Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met de vraag erbij of ik donderdag extra wil rijden
Citaat:Runner = coupons halen en brengen van juryleden naar secretariaat en andersom. je moet de startlijsten en resultaten kopiëren en brengen naar de pers, vip, dressuurring en stallen en de rest van de tijd mag je overal ouwhoere en rond kijken
Hostess = Mensen ontvangen op de VIP en ze naar hun tafel wijzen. Zijn allemaal sponsoren, dus netjes doen is een must!
Stalmedewerker = Controle op bandjes in de stallen, gangen aanvegen, mensen helpen met hooi en stro. Met warm weer kan het zijn dat je veel bij de wasplaatsen staat. Vegen en zo.
Parcours = parcour helpen op en afbouwen. Balken erop leggen als ze vallen en met dressuur het hekje bij A afsluiten

_Yasmine_ schreef:puppyoogjes![]()
grapjas

Desiree_1993 schreef:haha puppyoogjes
Ja ik heb hele zwakke enkelbanden dus ik ga dr echt heel snel doorheen(zullen jullie wss op kamp ook nog wel een keer zien gebeuren met die spellen etc). Dus dat gaan ze nu opereren, er is geen anders optie.

La_Fleur schreef:oeh dat klinkt niet zo fijn als je enkels telkens dubbelklappen!
wat gaan ze dan doen tijdens die operatie??
oohoh Laura en ik gaan zeer waarschijnlijk helpen bij Outdoor Gelderland!
we moeten nog alles ff overleggen enzo maar het lijkt me echt super leuk!!
_Yasmine_ schreef:Wat vreemd, ben benieuwd naar de oorzaaken wat moet je dan bij runner doen ? en bij controle en stalmedewerker?
krijg je er nog iets voor of is het vrijwillig ?
ik kreeg net een sms dat oregon bij ellis niet goed loopt en zij deze week dus niet meer opstaptmet de vraag erbij of ik donderdag extra wil rijden

Maar ze begon opeens zò te kloten, weer dat wegspurten en ik kon d'rniet meer aan man.. was dood eng. ze nam echt een loopje met me. ik weet echt niet meer wat ik moet doen. volgens mijn ouders is dit weer uitproberen, de grenzen opzoeken.. maar als ik d'r straf geef ofzo, dan word ze nog gekker in de kop. dus het begint dan weer opnieuw.
dus ik ben om kwart over 1 vrij en ga lekker de hele middag shadow en mascha rijden
heb er zin in!!
oke. 1x vlug omkleden en koekjes pakken verder niet

hihi toppertje

beetje duimen dat ze zich gedraagt

dus hij zal wel lekker druk zijn 

ze gaat daar "lekker" revalideren en daarna mag ze naar haar eigen huis toe als het goed is..

straks is hij ook weer zo'n bommetje! 
hopelijk blijft ze aan de beterde hand 
ik sleip net, al sleip ik na het telefoontje zo weer. hihi
en om 6 uur werk ik weer wakker
Maar ik laat mijn mob vanacht weer aanstaan! want ik word liever wakker gebeld dan pas ik het later weet. het eerste waar ik vanochtend aan dacht was het dat wel. was ook vandaag een beetje van streek zsegmaar, heb niet zo vaak gelachen vandaag igg. vond het super 'spannend' zegmaar. maar ik doe het graag voor jou en je ouders!
en mijn ouders en iki duimen voor je vader 
emoction, iest waar ik zenuwwachtig van word is het die wel
ze was werkelijk waar geweldig, heerlijk ondeugend maa rtoch lekker braaf en voorwaarst hmmm
heb genoten vanmiddag
het was echt een snoepje, zo zoet dat het bijna eng was

geen stap verkeerd gezet
was maar goed ook want ellis kwam kijken en het ging niet altijd goed..
het is waarschijnlijk zijn rug en dat ik zo licht ben dat hij bij mij geen last heeft

;)