Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En Mandy's knappe paardje hebben we nou ook kunnen bekijken, leuk koppie zit er op 

Op de terugweg waren Fax en zelfs Beer een beetje moe, het was ook naar weer voor ze. Van even grazen in de schaduw knapten ze weer op

Maar wel clubkampioen!
_Roosmarijn_ schreef:Leuk Pauline! Buitenritten zijn heerlijk hea?

hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:Leuk Pauline! Buitenritten zijn heerlijk hea?
Echt wel![]()
Lisa wat super, ehm, van de F5-F6?
Shetjjee__x schreef:de helft van de clubkampioenen zit in dit topic

_Roosmarijn_ schreef:Dan kan een dressuurles nog zo geweldig en leuk gaan, een buitenrit blijft het heerlijkst!!
_Roosmarijn_ schreef:Lisa, Do en Melody!

hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:Dan kan een dressuurles nog zo geweldig en leuk gaan, een buitenrit blijft het heerlijkst!!
Ik moet zeggen dat ik het het leukst vind om die afwisseling te hebben, de ene keer les in de bak/op de baan en verder een paar keer lekker buiten hobbelen. En nu ik lekker samen met iemand buiten rijd helemaal, lekker kletsen onderweg, doe jij dat ook? (met iemand samen rijden) Aan de andere kant was ik ook wel supertrots dinsdag toen de les zo goed ging
Maar idd de afwisseling is heerlijk.
Ik ga bijna altijd samen met Donna op buitenrit. Dandy en Gipsy vullen elkaar precies aan en zo hebben we topritjes!!