Citaat:Whahahahahaha, daar heb ik Dennis ook wel eens over gehoord!Hij heeft nu een DVD ervan liggen, maar ook die heb ik (nog steeds) niet gezien....
mag ik vast een lenen
Van mij wel hoor! Ben daar niet zo moeilijk in!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Whahahahahaha, daar heb ik Dennis ook wel eens over gehoord!Hij heeft nu een DVD ervan liggen, maar ook die heb ik (nog steeds) niet gezien....
mag ik vast een lenen

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik vond catweazle vroeger al eng !!!!
DEZE?
LIQUITA schreef:xan schreef:Ik vond catweazle vroeger al eng !!!!
DEZE?
Citaat:Komen jullie mij dan wel een keer aanmoedigen en mentaal bijstaan ?
Citaat:Ik vond catweazle vroeger al eng !!!!
[/quote]

ATE schreef:LIQUITA schreef:DEZE?
hahahahha op wie lijkt hij ??????
Shenavallie schreef:Citaat:Whahahahahaha, daar heb ik Dennis ook wel eens over gehoord!Hij heeft nu een DVD ervan liggen, maar ook die heb ik (nog steeds) niet gezien....
mag ik vast een lenen
Van mij wel hoor! Ben daar niet zo moeilijk in!
ATE schreef:het stinkt naar verf in mijn huis
xan schreef:ATE schreef:
hahahahha op wie lijkt hij ??????
Geen idee, kan niets verzinnen. Vertel maar op !
LIQUITA schreef:Als kind vond ik Barbapappa geweldig. Ik moet er nog ergens boekjes van hebben.
Hiep hiep barbatruck!!!

Citaat:Van mij wel hoor! Ben daar niet zo moeilijk in!

Shenavallie schreef:ATE schreef:het stinkt naar verf in mijn huis
Hoe kan dat nou?![]()
Welke kleur heb je voor je deuren gebruikt?
Shenavallie schreef:ATE schreef:het stinkt naar verf in mijn huis
Hoe kan dat nou?![]()
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Gaat er nog iemand een leuk buitenritje maken van het weekend?
Het gaat toch slecht weer worden? Ik moet zaterdag werken tot 16:00 uur, maar misschien zondag (bij goed weer dan)?
Dan namen ze een groeipilletje en dan werden het "gewone" mensen. Dat vond ik echt keigoed, toen....
xan schreef:Shenavallie schreef:
Hoe kan dat nou?![]()
Wat ben je aan het verven dan ???
Heb je soms grote verbouwing, je hebt ook al zo'n leuke haard.
Shenavallie schreef:Weet je wat ik nog wel eens terug zou willen zien? Die series van "De Poppenkraam" met Hugo en .... god, hoe heette ze ook alweer..... Henriëtte!Dan namen ze een groeipilletje en dan werden het "gewone" mensen. Dat vond ik echt keigoed, toen....
Citaat:beetje creme maar op terpetine basis en dat stinkt had waterbasis eeerst maar door de zuren op handen krijg je kale plekken
Shenavallie schreef:Citaat:beetje creme maar op terpetine basis en dat stinkt had waterbasis eeerst maar door de zuren op handen krijg je kale plekken
Dát is er een van Praxis....!![]()
Tytje schreef:LIQUITA schreef:Het gaat toch slecht weer worden? Ik moet zaterdag werken tot 16:00 uur, maar misschien zondag (bij goed weer dan)?
Leuk, gaan we bij goed weer!
Shenavallie schreef:Citaat:beetje creme maar op terpetine basis en dat stinkt had waterbasis eeerst maar door de zuren op handen krijg je kale plekken
Dát is er een van Praxis....!![]()
ATE schreef:Shenavallie schreef:Weet je wat ik nog wel eens terug zou willen zien? Die series van "De Poppenkraam" met Hugo en .... god, hoe heette ze ook alweer..... Henriëtte!Dan namen ze een groeipilletje en dan werden het "gewone" mensen. Dat vond ik echt keigoed, toen....
nou die serrie kan ik niet