Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lkr saaii ff beetje info over rozen opzoeken.
De mensen die die roddels verzinnen zijn dom, maar wie ze gelooft is ook niet de slimste
Jimb0o schreef:De mensen die die roddels verzinnen zijn dom, maar wie ze gelooft is ook niet de slimste!
Jimb0o schreef:Even een bericht voor de mensen die hun pony wilden laten meten vanavond:
De man die zou meten komt niet ivm met de droes! We maken nu een nieuwe afspraak als de droes over is, dus de paspoorten hoeven niet mee.
maar die man zei dat meten in januari nog vroeg genoeg was voor de startkaart, dus het maakt niet zo veel uit.
FenDT schreef:Ja precies, dat gebeurt ook....
FenDT schreef:En dan had ik nog een punt:
6. Het geval Sonja: Sonja was dik en dus werd er gedacht dta ze drachtig was. Vervolgens is er door Theo een dierenarts bijgehaald om dit wel of niet vast te stellen. De dierenarts heeft toen gezegd dat ze ZEKER niet drachtig was. Om zo'n moment geloof je dus de dierenarts, wie zegt er immers als de dierenarts zegt 'nee' zelf 'ja'? Omdat Sonja dus 'gewoon dik' was heeft ze minder te eten gekregen, logisch toch?
En ik wil ook nog wat toevoegen aan punt 2:
2. Bruin is Lizzy's eigen pony dus ze moet lekker zelf weten wat ze wel of niet op zijn neus smeert of wat ze met hem doet. Het lijkt me niet dat we daar over hoeven te zeuren omdat zenou toevallig bij de manegepony's staat...
Oja, en even tegen Nathal dan: Denk dan voortaan even eerst goed na voordat je iets zegt of zo laf mee gaat praten met die roddels. Achteraf 'spijt' is allemaal leuk en aardig maar eerst zo'n mening geven en vervolgens terugkrabbelen lijkt me ook niet helemaal correct......