mntj schreef:meelen schreef:
Wat bedoel je?
ik bedoel dat ik al weet wat ze moet doen. haha.
Ze heeft vanmiddag al daar gereden, en dus een voorproefje gehad.
De lessen zijn ergens anders (3km verderop)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:een erge mooie stal meelen. ben er ook een keer geweest.
niet voor les maar omdat hij moon na een tijdje onder het zadel wou zien en dat kwam toen het beste uit bij hem thuis.
haha heb er toen eerst een medewerker van hem op laten stappen. die werdt wel wat witjes. mijn poepje doet nooit wat. haha.
heb toen ook de aqua gym gezien.
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Vanmorgen nog even bij de Epple Jack geweest voor een cadeautje voor Sandra. Gelijk maar even een nieuw KK bit gekocht en een paar stal-winterlaarzen van Ariat. Ze zitten heerlijk.
Ze zien er erg lekker warm uit Peet,zowat zonde voor je stal hahahaha
LIQUITA schreef:Ik ga me even omkleden...straks even lekker rijden om 21 uur. Er is geen les meer van 21 tot 22 uur. We zouden vandaag eigenlijk starten met de carrousel-les. Vind het nog steeds erg jammer dat het niet door gaat.
Laterrrsss!!!
Hackie schreef:Heey allemaal
De eerste van vandaag.
Helaas geen grapje, maar wel een droevig bericht.
Gister is op de stal waar ik 1.5 jaar gewerkt heb, en ook nog wel eens in mijn vrije tijd ging rijden, mijn lievelings merrie Palomina overleden. Ze heeft haar been gebroken toen ze buiten stond, (Ze kwam vast te zitten) en we hebben haar in moeten laten slapen. Ik was daar zelf niet bij, maar ik heb nog wel even afscheid kunnen nemen. Ook heb ik nog een plukje haar afgeknipt, en daar wil ik een sierraad van laten maken.![]()
Oh, wat had ik een verdriet zeg, onbeschrijvelijk, ik heb bijna de hele dag de tranen uit mijn kop lopen janken. En ook maar een flinke borrel ingenomen.
Slaap zacht mijn meisje (L) !