RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:01

Daar ben ik weer! Heb vanmorgen fijn gereden!

Oppy was het vandaag en ook deze keer moest ik er een slof aan hangen. Omdat het voor mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden was dat ik op hem had gereden, twijfelde ik even aan welke benen hij ook alweer beenbescherming moest. Gelukkig kon Ini dat vertellen, alleen voor dus. Ze heeft me nog even met hoofdstel geholpen, want Oppy en een hoofdstel is geen goede combi. Vanwege kopschuwheid tomen ze die zelf op. Daarna zadel erop, slof eraan en hup lekker rijden.

In de buitenbak gereden, lekker in de zon en Lopen wou Oppy wel. Vergelijk hem met een oude diesel, moet ff op gang komen, maar dan heb je ook wel wat. Hij liep als een zonnetje, erg fijn. Stap? Draf? Galopje? Zeg het maar hoor, je krijgt het zoals jij het wilt. En welk figuur Ini ook wou zien, hij deed het wel hoor. Kon alle kanten op met hem, deed geen pas verkeerd. Alleen Oppy en draf, doorzitten... Dat is nog altijd lastig met die rug van hem.... Heeft iemand misschien een tippie voor mij om dat te verbeteren?

Na de les meneer afgezadeld en heerlijk poetsen. En dat kan ik blijkbaar goed, meneer vond het nodig om zijn ... helemaal volledig uit te schachten??? Teken van ontspanning, of toch iets anders? Maar goed. Blijkbaar kon hij de poetsbeurt waarderen. Rianka vroeg nog even om hem even in een andere box te parkeren, zodat zij even kon uitmesten. Nou geen probleem hoor. Dus ik haal hem uit de stal. Pakt hij toch niet met zijn mond mijn poetsspullen van de baal hooi naast de box! En laat ze vervolgens weer neerploffen als blijkt dat die dingen niet eetbaar zijn... Gelukkig heb ik een stevige tas waar de spullen goed in blijven zitten. Hoefde dus niets bijeen te rapen. En toen Rianka klaar was met uitmesten, vroeg ze of ik hem weer terug wilde zetten. Maar dat hoefde niet meer. Hij was namelijk klaar en mocht gelijk door naar de wei. Ik laat hem daar los, steekt hij nog even zijn tong uit??? Ik weet niet, maar was hij aan het studeren voor :+ toevallig?

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:15

Kennen jullie Zara Slottie ook? (vader: Roven Xx)
Zag die naam op de startlijsten voor aanstaande zondag in Havelte staan.
Die moet ik volgens mij ook nog wel kennen....
Wie weet uit welke merrie?

Anthony Slottie en Daunter Slottie doen ook mee. Met Marjolijn en Inge.
Maar die ken ik niet meer....

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:18

Dit is van hun site gehaald: afstamming van Zara, een eventingpaard: (v.Roven xx uit Truemaid Slottie van Gran Corrado).

Anthony zie ik regelmatig relaxen in zijn paddock en Daunter kan ik zo even niet voor de geest halen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:27

Leuk, ga je zelf ook weer starten, Lotte? Ik ken Zara nog, dochter van Truemaid inderdaad :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 16:34

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:52

Kan me haar niet echt herinneren. Of was dat dat lastige veulen dat wel eens bij hannah in de nek heeft gehangen?

Jup. Ik start nu ook met Thunderboy dressuur en dit gaat eigenlijk wel heel erg goed. Nog 1 winstpuntje en we hebben de punten voor het L binnen :P
We worden er alleen nogal eens op afgerekend dat hij niet de gangen van een dressuurpaard heeft. Wanneer we een jury treffen die daar doorheen kijkt zien ze een nette proef met een fijn te rijden paard. Maar hij heeft gewoon niet de bewegingen van een dresssuurpaard.

En ik heb ook nog een jonkie.
Wel een leuk paard, maar ik vind der best lastig af en toe. Moeilijk om vooruit en nagefelijk te houden, en dan zelf fijn ontspannen te blijven zitten. Er zit nu wel verbetering in, maar we doen gewoon mee voor spek en bonen en de ervaring. Het heeft even tijd nodig maar komt er wel.

