meelen schreef:Ron heeft een elektrische gitaar gekocht, wie weet ga ik mij er ook even aan wagen. Eigenlijk wil ik een akoestische voor mijzelf. (die komt er ook nog wel)
Speel je ook gitaar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Ron heeft een elektrische gitaar gekocht, wie weet ga ik mij er ook even aan wagen. Eigenlijk wil ik een akoestische voor mijzelf. (die komt er ook nog wel)
xan schreef:Nee dat hoop ik ook niet voor je. Heb ook alleen op een afstandje gekeken, en zag dat zijn benen niet "mooi strak" zijn (![]()
dat zijn die van mij ook niet
, en ik heb ook geen mijt
)
En Xandra was ook niet aan het stampen ofzo. Dus daar kon ik het ook niet aan zien.
En Meelen het is niet besmettelijk, alleen als de paarden echt voor lange tijd bij elkaar staan, en veel contact met elkaar hebben.

winnitou schreef:meelen schreef:Ron heeft een elektrische gitaar gekocht, wie weet ga ik mij er ook even aan wagen. Eigenlijk wil ik een akoestische voor mijzelf. (die komt er ook nog wel)
Speel je ook gitaar?
meelen schreef:winnitou schreef:Speel je ook gitaar?
Goedemorgen Winnitou.
Nog niet.

winnitou schreef:ga je lessen, kunnen we af en toe samen oefenen
smuidra schreef:Hoi Winnetou zie je ook weer eens langs komen. Maandagochtend gaan de Jankies rijden van 10 tot elf uur.
Als je niets te doen hebt!!!!!
Ben overal in huis luxaflex aan het ophangen. Moet er nog acht.
Gelukkig heeft de Gamma steeds maar één in voorraad. Doe ik er lekker lang over......... Verveel me anders toch maar op die saaie zondag.
smuidra schreef:Hoi Winnetou zie dat je ook weer eens langs komen. Maandagochtend gaan de Jankies rijden van 10 tot elf uur.
Als je niets te doen hebt!!!!!
Ben overal in huis luxaflex aan het ophangen. Moet er nog acht.
Gelukkig heeft de Gamma steeds maar één in voorraad. Doe ik er lekker lang over......... Verveel me anders toch maar op die saaie zondag.
ATE schreef:sorry capsloc stond aan

ATE schreef:hoor net van nadine dat natasja haar pony dood is had een koliek aanval jammer dat hij zo is geeindigd na een mooi leven van dacht 34 jaar

winnitou schreef:
de groetjes van ons 3-en

xan schreef:winnitou schreef:
de groetjes van ons 3-en
Wat is ie mooi geworden. Om in te lijsten zou ik zeggen![]()
![]()

En Xandra moet hoognodig op schriktraining, want wapperend plastic vindt ze ook niets.
xan schreef:Heb dus een lekkere wedstrijddag gehad.
Met het inrijden gingen we wel erg hard van start![]()
![]()
Leek meer op rodeorijden dan op dressuur. Na een wat vreemde boksessie had ik ineens een zweep tussen mijn benen![]()
![]()
En Xandra moet hoognodig op schriktraining, want wapperend plastic vindt ze ook niets.
Maar toen ik door had dat ze gewoon er "ff tussen uit" wilde, kon ik het goed opvangen, had er zelfs schik ik![]()
![]()
De zenuwen zijn dan meteen verdwenen, had zoiets van "gaan met die banaan" we zien wel.
Ikzelf vond mijn eerste proef weer lekkerder gaan dan de 2e. Maar mijn mening is altijd tegenovergesteld aan die van de jury![]()
![]()
Maakt niet uit, 1e proef 174 en 2e 183 !!!!!
Hartstikke leuk dat er een aantal kijkers waren, Saskia, Ilse, Tineke en Ron (helaas wat te laat) en natuurlijk Tilly. Is toch altijd weer gezellig.
winnitou schreef:
de groetjes van ons 3-en
[/quote]