De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: Ponykamp Ini Slot! (week 1) =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:32

maar gaan ze dan met die operatei je enkelbanden sterker maken? of wat gaan ze exact doen?

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:36

oeh dat klinkt niet zo fijn als je enkels telkens dubbelklappen!
wat gaan ze dan doen tijdens die operatie??

oohoh Laura en ik gaan zeer waarschijnlijk helpen bij Outdoor Gelderland! :):)
we moeten nog alles ff overleggen enzo maar het lijkt me echt super leuk!! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:46

hoe kom je erbij om daar te gaan helpen?
maar wel super gaaf ! weet je dan ook al wat je moet doen ?

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:55

ooh via bokt :))
ga denk ik helpen als runner, stalmedewerker, parcoursbouwer of controle :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:57

en wat moet je dan bij runner doen ? en bij controle en stalmedewerker?

krijg je er nog iets voor of is het vrijwillig ?

ik kreeg net een sms dat oregon bij ellis niet goed loopt en zij deze week dus niet meer opstapt ;) met de vraag erbij of ik donderdag extra wil rijden ;)

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:03

Citaat:
Runner = coupons halen en brengen van juryleden naar secretariaat en andersom. je moet de startlijsten en resultaten kopiëren en brengen naar de pers, vip, dressuurring en stallen en de rest van de tijd mag je overal ouwhoere en rond kijken
Hostess = Mensen ontvangen op de VIP en ze naar hun tafel wijzen. Zijn allemaal sponsoren, dus netjes doen is een must!
Stalmedewerker = Controle op bandjes in de stallen, gangen aanvegen, mensen helpen met hooi en stro. Met warm weer kan het zijn dat je veel bij de wasplaatsen staat. Vegen en zo.
Parcours = parcour helpen op en afbouwen. Balken erop leggen als ze vallen en met dressuur het hekje bij A afsluiten

even gekopieërd uit het topic O:)
maar als stalmedewerker ben ik benieuwd of dat niet saai is zegmaar..

het is allemaal vrijwillig :j

ooh hoezo loopt hij niet zo goed bij haar??

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 18:40

ik weet niet waarom hij bij haar niet goed liep, ik ben ook verbaast dat ik er dan wel op kan rijden?
dus ik zie vanavond wel hoe het gaat...

maar lijkt me leuk.. ik denk niet dat je je als stalmedewerker verveelt, denk dat er dan altijd wel een klusje is om te doen ;)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 18:41

ik ga even bijlezen, maar ik ben vanmiddag zo geschrokken...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 18:45

vertel :oo

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 18:52

_Yasmine_ schreef:
puppyoogjes :+

grapjas _O-

De waarheid >;)
Nee mar echt, ik kan zovel bereiken. Ook mede dat ene wat ik heb. soms best wel makkelijk hoor O:)

Desiree_1993 schreef:
haha puppyoogjes :P

Ja ik heb hele zwakke enkelbanden dus ik ga dr echt heel snel doorheen(zullen jullie wss op kamp ook nog wel een keer zien gebeuren met die spellen etc :P). Dus dat gaan ze nu opereren, er is geen anders optie.

Ieeh dat lijkt me eng, een operatie :oo

La_Fleur schreef:
oeh dat klinkt niet zo fijn als je enkels telkens dubbelklappen!
wat gaan ze dan doen tijdens die operatie??

oohoh Laura en ik gaan zeer waarschijnlijk helpen bij Outdoor Gelderland! :):)
we moeten nog alles ff overleggen enzo maar het lijkt me echt super leuk!! :D

Gaaf! Maar, is dat niet mega zwaar? ik zou het zelf igg niet doen denk ik... en wanneer is dat dan?

