Aniek_ schreef:En ik had pfeiffer in groep 7, het was dus niet zo erg, alleen ik ehb het waars. niet goed uitgeziekt waardor ik d'r echt nog jaren last van heb gehad. Het voordeel aan het erg hebben iswel dat je het niet meer kan krijgen, volgens mij zijn d'r uitzonderingen dat dat namelijk wel kan?
Ja ik heb van de huisarts gehoord dat je echt goed jezelf de rust moet geven omdat je er anders minder goed vanaf komt. Niet dat het chronisch kan worden maar je kunt er zeker wel langer last van krijgen.
97% van alle mensen onder de 30 hebben het gehad, bewust of onbewust. En ik ben al wel een langere tijd moe en sneller maar ik had deze link niet echt gemaakt totdat ik dus keelpijn kreeg die niet weg ging, heb het nu al een maand dus. En mijn klieren zijn opgezet tot in mijn rug. Ook rode uitslag gehad op mijn voet, dacht dat dit zonneallergie was omdat ik dit eerder gehad heb maar dit zag er veel anders uit. Kan ook een symptoom van pfeiffer zijn. En bij de ene persoon duurt het langer en is het zwaarder en bij de ander gebeurt het onbewust. Als ik iets gedaan heb ben ik moe en kan ik gerust op de bank gaan liggen, en dan lig ik 4 uur lang kei diep te slapen en heb het gevoel dat ik het ook nodig heb en dat is niet goed. maar ik hoor het maandag of dinsdag wel..