Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Weet iemand van jullie hoe de dijk is ???
Glad of goed te doen ???
. Deze was onaangeroerd door Maisie (ze had niet eens gerold!
), dus heb ik alleen de gaten die er vooraf al inzaten gedicht).
Maar goed, beter iets dan niets!
Shenavallie schreef:Ik heb Dennis uiteindelijk vandaag maar gewoon verteld dat ik zijn lootje heb, want ik had er bijna slapeloze nachten van. Hij kon goed begrijpen dat ik niets wist als cadeautje, tenslotte kon hij zelf ook niets bedenken. Ik heb werkelijk van alles bekeken op Internet, ik heb me suf gezocht in winkels (en shoppen is nu eenmaal niet echt mijn hobby....), gek werd ik ervan! En eigenlijk nog steeds, want ik weet nog niets. Hoewel ik wel een leuk T-shirt voor hem heb gezien, maar die van vorig jaar heeft hij ook ongedragen in de zak voor het goede doel gedaan... Moeilijk, moeilijk. Ik denk dat ik mezelf maar in een surprise ga verstoppen en hem een dikke knuffel geef als hij me uitgepakt heeft, ha ha!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ik ben een avondje thuis (geen oppas), Tytje rijdt voor mij in de carrousel mee
Wel balen, want je hebt er elke keer zo'n zin in! Dan is een week wachten tot de volgende les nog best lang!
Shenavallie schreef:We zijn flink aan het stoken hier in huis, maar ik vind het nog steeds erg koud. Zit steeds tegen de kachel aan (voor zover dat pijnloos mogelijk is), heb al gedoucht, warme thee gedronken... Hopelijk is het morgen weer over!
We zouden de grote boodschappen vanmiddag gaan doen, maar ik heb - zoals op de normale dagen - de boodschappen maar weer lopend gehaald. Althans, voor twee dagen eten en de rest zien we wel weer! Ga het nu echt niet opzoeken!
Shenavallie schreef:Op de heenweg naar stal had ik vanmorgen geen last van gladheid op de dijk (of gewoon mazzel gehad), maar op de terugweg begon de auto toch wel wat heen en weer te glijden zonder dat ik hem daarvoor opdracht had gegeven!We zouden de grote boodschappen vanmiddag gaan doen, maar ik heb - zoals op de normale dagen - de boodschappen maar weer lopend gehaald. Althans, voor twee dagen eten en de rest zien we wel weer! Ga het nu echt niet opzoeken!
ATE schreef:Shenavallie schreef:Op de heenweg naar stal had ik vanmorgen geen last van gladheid op de dijk (of gewoon mazzel gehad), maar op de terugweg begon de auto toch wel wat heen en weer te glijden zonder dat ik hem daarvoor opdracht had gegeven!We zouden de grote boodschappen vanmiddag gaan doen, maar ik heb - zoals op de normale dagen - de boodschappen maar weer lopend gehaald. Althans, voor twee dagen eten en de rest zien we wel weer! Ga het nu echt niet opzoeken!
hopelijk pekelen ze straks de dijk nog wel ff
Shenavallie schreef:@ Nicole: Hoe was de info-avond op school?

Shenavallie schreef:@ Xan: Geen idee, Sanne zou Maisie vanmiddag doen, dus ik ga vandaag geen 2e keer naar stal.
@ Nicole: Oeh, dat wordt dan in inderdaad nog lastig kiezen! Hij kan het een heel goed en het ander vindt hij interessant(er). Gelukkig hoef je niet 1,2,3 te beslissen, toch? Maar het is wel goed om je ruimschoots te oriënteren!