_Yasmine_ schreef:
en wat moet je dan bij runner doen ? en bij controle en stalmedewerker?

krijg je er nog iets voor of is het vrijwillig ?

ik kreeg net een sms dat oregon bij ellis niet goed loopt en zij deze week dus niet meer opstapt ;) met de vraag erbij of ik donderdag extra wil rijden ;)
Wat vreemd, ben benieuwd naar de oorzaak :j

Maargoed, vanmiddag eerst folders gedaan (kwart over 1 vrij, dus ong kwart voor 2 thuus.) 1 uurtje rondbrengen en darna ben ik me direct gaan omkleden en mascha gaan rijden. In het begin liep ze super! Stijfjes maar toch lekker voorwaarts :j Maar ze begon opeens zò te kloten, weer dat wegspurten en ik kon d'rniet meer aan man.. was dood eng. ze nam echt een loopje met me. ik weet echt niet meer wat ik moet doen. volgens mijn ouders is dit weer uitproberen, de grenzen opzoeken.. maar als ik d'r straf geef ofzo, dan word ze nog gekker in de kop. dus het begint dan weer opnieuw.
En ik benin totaal 2x zowat met mascha gevallen. het is dat zij haar evenwicht bewaarde en stopte, anders waren we echt gevallen! ook ben ik zelf bijna 2/3x gevallen. dood eng. ga morgen middag weer rijden. ben benieuwd wat ze gaat doen. Ooh ik heb d'r trouwens ook tussendoor aan de longe gehad, het ws echt heel erg. daarna was ze nog steeds wat drukjes maar wel wat te controleren. gelukkig. morgen ga ik haar flink aan het werk zetten, de bitch. hihi.

Morgen heb ik e laatse 2 uur vrij :# dus ik ben om kwart over 1 vrij en ga lekker de hele middag shadow en mascha rijden :# :# :# :# heb er zin in!! :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 18:53

vanmiddag benik van ongeveer kwart voor 2/2 uur tot vanavond half 6/6 uur nonstop buiten gewest :+ oke. 1x vlug omkleden en koekjes pakken verder niet :))

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:05

die mascha :oo
en als je nou eerst even longeert voor het rijden? dat ze even wat minder energie heeft?
of kan dat niet met haar benen..

dat van die puppyoogjess geloof k nog steeds niet _O-

ik ben terug van de manege maar inderdaad oregon voelde prima aan en leek nergens last van te hebben, helemaal goed dus ! *D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:56

Yeah thuis! :D

heb net shadow gereden, was super koud serieus. mascha doe ik morgen wel O:)
Shadow was overigens supeeeer braaf +:)+ en dat na ruim 4 maanden stilstaan (sinds november, dus eigenlijk 5? ) nahja ze heeft lang stilgestaan. Hihi had van haar verwacht dat ze helemaal gek zou worden, maar ze was supeeer lief :+: hihi toppertje :+:

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 07:38

leuk leuk leuk *D
heb je buiten gereden of in een bak ( of hadden jullie die niet ? )

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 14:03

in de bak/wei. :)

Ik ga straks even op massepas, eens kijken als ze nog steeds zo gaat klooien. maar mijn moeder wou qwel thuis zijn omdat ik anders alleen ben, en als er wat gebeurd...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:33

ja is logisch zeker omdat je vorige keer bijna viel met/ zonder haar :)

nou succes :) beetje duimen dat ze zich gedraagt :)

hmmm ik moet vanmiddag naar de tandarts.. :oo
er is een bolletje lijm gebroken, niet weg maar doormidden en de tandarts kan het als het goed is maken ;)

en ik ben met een leuk onderzoek voor school bezig *D
we zijn de pH in fruit aan het meten, dit doen we met titreren en dat kan alleen als het een sap is..
nou probeer maar eens uit een appel het sap te krijgen :oo
is erg leuk, voor de rest hebben we druiven, appels, ananas en sinaasappels gemeten.. erg leuk om te doen alleen hebben we de uitslag nog niet ;)

en...
ik mag vanavond weer op oregon rijden *D
bij ellis loopt hij kreupel en bij mij steeds niet,, dus zij longeert deze week alleen en ik mag rijden :) dus hij zal wel lekker druk zijn :+

edit: vergeet ik nog een paar dingen :)

mijn oma is inmiddels naar een verzorgingshuis dus helemaal goed ;) ze gaat daar "lekker" revalideren en daarna mag ze naar haar eigen huis toe als het goed is..

