Jane_ schreef:Zo benne terug!
Wat een gezellige dag![]()
Heb leuke foto's
Ben ze aan het uitzoeken het zijn er gewoon bij de 450
jezusssssssssssssssssss eejjj Jannnneeee gaat u moggel ook mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
terorita schreef:Jane_ schreef:eeehh, najaa ik weet niet dat moet je met Melissa overleggen
Tis haar week, haar shoot!
van mij mag je mee hoor![]()
enne saampjes is miss ook wat leuker![]()
dussssss horen we zo wel wat melis daar van vind...anders zien ik u moggel wel bij de boom
Als dat mag!
Ben benieuwd. 
Lekker ontspannen,
Eerst even in de bak gereden en
Was gezellig.
Muren helemaal geschropt, waterbakken, van alles. Spuitplaats weer helemaal schoon, solarium afgestoft..
Met een chabon (als je het zoIriis_ schreef:Wat een leuke foto's van venice kirsten! Je moet echt vaker foto's plaatsenis echt leuk om te zien!!
Ik zit nu op de manege, hebt net zo heeerlijk op Valentino gereden (gestapt en gedraaft). Echt jammer dat het niet gefilmt is!
We gaan hem een beetje zoals ushi proberen te rijden. Dus gewoon bij een beetje druk op de teugels al rond lopen. In stap lukt dat heel goed, draf ging vandaag ook super! Galop wordt straks wel heel moeilijk denk ik, maar voorlopig mag ik dat toch nog niet doen![]()
Ben echt wel trots op hemen blij dat het zo lekker gaat!

en 1tje ging zich helemaal voorstellen en zei dat ik mooi was .... t zijn zuuuulkeee engerddsss !!
?
.
.
.
.
.
.
? Hahaha.
.

Melanie_B schreef:Dat lipje van Pas!
En haar hals! Ze begint nu al een mooie hals te krijgen!!
Manon_S schreef:Zijn jullie ook in zown schoonmaakbui? Hahaha.
Wij hebben laatst ook de stal afgespoten met hoge druk spuit (de buitenkant dan alleen haha).
Denk dat ik van de week ook maar weer is ga opruimen in stal.
Schoonmaken is niet nodig, ziet er nog allemaal goed uit.
.
!

Leuk..