Nou dan zal ik de slotties nog wel even goed bekijken ;-)
Ben benieuwd of ik Ini toevallig ook nog tegen het lijf loop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 10:22

Ik moet zeggen dat ik me haar als veulen ook niet echt meer kan herinneren, geen idee of ze zo lastig was. Dat van Hanna heb ik nooit meegekregen, maar klinkt eng!

Leuk dat het zo goed gaat, Lotte! Hoe laat moet je zondag starten? En de Slotties? Ik heb eigenlijk geen tijd maar héél misschien kom ik nog even kijken, zou het leuk vinden om je weer even te zien :) Komt Miriam ook of rijdt ze helemaal niet meer?

Ik ga vandaag met Tamara mee naar de fjord die ze rijdt, woei! Heb al eeuwen geen paard meer geaaid :+ Doe allemaal alsjeblieft even mee met ons zonnedansje zodat we mooie foto's kunnen maken :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 13:31

En daar ben ik weer!

Ging vanmorgen niet helemaal zoals gehoopt was, maar mag toch niet ontevreden zijn. Maar t kon wel beter. Nini mocht ik vanmorgen rijden en in de buitenbak. "Geen probleem," dacht ik. Maar daar ben ik snel van terug gekomen. Want in de bocht F-A-K lag een losse buis van de drainage onder de bakrand. Ook liep daar een zekere kip (Kentucky) rond te scharrelen. En dat was net iets te veel voor Nini, wat ik ook probeerde en hoe ik ook probeerde, ze wilde daar niet langs en schrok zelfs regelmatig. Verder liep ze als een zonnetje, maar net die bocht, echt een drama...

Tel daarbij op dat Blue Maid (liep met iemand anders op mee in de les) superhengstig was en erg sterk reageerde als Nini haar passeerde. Ze reageerde alsof er een hengst langs haar heen ging. Die amazone had echt zo haar gedachten over het geheel. En ja, op dat moment ging Nini ook weer in de remmen en dus moest ik ook weer aandrijven. Nee, niet helemaal een fijne les...

Omdat Nini nog een uur moest lopen, hoefde ik haar niet af te zadelen. In plaats daarvan mocht ik Bram poetsen. En dat heb ik geweten. Drie kwartier heb ik staan borstelen, kammen en hoeven uitkrabben. Na die tijd was hij heeeeeeeeeel veeeeeeeel wintervacht lichter. En meneer zelf stond te genieten. Hij was zo ontspannen, dat hij bijna in slaap viel. 45 minutenlang heeft hij er bijgestaan alsof hij stond te studeren voor standbeeld. Ik begon zelf bijna te denken dat hij echt sliep... Later mocht hij lekker naar de wei. Nog even de mensen in de volgende les geholpen op de stappen en toen was het toch echt tijd om de manege weer te verlaten.

En mensen.... ik mag jullie babynieuws brengen! 2x zelfs! Want anderhalve week geleden is On Time bevallen van een bruin merrieveulen van Florencio. Haar naam is Irish. Ze is 1 1/2 week later geboren dan uitgerekend, maar moeder en dochter maken het goed! En het 2e nieuws is dat Dilligent afgelopen dinsdag eveneens een bruin merrieveulen heeft gekregen. De vader van dit veulen is Hopalong Cassidy, en ook hier maken moeder en dochter het goed. Dit veulen draagt de naam Invincible. ZIj is weer 1 1/2 weer vroeger dan uitgerekend geboren. Heb vanmorgen even staan kijken en wat een leukies weer! Nu is het wachten op half juni, als Wuzelma is uitgerekend.

Volgende week zal er waarschijnlijk een langer verslag volgen, dan mag ik proefje rijden! F9a deze x. Keuze paarden ligt voor de hand: Nini of PM. Ben benieuwd hoe het dan loopt! Tot volgende week!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:40

Haha Nini is toch nog steeds je vaste paardje, of niet? :) Leuk!
Jaaa veulentjes, leuk! En tof dat je wedstrijd er eindelijk aan zit te komen, succes alvast! :D

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:52

@ eef: 's ochtends begint het om 9 uur en moet ik als 7e(dus iets na 10en).
Zara moet als 1e en Anthony als 5e(wel allemaal in andere ringen hoor ;-) )

's middags begint het om half 2 en moet ik als 9e.
Dauther moet als 16e.
(alles te vinden op startlijsten.nl)

En Miriam die rijd geen concoursen meer. Wel gaat ze morgen mee als stalfotograaf en supergroom :D
En die supergroom hebben we 's ochtends wel nodig want dan zijn we met tien paarden en pony's op concours. Wordt gezellig!

