** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:34

fryskhynders schreef:
ik zou denk ik het eerst mijn instructriece vragen of die er dan op wil....
en anders een paar klas genoten... ( de meeste rijden wel beter dan dat ik doe...)(maar die Z meiden uit mijn klas die komen er niet op!! puh, die hebben thuis een stal vol staan...)

Ja, dat zou ik ook doen!
Sabrina ofzo vragen Knipoog.
Gewoon omdat zei goed rijdt.
En veel ervaring toch wel, en weet de knopjes te vinden.
En omdat ik haar mag, en vetrouw! Erg belangrijk!!!!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:34

fryskhynders schreef:
Flevolander schreef:
Hoeveel dekkies hebben jullie dan?

GRRRRRRRRRRRRRRR Boos! Boos! Boos! geld te veel??
hahaha
nou ik HAD lekker ook 6 dekjes lekker puh, alleen geen mooie... en helaas allemaal veelzeidig terwijl ik nu een dresuur zadel heb.
dus het komt er op neer dat ik 2 witte dresuur dekjes heb (eentje gekocht voor de f proefjes op de manege) en een ANKY PAD lekker puuh Haha! Haha! mijn trots!!(gekregen van mijn tante)
en ik had echt een super mooi BR babyblauw dekje Huilen veel zeidigheid... licht echt NIET onder dit zadel. snik
dus ik hou 1 gekregen dresuur dekje over...

Ja dat is balen he, met die veelzeidigheid modellen, vaak legt dat gewoon niet mooi onder een drs zadel, maarja je hebt er ook nog niet zo lang...
hoe langer je een paard hebt, des te meer rommel je krijgt... Mijn setjes zou ik maar niet opnoemen... dat staat lichtelijk asociaal[/quote]

NEE doe dat maar niet nee!!!
en de beide ptriesen... en petra trouwens ook...die hoeven dat ook niet te doen. hahah
of ja wel dan doe we een wedstrijdje wie het eerst al hun setjes heeft opgenoemt!! haha ik win Haha! Haha!

nee indd ik heb niks te klagen... en het komt allemaal nog wel, hoe verwent zou je zijn als je al 10 setjes zou hebben terwijl je je paard nog maar 3 maanden hebt (3 maanden alweer Haha! Haha!)

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:36

fryskhynders schreef:
fryskhynders schreef:

GRRRRRRRRRRRRRRR Boos! Boos! Boos! geld te veel??
hahaha
nou ik HAD lekker ook 6 dekjes lekker puh, alleen geen mooie... en helaas allemaal veelzeidig terwijl ik nu een dresuur zadel heb.
dus het komt er op neer dat ik 2 witte dresuur dekjes heb (eentje gekocht voor de f proefjes op de manege) en een ANKY PAD lekker puuh Haha! Haha! mijn trots!!(gekregen van mijn tante)
en ik had echt een super mooi BR babyblauw dekje Huilen veel zeidigheid... licht echt NIET onder dit zadel. snik
dus ik hou 1 gekregen dresuur dekje over...

Ja dat is balen he, met die veelzeidigheid modellen, vaak legt dat gewoon niet mooi onder een drs zadel, maarja je hebt er ook nog niet zo lang...
hoe langer je een paard hebt, des te meer rommel je krijgt... Mijn setjes zou ik maar niet opnoemen... dat staat lichtelijk asociaal

NEE doe dat maar niet nee!!!
en de beide ptriesen... en petra trouwens ook...die hoeven dat ook niet te doen. hahah
of ja wel dan doe we een wedstrijdje wie het eerst al hun setjes heeft opgenoemt!! haha ik win Haha! Haha!

nee indd ik heb niks te klagen... en het komt allemaal nog wel, hoe verwent zou je zijn als je al 10 setjes zou hebben terwijl je je paard nog maar 3 maanden hebt (3 maanden alweer Haha! Haha!)[/quote]

Als we zo gaan beginnen doe ik het juist wel Clown

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:36

Melanieetjuh schreef:
fryskhynders schreef:
ik zou denk ik het eerst mijn instructriece vragen of die er dan op wil....
en anders een paar klas genoten... ( de meeste rijden wel beter dan dat ik doe...)(maar die Z meiden uit mijn klas die komen er niet op!! puh, die hebben thuis een stal vol staan...)

Ja, dat zou ik ook doen!

vertrouwen en mogen is voor mij net zo belangrijk als kunde!!
ik weet dat er beter ruiters zijn dan mijn vader!! maar hij mag er zeker op (en na drie keren rijden) doet hij het al super goed...nu mag hij er ook echt op van mij... eerst dacht ik auw.. oeps dit mag niemand zien... maar hij is zoo vooruite gegaan... ja hoor klaar voor de uitdaging whaah...

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:38

Ohww ik heb nu al zin in GCAcup,,, zit alleen ff te denken hoe ik Boef zou pimpen !

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:38

hahaha Tong uitsteken

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:39

Hij is momenteel echt lelijk kwa kleur dus ik heb wel een beetje pech Boos!

fryskhynders

pimpen?????????????

Ahtnamas

Liisette_ schreef:
fallenangel3 schreef:
Als frans morgen de springlijst bij zich heeft zou iemand dan voor mij willen kijken op wie ik zit zondag????

Ik ga voor je kijken! Knipoog

Dank je Haha! Haha!

@ mel... jeetje meid.. heb je erg last van je rug (ik heb niet alles terug gelezen)... maar gelukkig geen weigering of zo. Dat roept bij mij altijd springangst op. Wel eng hoor, dat je echt tegen het schot bent geknald!

fryskhynders

nou haha die van mij is geschoren... wel te verstaan door mij!! hahahah dus die zit onder de strepen!! BOEIEND!!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:40

nouja, welk hoofdstel, hoe vlechten, welk dekje, banages of geen banages, wel of geen springschoenen..

