Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
naar Fox 

Dus die mensen moeten even opschieten zodat ik snert kan eten
. Ook weer verder met Flo, hopen dat we nu een rondje in draf kunnen volhouden. We gaan langzaam, maar steeds iets vooruit
.
mag weg voor klein prijsje.
Zo heeft iedereen zn ding, haha.
En ik ga niet uit, haha.
En wat doe je nu voor werk?

Pony liep super! Had 195 punten met een 7e plaats van de 28? Dus ik ben supertrots!
Helemaal als ik zie welke paarden ik ook "verslagen" heb 

Leorah schreef:whahaha lekker hoor!
Ik heb net mn tweede week er op zitten bij mn nieuwe baan. Sjonge, wel ff wennen dat ik nu in diensten (en ook nog es in het weekend) moet werken ipv lui lekker leventje voor de klas (half 9 beginnen en 3 a 4 uur weer thuis). Dus ikke zit met blikkie drinken en zakje chips op de bank vanaaf. Ook wel een keer lekker.
Morgen weer naar stal, Noon in de training vast wat voorbereiden op de wedstrijd van volgend weekend in Onstwedde. We zijn al maanden niet op wedstrijd geweest dus heb er wel weer eens zin in. Ook weer verder met Flo, hopen dat we nu een rondje in draf kunnen volhouden. We gaan langzaam, maar steeds iets vooruit
.
oh en zoekt er hier nog iemand een (groene eurostar) rijbroek maat 40-42? Kheb vandaag broek binnengekregen die ik van een bokker heb gekocht, maar hij past nietmag weg voor klein prijsje.

kaatje89 schreef:
Fijn dat je baan bevalt Leorah! Ben benieuwd hoe je wedstrijd weer gaat
We moeten een keer weer gaan meeten![]()
Ik heb net m'n 3e wedstrijd gereden, selectiewedstrijd voor ZuidbroekPony liep super! Had 195 punten met een 7e plaats van de 28? Dus ik ben supertrots!
Helemaal als ik zie welke paarden ik ook "verslagen" heb
Ben best een beetje moe nu, maar Lizet en ik gaan nog op stap

Ach, heb nog genoeg huid over

heb iig nooit n kater gehad