Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:12

Op het werk is ook een kerstboom afgeleverd.
Die ga ik morgen optuigen. Ook weer gezellig.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:12

Weet iemand van jullie hoe de dijk is ???

Glad of goed te doen ???

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:11

_sandra schreef:
zo mijn huisje en kapsalon zijn schoon en klaar voor de kerst!
heerlijk ff samen met mijn moeder gesopt en versierd!
nu ff broodje eten , en vanmiddag 45 minuten met mijn grote vriend rondjes lopen!

kan ik je moeder ook lenen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:13

xan schreef:
Weet iemand van jullie hoe de dijk is ???

Glad of goed te doen ???

nu nog te doen maar het vriest nog niet.... alles is wel heel vochtig.
Als het gladwordt komt de oppas vanavond niet en kan ik dus niet naar de manege.
Dus als er iemand is die wel op de manege is kan ie voor mij meerijden in de carrouselles.
Om er op voorbereid te zijn zijn we vanmiddag meteen uitschool naar de manege gegaan om Nap zijn stal te doen en te zorgen dat ie ook uit de stal komt. Hij heeft in de stapmolen gestaan. Ben nu tot op mijn botten toe verkleumd, was er ook niet echt op gekleed meteen uit mijn werk vandaan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:55

Maisie heeft vandaag ook niet veel gedaan: alleen een half uurtje gereden en daarna maar drie kwartier los in de cirkel (en ja, ik heb het netjes gevraagd of ze los mocht en na afloop de cirkel nagelopen :P . Deze was onaangeroerd door Maisie (ze had niet eens gerold! :? ), dus heb ik alleen de gaten die er vooraf al inzaten gedicht). ;) Maar goed, beter iets dan niets! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:38

Xan,ik had je gepbt.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:38

Vanavond naar het Compas avond voor ouders ben benieuwd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:11

ik ben een avondje thuis (geen oppas), Tytje rijdt voor mij in de carrousel mee

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:55

Ik heb Dennis uiteindelijk vandaag maar gewoon verteld dat ik zijn lootje heb, want ik had er bijna slapeloze nachten van. Hij kon goed begrijpen dat ik niets wist als cadeautje, tenslotte kon hij zelf ook niets bedenken. Ik heb werkelijk van alles bekeken op Internet, ik heb me suf gezocht in winkels (en shoppen is nu eenmaal niet echt mijn hobby....), gek werd ik ervan! En eigenlijk nog steeds, want ik weet nog niets. Hoewel ik wel een leuk T-shirt voor hem heb gezien, maar die van vorig jaar heeft hij ook ongedragen in de zak voor het goede doel gedaan... Moeilijk, moeilijk. Ik denk dat ik mezelf maar in een surprise ga verstoppen en hem een dikke knuffel geef als hij me uitgepakt heeft, ha ha! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:56

winnitou schreef:

Wel balen, want je hebt er elke keer zo'n zin in! Dan is een week wachten tot de volgende les nog best lang!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:57

Nicole1995 schreef:
Vanavond naar het Compas avond voor ouders ben benieuwd.

Kan me goed voorstellen, je wilt tenslotte graag weten waar je kind terecht komt! En tegenwoordig heeft alles ook nog eens een andere naam, dus dan is het wel fijn dat je ter plekke om verdere info kunt vragen!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:59

We zijn flink aan het stoken hier in huis, maar ik vind het nog steeds erg koud. Zit steeds tegen de kachel aan (voor zover dat pijnloos mogelijk is), heb al gedoucht, warme thee gedronken... Hopelijk is het morgen weer over! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:08

Shenavallie schreef:
Ik heb Dennis uiteindelijk vandaag maar gewoon verteld dat ik zijn lootje heb, want ik had er bijna slapeloze nachten van. Hij kon goed begrijpen dat ik niets wist als cadeautje, tenslotte kon hij zelf ook niets bedenken. Ik heb werkelijk van alles bekeken op Internet, ik heb me suf gezocht in winkels (en shoppen is nu eenmaal niet echt mijn hobby....), gek werd ik ervan! En eigenlijk nog steeds, want ik weet nog niets. Hoewel ik wel een leuk T-shirt voor hem heb gezien, maar die van vorig jaar heeft hij ook ongedragen in de zak voor het goede doel gedaan... Moeilijk, moeilijk. Ik denk dat ik mezelf maar in een surprise ga verstoppen en hem een dikke knuffel geef als hij me uitgepakt heeft, ha ha! :+

een tegoedbon voor: een tv vrije avond, een knuffelstrippenkaart (alleen bij jou inwisselbaar).....een tegoedbon voor een romantisch etentje voor 2

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:11

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Wel balen, want je hebt er elke keer zo'n zin in! Dan is een week wachten tot de volgende les nog best lang!

maar dit kan ik wel goed begrijpen, hij moet toch op de fiets nog weer terug naar huis. en het is hier in de buurt spekglad dus dat wordt alleen maar erger.
Heb nu lekker wat slaap in kunnen halen (heb lekker een uurtje liggen knorren) en mijn rug vond dit ook wel even fijn. (alleen positieve dingen bedenken). Was vanmiddag al lekker op de manege geweest. Ga van de week gewoon nog een keer heen. en \ondag mag ik lekker de hele dag (heb dag geen kind om me heen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:13