Zal ik dan ook nog even spammen? Als jullie nog mensen kennen die een leuk paard zoeken moet je ze maar even naar onze website doorverwijzen. www.tbpaardensport.nl :-D Staat mijn paardje ook op te koop.
Jenny, zoekt Ini niet toevallig nog een leuke manegepony? Lucifer van de site is wel geschikt voor bij Ini. Super betrouwbaar en zou geen stap verkeerd zetten. Ook zwaar favoriet onder onze manegekinderen :-)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:59

Of Ini pony's zoekt weet ik eigenlijk niet... Is mijn pakkie an ook niet. Zou je haar gewoon eens een mailtje moeten sturen.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:42

Dit was een lange dag in de manege, maar wel een goedbestede dag.

Eerst vanmorgen les gehad, mocht op Nini. Leuk, dus hup naar de wei. Alleen mevrouw had er dus geen zin in. Ik kwam de wei in en zij ging gelijk helemaal achterin staan. EN als ik dichterbij kwam, was zij weer weg. Dit vroeg dus om een trucje. Ik ben een ander paard gaan aaien en toen had Nini last van jaloezie. Zij wou ook geaaid worden en kwam er dus gezellig bij. En ja, toen kon ik haar wel pakken. Lag in de wei ook nog een halster zonder paard erin, heb ik maar even eruit geraapt, voordat er 1 in zou struikelen. Nini gepoetst, gezadeld en hup erop. Moet zeggen, ze liep best lekker.

Na de les mevrouw op stal gezet en aan haar wedstrijdamazones overgelaten en eerst maar even eten. Zou ik de rest van de tijd toch niet meer aan toe komen en om nou van de graat te gaan, nee dank je. En tijdens het eten de verrichtingen van de veulenproefjes gevolgd. Na de maaltijd Partyman uit de wei geplukt en eerst maar eens gevlochten. Manen en maantop netjes in knotjes, staart eerst uitgeplozen en vervolgens ook daar een vlecht in. Daarna de rosborstel gepakt. En dat vond meneer een goed idee. Hij wilde zelfs wel even helpen zijn hoofd te rossen. Ja, heerlijk volgens hem. Toen ik dan eindelijk bijna klaar was met poetsen, kwam de andere dame die er op zou er aan. Ze heeft nog even geholpen met borstelen en zadelen en daarna heb ik haar erop geholpen. Terwijl zij losreed en proefje deed, heb ik mezelf omgekleed. En daarna mocht ik erop.

Reed voor mijn gevoel best wel een net proefje, maar niet prijswaardig. Mocht de F9a starten, de rest reed of f8a of f8b. Maar bij de prijsuitreiking bleek de jury toch iets anders tegen mijn proefje aan te kijken. Had 228 punten gescoord, goed genoeg voor een promotiepuntje én de rode rozet voor de 2e prijs! :D En de andere amazone op hem was 3e! Dat appeltje had PM dan ook dik verdiend. ;) Daarna mocht hij lekker de wei in. Zijn kameraadjes stonden helemaal achterin en ondanks dat hij 2 proefjes had gelopen, had hij nog energie genoeg voor een sprintje die kant op. Ja een goed besteedde dag vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 08:37

Hé Jenny, wat goed van je! Gefeliciteerd!
Ik was gisteren in de buurt van Wittelte en we zijn met de auto even gauw langs Ini gereden. Mooie veulentjes! :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 13:54

Zeker mooie kleintjes! Als Wuzelma er dan ook nog zo'n mooi ukkie van bakt...

En dank voor de felicitatie!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:27

Excuseer voor de langere stilte aan mijn kant.... Ik had het druk, druk, druk, druk, druk, enz...

