Goedemorgen....Ik ben weer onder mijn steen uit..... Herman nog steeds ziek en ik weer op mijn werk....niet dat ik echt veel zin heb na drie weken vakantie, maar goed....* geeft zichzelf schop onder haar kont*
saroanda
Geplaatst: 08-01-13 14:15
Mijn excuses dat ik hier zo kom binnenvallen ik ben mij aan het orienteren op stallen en ik kwam terecht bij jullie pensionstal. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat de tarieven zijn? Groejes Sandra
Goedemorgen..... Waar hebben we de regen weer aan verdiend? Fijn (NOT) dat alles nu nog kledderdernat wordt voordat dadelijk alles gaat bevriezen Ook zo fijn....Freya staat weer met Mok. We worden er niet goed van. Ze staat droog, elke keer na de buitenbak drogen we de benen goed en toch...... .
taverno
Geplaatst: 09-01-13 11:50
Dat is balen Nicolette. Tence staat ook weer in de groep,houd me hart vast hoe lang het goed zal blijven gaan.Zo denk je dat het droog wordt en zo regent het weer.
Die regen word ik ook niet goed van...maar ja vriezen worden we ook niet blij van . Ik hoop dat het niet al te glad word, want dan krijg je die ellende weer....hahahaha....wat een klaagzang. Hoe gaat het inmiddels met jou Marion? Al weer wat opgeknapt?
Nou,dat schiet nog niet erg op.Heb me zelfs op het werk ziek gemeld.
_Noah
Geplaatst: 09-01-13 22:16
Wat vervelend dat je nog zo ziek bent Mer! Er schijnt een epidemie te zijn :S . En ook nog eens vorst, ik had gehoopt dat Nederland gematst was door de kou, maar dat wordt toch vorst