Shenavallie schreef:
We zijn flink aan het stoken hier in huis, maar ik vind het nog steeds erg koud. Zit steeds tegen de kachel aan (voor zover dat pijnloos mogelijk is), heb al gedoucht, warme thee gedronken... Hopelijk is het morgen weer over! ;)

ik had ook het gevoel of ik tot op mijn botten verkleumd was, maar mijn electrieke dekentje is wel heel lekker

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:41

Op de heenweg naar stal had ik vanmorgen geen last van gladheid op de dijk (of gewoon mazzel gehad), maar op de terugweg begon de auto toch wel wat heen en weer te glijden zonder dat ik hem daarvoor opdracht had gegeven! :P We zouden de grote boodschappen vanmiddag gaan doen, maar ik heb - zoals op de normale dagen - de boodschappen maar weer lopend gehaald. Althans, voor twee dagen eten en de rest zien we wel weer! Ga het nu echt niet opzoeken! ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:54

Shenavallie schreef:
Op de heenweg naar stal had ik vanmorgen geen last van gladheid op de dijk (of gewoon mazzel gehad), maar op de terugweg begon de auto toch wel wat heen en weer te glijden zonder dat ik hem daarvoor opdracht had gegeven! :P We zouden de grote boodschappen vanmiddag gaan doen, maar ik heb - zoals op de normale dagen - de boodschappen maar weer lopend gehaald. Althans, voor twee dagen eten en de rest zien we wel weer! Ga het nu echt niet opzoeken! ;)

hopelijk pekelen ze straks de dijk nog wel ff

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:40

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

Dat zal toch wel? ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:40

@ Nicole: Hoe was de info-avond op school?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:58

Shenavallie schreef:
@ Nicole: Hoe was de info-avond op school?

Compas,is een leuke school vonden wij,nieuw volgend jaar is de richting ICT/Multimedia.Daarbij moet je denken aan op een pc dingen ontwerpen en dat bv aansturen per pc.Dus belichting voor een toneel stuk o.i.d en geluid enz.Er stonden grote schijnwerpers om een toneel te belichten.Mengpanelen voor geluid,meisjes die bezig waren op een pc met collages enz te maken.Dus achter de schermen bv te werken bij een theater,tv opnames enz..Ik wilde weten wat voor technische dingen enz. hier bij kwamen kijken.Nou eigelijk heel veel alleen niet elektrische draden solderen om het zomaar uit te leggen maar meer de bediening en alles in goede banen leiden bij een opname/theater.Dus wel elektra maar dan in de meer gebruik vorm dan het daadwerkelijk aanleggen.Wel bedenken hoe en waar op een pc bepaalde dingen aangestuurd moeten worden qua stroom.Snap je het een beetje.De folders van die richting hadden ze klaar op de open avond waar lars wel mee naar toe mag.Vanavond gaan we naar Compean.Lars gaf wel aan gister het ook erg leuk te vinden met hout of metaal te werken,dus lijkt het me heel goed om met hem de avonden en de openlesmiddagen te bezoeken dan kan hij zelf goed kijken want dat word nog ff uitzoeken denk ik met wat hij precies leuk vind.Ik vertelde wel dat hij op de pc van Lego hele mooie dingen maakt en ook fijn gedetailleeerd kan tekenen en ontwerpen dat sluit wel weer aan bij Compas waar ook Design bij kwam kijken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:12

Winn, spannend !!!!

FF duimen dat ze ons beide willen +:)+

Even toelichten voor de rest: Winn en ik gaan proberen een duo baan te bemachtigen !!!
Onze beide CV's worden vanmiddag in een vergadering besproken.

Dus duimen iedereen voor ons :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:13

@ Nicole: klinkt leuk die richting op die school.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:14

Shenavallie schreef:
ATE schreef:

Dat zal toch wel? ;)

Weet iemand al hoe het nu is op de dijk ?????

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:02

@ Xan: Geen idee, Sanne zou Maisie vanmiddag doen, dus ik ga vandaag geen 2e keer naar stal.

@ Nicole: Oeh, dat wordt dan in inderdaad nog lastig kiezen! Hij kan het een heel goed en het ander vindt hij interessant(er). Gelukkig hoef je niet 1,2,3 te beslissen, toch? Maar het is wel goed om je ruimschoots te oriënteren! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 18:15

Shenavallie schreef:
@ Xan: Geen idee, Sanne zou Maisie vanmiddag doen, dus ik ga vandaag geen 2e keer naar stal.

@ Nicole: Oeh, dat wordt dan in inderdaad nog lastig kiezen! Hij kan het een heel goed en het ander vindt hij interessant(er). Gelukkig hoef je niet 1,2,3 te beslissen, toch? Maar het is wel goed om je ruimschoots te oriënteren! ;)

Klopt,en ben blij dat we er toch naar 3 gaan.Ik had eerst Compas als 3e keus in me gedcahte wat beter bij Lars zou passen maar dat verschuifd nu al,vanavond nog en dan hebben we de avonden voor ouders gehad.dan de rest nog :D