Wel gewoon gereden tussendoor, maar gewoon door alle drukte er niet aan toe gekomen om even een stukkie te schrijven... Nu wel weer dus!

De rit naar de manege toe vanmorgen was er 1 met flinke hindernissen. Moest een andere route dan anders nemen ivm wegwerkzaamheden. MOest dus nu een route die ik toch niet met plezier doe. Want op een gegeven moment verlaat je de bebouwde kom van Steenwijk en moet je dus de weg af, naar het fietspad. EN nog geen km later rijd je de bebouwde kom van Eesveen in en moet je de weg weer op. :? Snap jij die gemeentelijke regelingen, snap ik ze... In Eesveen geldt voor auto's een maximum snelheid van 50 km per uur. Helaas houden 99,9% van de automobilisten zich hier niet aan. Als ik met brommertje op maximum snelheid rijdt (47 km/uur) en ik zie auto's heeeeeel snel uit zicht verdwijnen, dan rijden ze toch echt veel te hard. NIet leuk als je daar dan tussen zit :( Zeker weer bedacht op kantoor ipv ter plekke te kijken...

Daarna een landweg op, kom ik een GROTE vrachtwagen tegen die ook veel te hard rijdt. Ben maar even met de hele hebben en houwen in de berm gaan staan, daar wil ik liever niet mee in aanraking komen... Kom ik vlakbij Ini, rijdt daar een hele equipe wielrijders, 2 aan 2 naast elkaar. Ze hadden mij gezien, want er was achterom gekeken, maar even aan de kant gaan, ho maar.... Gewoon stug 2 aan 2 door blijven rijden.... :? En later op de weg bij Ini weer zo'n grote vrachtwagen met een dusdanige snelheid dat ik maar even de berm in ben gegaan..

En op de terugweg kwam ik de optocht in Wapserveen (dorpsfeest) tegen. Dat was wel weer erg leuk trouwens!

Maar goed, het rijden zelf. In de manege moest ik echt even 2 keer kijken of ik het echt wel goed zag wat daar stond. Ik mocht vandaag op een paard waar ik nog nooit eerder op gereden heb. Ik weet of er bij iemand een belletje gaat rinkelen bij de naam Zelina?

Voor degenen die het niet meer weten: Friese Merrie, moeder van o.a. Okke. Ze wordt intussen wat (nou ja, wat veel) grijs op haar voorhoofd. Heb haar eerst maar eens even uit de wei geplukt, en naar stal meegenomen. Poetsen moest even snel omdat het al wat laat was, gelukkig was ik daarin niet de enige. Vraag aan Echica welk zadel ik erop moet doen. "Een na achterste van boven", en als je weet dat de bovenste rij zadels bijna tegen het plafond van de zadelkamer liggen en ik maar 1,67 ben, is dat nog een behoorlijke operatie om die eraf te krijgen... Maar met wat hulp van iemand is me dat gelukt. Zelina gezadeld, cap op de kop en naar de buitenbak.

Als iemand nog weet hoe ze rijdt: heerlijk! Stap ging heeel fijn, draf was ze af en toe wat heet en daardoor lukte doorzitten ook niet echt. Maar in Galop: Oeh! Alsof je op een wolkje rijdt! Heerlijk! :D :D :D :D Aangezien ik met een blaar op allebei de hakken zit (inlopen van nieuwe schoenen gisteren was niet heeel erg fijn) begrijp je wel dat de beenhulpen af en toe wat vaagjes waren en daar maakte ze ook echt even misbruik van... ;) Gevolg: voltes die op eieren leken, binnenbochten pakken wanneer de buitenbocht moet etc. Maar verder een heerlijk paard! Ja, die mag Ini mij wel vaker geven! Weer eentje erbij op mijn favorietenlijst dus!