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:41

depsel... nu wil ik je setjes zien/horen ook!!
een beetje opscheppen... maar eeeuuh laat nu maar wat zien hahahhahaha

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:41

fryskhynders schreef:
nou haha die van mij is geschoren... wel te verstaan door mij!! hahahah dus die zit onder de strepen!! BOEIEND!!

Die van mij is ook door mij geschoren Haha!

Even als Princess, Malou van sandra, Sky van Jennifer, Nureina van Esther...

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:43

Citaat:
Dank je Haha! Haha!

@ mel... jeetje meid.. heb je erg last van je rug (ik heb niet alles terug gelezen)... maar gelukkig geen weigering of zo. Dat roept bij mij altijd springangst op. Wel eng hoor, dat je echt tegen het schot bent geknald!

Nou, weigeren doet meneer niet.. Nagelbijten / Gniffelen
Die vind het veeulste leuk! Tong uitsteken

En als ie dat deed, dan was ik gelanceerd! Zo hard ging ie! Bloos!

Ja, ik heb wel erge last van me rug! Knipoog

fryskhynders

Flevolander schreef:
nouja, welk hoofdstel, hoe vlechten, welk dekje, banages of geen banages, wel of geen springschoenen..

is toch heel simpel?? springe je?? zo ja spring schoenen wel!! spring je niet en rij enkel een dressuur proef?
dan is het verboden om iets om het been van je paard te hebben!!
welk dekje: WIt dekje... owhja voor mensen met 100 witte dekjes is dat natuurlijk een moeilijke keuse, sorry ff niet aan gedacht Tong uitsteken
hoofdstel nou een hoofdstel met bit Tong uitsteken whahah (haha owh wacht kun je alweer niet kiezen Tong uitsteken)

sorry... kun jij wel hebben toch?
Knipoog

Anoniem

Ik heb mijn nieuwe spelletje, dus ik ga er weer even aan spelen Haha!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:44

fryskhynders schreef:
Melanieetjuh schreef:
Ja, dat zou ik ook doen!

ik weet dat er beter ruiters zijn dan mijn vader!! maar hij mag er zeker op (en na drie keren rijden) doet hij het al super goed...nu mag hij er ook echt op van mij... eerst dacht ik auw.. oeps dit mag niemand zien... maar hij is zoo vooruite gegaan... ja hoor klaar voor de uitdaging whaah...

Als ik ooit een eigen paard krijg heb ik al een bijrijder Knipoog haha. Dan zou Angela echt wel een paar keer per week er op mogen! Daarnaast zou Michael van mij ook regelmatig mogen komen hobbelen.

Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker maar ik denk dat ik niet zo ontzettend moeilijk zou doen over wie ik op mijn paard zet. als ik je ken en ik weet dat je een beetje redelijk kan rijden en daarnaast mijn paard braaf is dan mag je er best een keertje op. Maar dat kan natuurlijk alleen als je een redelijk braaf paard onder je kont hebt......

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:44

Flevolander schreef:
fryskhynders schreef:

Die van mij is ook door mij geschoren Haha!

Even als Princess, Malou van sandra, Sky van Jennifer, Nureina van Esther...

ja maar jij had een scheerapparaat wat niet bot was en jij kon de paarden in een keer scheren... die van mij in 2 dagen whahahah
echt heel zielig... gaat het resultaat niet op voor uit Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:45

Melanieetjuh schreef:
Citaat:
Dank je Haha! Haha!

Nou, weigeren doet meneer niet.. Nagelbijten / Gniffelen
Die vind het veeulste leuk! Tong uitsteken

En als ie dat deed, dan was ik gelanceerd! Zo hard ging ie! Bloos!

Ja, ik heb wel erge last van me rug! Knipoog

Soort Aglona/Onyx?? Die kunnen ook weleens als een malloot gaan rennen Knipoog Maar zijn op zich wel goed terug te rijden... alhoewel ik geen ervaring heb met Onyx, die is bij mij tot nu toe hartstikke braaf geweest.

Melanie_B

Citaat:
Als ik ooit een eigen paard krijg heb ik al een bijrijder Knipoog haha. Dan zou Angela echt wel een paar keer per week er op mogen! Daarnaast zou Michael van mij ook regelmatig mogen komen hobbelen.

Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker maar ik denk dat ik niet zo ontzettend moeilijk zou doen over wie ik op mijn paard zet. als ik je ken en ik weet dat je een beetje redelijk kan rijden en daarnaast mijn paard braaf is dan mag je er best een keertje op. Maar dat kan natuurlijk alleen als je een redelijk braaf paard onder je kont hebt......

Denk dat jij daar ook niet zo moeilijk over zou doen! Gezien hoe ik jou ken enz!

Mijn Michaal? Neef??? Tong uitsteken

fryskhynders

fallenangel3 schreef:
fryskhynders schreef:

ja indd als je een braaf paard hebt kan dat best!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:46

Citaat:
Soort Aglona/Onyx?? Die kunnen ook weleens als een malloot gaan rennen Knipoog Maar zijn op zich wel goed terug te rijden... alhoewel ik geen ervaring heb met Onyx, die is bij mij tot nu toe hartstikke braaf geweest.

Erger! Ja

Ik kon 'm ook zo moeilijk stil zetten, omdat ik hem niet tot weinig in de mond mag zitten! (Moeilijk joh Tong uitsteken)

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:47

jeetje het loopt wel storm hier!! vet gezellig!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:47

ja, eindelijk eens! Haha!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:48

en een volte werkte ook niet ?
vergeet ik ook vaak op dat moment hoor Tong uitsteken