Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:21

Kirsten_S schreef:
En word dat de toekomstige papa :D

Weten we nog niet , We gaan nog naar 2 andere hengsten kijken Fuego & nog eentje waar ik even de naam van vergeten ben :P

Flevolander

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:28

Is dat voor die schimmel in je profiel?

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:29

Flevolander schreef:

Jup :) ze is niet de mooiste , Maar ze heeft wel goede bloedlijnen :)
maar ze is ook al 18

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 20:38

Hallo meiden,
Eindelijk heb ik even de tijd voor jullie :D

Anna, Hoe was je vakantie meis? Zijn jullie nog veilig thuis gekomen?

Kirsten S, Leuk dat je verschil ziet met de filmpjes van Azra en mij! Ik vind dat ze op het laatste filmpje erg fijn loopt.
En een cap is inderdaad verplicht staat er bij de bakrand. Maar ik heb er al genoeg gezien die gewoon zonder cap rijden :P
Die fries op het filmpje heeft inderdaad een hulpteugel om. Volgens mij is het iets van een elastiek of een hals verlenger.

En weet je al wat meer over de mysterieuze Vrigo? Waar Emmy de Lange op gaat rijden? Wanneer gaat ze er eigenlijk op ?
En wat stoer dat je met Ringo mee gaat doen met Nieuwjaarspringen! Echtvet! Hopelijk kan ik even langs komen!

Fijn dat de springles goed ging met Ringo! Haha en hij was weer heet zo te lezen? Kan je dat wel goed onder controle houden?

Noortje Super dat de kaarten voor Jumping zijn besteld!! En wat leuk dat we vooraan zitten naast de pers en de ruiters.
Welke datum gingen we ookalweer? :o Haha dit wordt de eerste keer Jumping Amsterdam voor mij! Dus ben heel erg benieuwd!

En wat stoer dat Juud mee deed met de Subli Cup en dat ze als enige met een Fries rondreed! En dan ook nog eens 6e worden!!
Dan ook nog eens 7e worden in Ermelo! Wat een prestatie heeft ze verricht zeg! Reed ze mee met Wia?

Wat een draak van een paard heb je soms toch ook! Haha wat een grappenmaker dat hij even bedacht om te gaan bokken :P

Melanie, Heb je geen foto's van je nieuwe aanwinst? Ben toch wel erg benieuwd welk paard er achter de leuke verhalen zit.
Ben blij dat het elke keer zo goed gaat! En dat ze zo goed kan springen! Dat beloofd wat voor de toekomst he :D

Wel balen voor Wonderboy dat hij zich zo loopt te vervelen in stal. Maar het lijkt me meer dan logisch dat hij dat doet toch!
Heb je inmiddels al wat voor hem gevonden? Zodat hij zich zelf een beetje bezig kan houden in stal?

En wat een goede daad heb je verricht met de hond die bijna was aangereden! Vind dat je goed gehandeld hebt Mel!
Lastig is het he als zo'n hond weer terug gaat naar zijn eigen baasje. Wel leuk dat hij zo lief was en dat hij weer veilig thuis is.

Channah, Fijn dat je voor Sens ook eindelijk een bijrijdster hebt gevonden! Het is best lastig om een goede te vinden.

Mooi dat Java zo is opgeknapt! Echt goed van Laminda dat ze Java mee naar Nederland heeft genomen! Java ziet er goed uit!

Wat een mooie hengsten die Ufano en Ultramar! Maar die Ultramar ziet er ook gaaf uit op jou foto's! Gaat dit hem worden?
En hadden jullie die Ufano ook nog bekeken of alleen Ultramar? Mocht Laminda er op rijden? Echt een machtig beest!

Sabine, Die link van die nieuwe pension stal in Almere is van de eigenaresse van Azra. Die gaat een eigen stal beginnen!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:53

-Haha dus toch van Jennifer! Hoop dat ze in de toekomst een goede pensionstal kan beginne!
-Nee weet nog steeds niet wie het is, ze gaat er een fnrs proefje op rijden, zag het vorige
keer ook al op de site staan.
-Ik hoop dat je langs kan komen met nieuwsjaarspringen, maakt het nog gezellig hahaha ! Uhhm jaa
dat is best lastig om op te vangen, zkeer als het druk is dan is het lastig om voltes te rijden. Maar ik
maak veel korte ophoudingen en vang hem op op me buitenhand. Maar het blijft dan nog lastig hoor,
zeker als die ervandoor gaat dan is er helemaal geen houden aan.
-21 januari gaan we :D! Ohjah ik dacht dat je vorig jaar was gegaan, maar dit word dus je eerste
keer ! Het is echt leuk hoor, leuke kraampjes hebben ze ook, zeker als je net een miljoen hebt gewonnen
hahah :P!
-Jaa ik zag zeker verschil, ze heeft de aandacht ook meer bij jou en ontspant daardoor sneller!

Heb je trouwens al die meet and greet met Marco gehad :oo ?

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:02

[quote="Astor"]Hallo meiden,
Eindelijk heb ik even de tijd voor jullie :D

Channah, Fijn dat je voor Sens ook eindelijk een bijrijdster hebt gevonden! Het is best lastig om een goede te vinden.