Na de les mochten we even tussen de weilanden door naar achteren en in de achterste wei even uitstappen. Hadden hier veel bekijks van de paarden (en veulens) uit de wei. Eenmaal terug bij stal afgestapt, afgezadeld en naverzorgd. Zelina hoefde geen deken op, mocht zo weer naar buiten. Heb ik haar in de wei, klik het touw van haar halster, hoor ik ineens een brul uit de buitenbak komen: "Jenny!" Ini liet even merken dat ze me wat wilde vragen. Ze vond dat ik Islotti direct wel even mee terug kon nemen uit de wei naar de stal. EN waarom ook niet. Ik kan idd met lege handen terug, maar gelijk een ander paard meenemen is net zo veel moeite toch? Dus Islotti meegenomen en op stal gezet. Daarna was het voor mij alweer tijd om huiswaarts te gaan helaas, maar wel weer een leuke ochtend gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 07:43

Jaaaaaa Zelina, zo leuk om te horen dat die weer gereden kan worden! Blegh je tocht naar de manege klinkt levensgevaarlijk, jammer dat mensen zo asociaal reden..

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:44

Idd, zo'n tocht naar Ini kan erg gevaarlijk zijn. Vandaag kon ik wel weer via de gebruikelijke route, helaas een paar dieren onderweg die minder waren. Op de heenweg een kat die net voor mijn brommer langs flitst, scheelde écht een haartje of ze had een plat staartje gehad...

Terugweg een vlinder die mijn richtingaanwijzer te laat opmerkte en er tegenaan fladderde en een vogel (blinde vink of bijziende mus ofzo) die ook nog maar net weg kon vliegen. Een seconde later en hij/zij was de staartveren kwijt geweest...

In de manege had Ini vandaag een buitenrit ingeroosterd, ik mocht mee op Okke. Moest wel binnen 20 minuten paard uit wei 4 plukken, poetsen en zadelen... En voor degenen die het nog weten: wei 4 moet je langs de oude stal, kampwei links laten liggen, doorlopen naar achteren en dan de laatste wei links. Dus daar Okke uit gehaald en op stal geparkeerd. Hij heeft tegenwoordig eigen zadel, dus dat van de steun gehaald (bovenin, tegen de achterwand aan), komt Echica er ineens aan. "je moet een ander zadel hebben, vraag wel even welke." Dus ik met veel moeite dat zadel er weer op en maar vast poetsen. Komt Echica terug van overleg met Ini, blijkt dat ik toch dat zadel moest hebben... {diepe zucht}. Echica heeft hem even voor mij gepakt, daarna snel zadelen, opstappen en genieten maar. Want wat vindt Okke een buitenrit leuk! EN ik ook! Heerlijk door de bossen gereden, paar diepe waterplassen doorgegaan (Sjors wou dit niet, die ging er steeds om heen. Duidelijk geen zin in natte hoeven) en op een breed pad in galop! Heerlijk!

Jammer alleen dat de tijd dan zo snel gaat, want voor je het weet moet je weer naar stal. Daar even snel Okke afgezadeld en Jelle gepakt. Had namelijk nog 1 inhaalles en die mocht ik vrijrijdend in de binnenbak doen. Ik merkte dat Jelle net de buitenrit nog in de benen had, het energiereservoir was een beetje leeg... Moest echt mijn best doen om hem actief te houden. Tel daar bij op dat Jelle een beetje verkouden is en dan weet je genoeg.

Na het rijden bleek Jelle wel wat bezweet, dus meneer even onder de douche geparkeerd. Vond hij echt niet erg, ff lekker afkoelen. Even zweetmes erover en daarna lekker de wei in. Gelijk vriend Kanjer maar even meegenomen, kan best. Alleen toen ik het pad naar de wei op wilde lopen, hadden de heren zo iets van bekijk het maar! Ze hielden halt en wilden echt niet verder lopen. Gelukkig was Onno daar en die hielp me even mee om beide mannen in de wei te krijgen. Daarna was bij de energie ook wel een beetje op, tijd dus om naar huis te gaan!

Oja, nog even babynieuws: Wuzelma is 2,5 week geleden bevallen! Het is een hengstveulen, een vosje. Mooi beestje om te zien. Naam en afstamming moet ik je even schuldig blijven... Maar wel een mooi kleintje om te zien. Dat betekent dus dat alle veulens zijn geboren voor 2013! Ben benieuwd welke merries en voor 2014 in de planning zitten...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:32

Klinkt heerlijk Jenny op buitenrit! Zeker op Okke, heb ik ook een keer mogen doen, als zo'n fries dan galoppeerd en je hoort de hoeven kletteren onder je, machtig gevoel is dat. _/-\o_ Alleen beetje jammer dat Jelle niet zoveel fut meer had met vrijrijden.