en.... enn...

ik vier zondag as. mijn verjaardag en als jullie langs willen komen zou dat wel heel gezellig zijn *D :+

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:38

fijn dat het met je oma goed gaat yas!!

helaas met mijn eigen vader niet, vraag maar aan marije of mischien weet je het al...

zondag kan ik dus ook niet komen, sorry!!

maar ik zal hier de komende tijd weinig of niet te vinden zijn.
hope you understand! :*

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:41

wat is er met je vader ? :oo
ik ben nog van niets gehoord,, ook niet van marije ;)

jammer dat je niet kan komen zondag :)

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:52

je hebt pb ;)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:54

ik gaat hem meteen lezen ;)

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 15:05

maar ik ga weer :*

marije en lau nog bedankt he voor jeweetwelwat!! :+:

ooh yas ik heb je nummer nog steeds niet, kan je die later ff pb'en??!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 17:50

okeuj ik ga bijleuzen =:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 17:57

hihi ja en dat niet alleen, als ze bvb schrikt en ik val, ben ik ook zwaar de banketstaaf. ik kan buiten bewustzijn raken ofzo nee, dat voorkomen we liever!

aah tandarts, voor je beugel ofzo?

Dat onderzoek lijkt me leuk! Ik vind zowiezo praktijk 100x leuker als theorie O:)

veel succes vanvond met orrie :D straks is hij ook weer zo'n bommetje! :))

Super dat het beter gaat met je oma! :D hopelijk blijft ze aan de beterde hand :j

Fleur, ik schrok me gisteavond echt kapot, serieus. wij hier allemaal. ik wou ne tnaar bed gaan, want ik was moe en mijn mob zat nog in mijn jas... las hem dus pa wat later, maar jeetje.
oh en toenje belde, klonk ik zker super duf? ik zei volgens mij 3x trusten :+ ik sleip net, al sleip ik na het telefoontje zo weer. hihi :)) en om 6 uur werk ik weer wakker >;) Maar ik laat mijn mob vanacht weer aanstaan! want ik word liever wakker gebeld dan pas ik het later weet. het eerste waar ik vanochtend aan dacht was het dat wel. was ook vandaag een beetje van streek zsegmaar, heb niet zo vaak gelachen vandaag igg. vond het super 'spannend' zegmaar. maar ik doe het graag voor jou en je ouders! :D en mijn ouders en iki duimen voor je vader :j

ooh gebruik asjeblieft geen ;) emoction, iest waar ik zenuwwachtig van word is het die wel _O- O:)
Laatst bijgewerkt door Marijee op 11-03-10 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 17:58

oh en mascha liep als een zonnetje :+: ze was werkelijk waar geweldig, heerlijk ondeugend maa rtoch lekker braaf en voorwaarst hmmm :+: heb genoten vanmiddag :+: het was echt een snoepje, zo zoet dat het bijna eng was :') :+:

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 06:44

mooi mooi mooi *D

orrie was ook weer heerlijk gisteren :+: geen stap verkeerd gezet ;) was maar goed ook want ellis kwam kijken en het ging niet altijd goed..
en inderdaad orrie loopt bij haar kreupel en bij mij niet :) het is waarschijnlijk zijn rug en dat ik zo licht ben dat hij bij mij geen last heeft ;)

ik moest idd naar de tandarts voor mijn beugel, het lijmballetje was doormidden gebroken en een stukje eruit dus die is even opnieuw geplakt :)

hebben jullie nog iets gehoord over hoe het nu is met fleur haar pa ? denk niet dat fleur zelf online komt eerdaags :)

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;);) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)