Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
.
. 

!
.
.
. Kirsten_S schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ringo en ik zijn de straat uitgestapt![]()
Wel paar keer 360 graden gedraaid maar we kwamen er, en toen we bijna de hoek om waren, vond hij het zo erg niet meer. Nou doorgereden, hij vond het leukk , wel op scherp maar actief lopen. Na de volgende straat weer omgedraaid. Kwamen we weer in de straat, verpeste honden op de hoek het. Een vet grote hond stormde weer naar buiten maar dit keer vloog die bijna het hek over en maakte veel geluid. Dus dat werd effe teveel voor ringo en gingn we in een galopje de straat over. Jammer maar het is goed gekomen. De eerste stap naar een echte bosrit alleen

zat opeen gegeven moment bij natuurkunden, moesten we de inhoud bereken (moeilijk hè
) was een rechthoekig blokje die we moesten opmeten, zegt ze opeengegeven moment: "meneer, wat is nou de hoogte, als ik het blokje zo neer leg, is dit de hoogte (lange kant), maar als ik het blokje zo neer leg, is dit de hoogte (korte kant) en ze wou maar niet geloven dat het antwoord het zelfde zou zijn
(vergeet niet: niveau is 4 vwo)
ging super goed
moeders mond begon ook te bloeden en toen ze het controleerde bleek er een stuk glas in der tandvlees te steken. Ik moest dus naar AH om een klacht te melden en ben daar keurig geholpen, klacht zou naar hoofdkantoor gaan, geld terug gekregen en we kregen ook nog een bloemetje
Hahahahahaha!
Wel weer netjes afgehandeld dan door de AH!