En een veulentje! Awww, bij mij begint het ook steeds meer te kriebelen om 'even' langs te gaan. Vanaf september heb ik weer gratis OV, dus misschien reis ik dan een keertje die kant op. (Of met de auto, als ik me rijbewijs heb! (en een auto :') ))

Blijf je avonturen posten Jenny! Dan voelt het net alsof ik Ini niet helemaal verlaten heb. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:37

ik blijf zeker posten tamara!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:24

Vandaag de laatste les voor de zomerstop, pas op 24 augustus zal ik er weer op zitten...

Maar de les van vandaag was er eentje voor in het rijtje "snel weer vergeten"... Kwam aan, kijk in het boek, kijk nog eens, ja het staat er toch echt: RW. Niet bepaald mijn favoriet, sterker nog, staat niet eens in mijn favolijstje... Maar goed, was wat laat dus snel spullen gepakt, borstel erover en gezadeld. In de bak er op gestapt (was hij altijd al zo hoog ;) ?) en rijden maar. Stap ging op zich prima en draf ook. Maar galop heb ik bijna niet gedaan. Ik vind het al erg spannend om op hem te moeten rijden en als je bedenkt dat hij in galop nog wel eens flink kan bokken als je iets verkeerd doet, maakt dat voor mij dat mijn zelfvertrouwen + vertrouwen in hem er niet beter op wordt. Wel geprobeerd aan te springen, maar elke keer weer die bok. Dus ik heb gewoon met de groep mee gedraafd, terwijl de rest galoppeerde.

Na de les mocht hij weer lekker naar stal, nou hij stond er nog maar net in of hij moest al flink plassen. Tsja, dat moet ook gewoon eens gebeuren he. Poetsen is nog altijd heerlijk volgens hem. Wat ik voor de les niet kon doen, heb ik erna gewoon ingehaald. Ik heb hem echt van voor tot achter en van boven tot beneden gepoetst. De enige actie die er toen van zijn kant kwam, was even snuffelen aan mij, een vlieg wegmeppen met zijn staart of even wisselen van het achterbeen dat op rust stond. Ja met poetsen en knuffelen is hij geweldig, maar met rijden vind ik hem toch echt minder :n

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:05

Hier ook niet zo'n RW fan. Heb er vroeger wel eens op gereden, maar was niet mijn favoriet.

Ben er vandaag weer eens geweest, mijn nichtje gaat er rijden en had vandaag haar eerste privé les! Ze heeft al wel rij ervaring.
Ze reed op Harvey en werd meteen geholpen door de meiden op stal. Het ging erg goed. En volgens haar gaat ze volgende week galloperen hihi.. Maar goed ook, want als ze dat kan mag ze in de groepsles. :) Ben benieuwd hoe het gaat!

Het kriebelt nu wel heel erg hoor.. Zie je partyman, kanjer, nini enz weer staan en mijn nichtje rijden en dan denk ik, ik wil ook!
Ini kwam nog speciaal naar boven en werd begroet met 2 smakken en ze was er enthousiast! Leuk om haar weer even gesproken te hebben.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:31

Zkrs. Ini is altijd enthousiast volgens mij!

Ik heb nu ook al weer een paar weken niet gereden, we hebben namelijk zomerstop gehad. Afgelopen maandag zijn de lessen weer begonnen, dus ik mag zaterdag ook weer *\o/* NU al zin in! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:34

Aw dat is leuk, Kim!

Lekker, Jenny! Eindelijk weer! :D Aaargh ik wil oooook.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:13

ja echt he..
ik moet maar niet te vaak mee hihi..

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:33

Ik kan ook niet wachten loveshadow! Nu al zin om weer te gaan!

Ik zie dat jij in Steenwijk woont Mikkiej? Mag ik vragen waar ongeveer?