Mooi dat Java zo is opgeknapt! Echt goed van Laminda dat ze Java mee naar Nederland heeft genomen! Java ziet er goed uit!

Wat een mooie hengsten die Ufano en Ultramar! Maar die Ultramar ziet er ook gaaf uit op jou foto's! Gaat dit hem worden?
En hadden jullie die Ufano ook nog bekeken of alleen Ultramar? Mocht Laminda er op rijden? Echt een machtig beest!
:P , nee we hebben toch alleen naar ultramar gekeken.
Maar als het goed is gaan we over een week bij ufano kijken, We weten nog niet of dit hem gaat worden , Hij is heel mooi enzo maar hij had niet zoon hele sterke draf en java ook niet en dat is wel wat ze willen in dressuur dus kijken we nog verder ,
Ja ze mocht er op rijden , Was ik wel verbaast over omdat het toch best wel een bekende dekhengst is en je nou niet echt komt om hem uit te proberen ofzo :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:01

@ Melissa, tis de 21e savonds, maar we moeten nog even kijken hoe laat enzo, aangezien we met de trein gaan, moeten we ff kijken hoe laat we daarheen gaan en hoe laat de laatste trein gaat.
En judith reed niet met Wia maar met Nobby!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:03

Ik vind trouwens de kraampjes de laatste jaren echt knudde.. maargoed :+

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:05

Pjieeuuww ik heb weer makkelijk verdient vandaag met koffie leuten :+
Het was echt zoooo rustig vandaag! Niet normaaall! Dus maar extra bakkie genomen :+

Heb maandag sollicitatie gesprek bij een callcenter.. verdient wel goed maar ik weet niet of ik het leuk vind.
Gewoon maar even gesprekje doen en kijken of ik het wat vind..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:10

Ik ga wel leuk naar jumping, maar ik heb geen eens geld om wat te kopen als ik wat tegen kom |(

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:18

Pebbs schreef:
Pjieeuuww ik heb weer makkelijk verdient vandaag met koffie leuten :+
Het was echt zoooo rustig vandaag! Niet normaaall! Dus maar extra bakkie genomen :+

Heb maandag sollicitatie gesprek bij een callcenter.. verdient wel goed maar ik weet niet of ik het leuk vind.
Gewoon maar even gesprekje doen en kijken of ik het wat vind..

Dat is snel cash in het handje jah *D

Toch in het nieuwe jaar haha, was ook wel een beetje krap om nog deze week
gesprek te hebben volgens mij :P. Hoop dat het bij je past, me ouders zeiden meteen
de dingen die ik ook al tegen je zei, over in een callcenter werken := . Het is maar net
wat je ligt, en miss is deze wat soepeler dan anderen! Ze hadden wel een coole site, ziet
er wel streng uit alleen :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:19

Pebbs schreef:
Ik ga wel leuk naar jumping, maar ik heb geen eens geld om wat te kopen als ik wat tegen kom |(

Anders doen we samen bedelen voor de deur voordat we naar binnen gaan :(:)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:19

We moeten ook niet dat ene boekje bij het begin vergeten te vragen! Daar staan die kortingsbonnen in
die we waarsch. wel nodig hebben :=

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 22:20

Noor had je trouwens nog mijn mail gehad via Marktplaats?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:20

hoor ik daar kortingsbonnen O:)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:21

Jaa heb ik wel gezien Melissa, maar dat was te weinig, en daarnaast kan ik niet met kinderen met een beperking om gaan :+

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 22:22

Haha te weinig betaald bedoel je? En het is inderdaad best lastig om om te gaan met kinderen die een beperking hebben.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:23

Dat ook ja. Maar wel lief dat je aan me dacht :)

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:27

skyline schreef:
Flevolander schreef:

Jup :) ze is niet de mooiste , Maar ze heeft wel goede bloedlijnen :)
maar ze is ook al 18

Balen dat de kans groot is dat het veulen ook een schimmel wordt, ga je kijken bij een mooie zwarte benenzwaaier.. komt er wit wordende spaanse benen zwaaier uit }> :Y)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:27

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 22:27

Naja niet geschoten is altijd mis! Als ik weer wat zie, merk je het vanzelf wel :D
Laatst bijgewerkt door Astor op 30-12-10 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:28

Volgens mij is mijn pas allang verlopen.. en ik weet trouwens ook niet waar die is :+

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 22:29

Ohw en anders koop ik dat boekje wel. Is maar 2,50. Dat kan ik wel missen haha! Mijn KNHS pas is niet meer geldig dacht ik.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 22:30

Azzie heeft vandaag en nieuw halster van Joost gehad. :+: Namelijk de Harry's Horse® Halsterset 'H-Couture'.

Afbeelding

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:30

Pebbs schreef:
Volgens mij is mijn pas allang verlopen.. en ik weet trouwens ook niet waar die is :+

Kinddd wat had ik u gezegd! Die is geldig, ik heb er zelfs 2 en die zijn allebei tot maart 09
geldig. Ze maken geen nieuwe meer dusss deze kan u nog gebruiken , mits je hem
vindt ! :P