Jongens ik hou van me instructrice!!!!! Ik liet de brief van dr fnrs aan haar lezen en toen zei ze meteen: ik heb nog een paar vrij nieuwe leren rijlaarzen die mij eigenlijk net wat te krap zijn, die mag je wel even passen. Dus ik na de les die dingen gepast (zaten helemaal onder het stof en de spinnewebben
) en ik pas ze! Ja ze zitten nog wat hoog, maar die zakken uiteraard nog in. Dus nu mag ik ze de komende weken dragen en mee rijden tot 10 september en als ik dan wil mag ik ze waarschijnlijk overkopen!! Wss voor niet heel veel!!
Blij!!!! 
Ik moest op Figaro en hij was heeeeettt! Vooral in galop pffffffff....hij deed opeens ze hoofd tussen ze benen en toen dacht ik OH OH.......maar hij had de hele tijd jeuk aan ze oog en wilde dus de hele tijd krabben....en dus deed die de hele tijd ze hoofd omlaag. Maar vooral die tweede galop joh was die heeet!!! Maar wel heel leuk! Steph moest op Sylvester, vond ze ook leuk en leerzaam!
Oh en heb vanmiddag ook me nieuwe jophurs opgehaald en ze zijn gewoon bijna dezelfde kleur bruin als me chaps!! Ook helemaal top dus!!!