De startlijsten staan op www.vcncarrousel.nl Bovenaan zie je een kopje: Startlijsten NK 2011 Dan kan je op een 'klik' icoon klikken en ga je naar de pagina met alle startlijsten
Zo de startlijst van Assendelft staat eindelijk ook "zichtbaar" online We mogen uitslapen dus denk dat ik mijn paard 's morgens pas ga vlechten.
In welke groep rijdt jou zusje Rachelle? Staan namelijk geen groepsnamen bij van Waarland.
Imago01
Geplaatst: 23-03-11 22:39
Hmm wij ook mooie tijd in Assendelf. Helaas ga ik niet op mijn eigen paard rijden want die ga ik naar een andere stal verhuizen. Morgen dus laatste keer training op mijn eigen paard en daarna manegepaard voor de rest van het seizoen...
Rachelle302
Geplaatst: 23-03-11 23:08
Mijn zusje rijd in de waarland rakkers, het klopt dat er geen groepsnamen bij staan. Maar waarland komt eigelijk ook met 3 groepen, dus hoe ze dat willen doen is ook nog maar de vraag.
Balen dat je niet meer op je eigen paard ga Imago. Vind je 't niets nu Marije uit de manege is? Of ben ik nu heel brutaal dat ik dat vraag
Imago01
Geplaatst: 23-03-11 23:15
Ohw nee hoor, is niet brutaal haha.
De nieuwe eigenaren hebben hele leuke plannen met de manege, maar dan ook echt mánege. Ook bouwplannen etc. en zoals dat gaat worden, biedt het niet meer wat ik voor mijn paard wil. Het wordt me te druk, teveel mensen en paarden op een te klein oppervlakte, dus ik ga inderdaad weg. Wil netjes het seizoen uitrijden, dat wel. Maar ja, wordt ff wennen met manegepaard en het paard waar ik waarschijnlijk op ga; die hebben niet zo n fijne galop bv. als mijn paard en dat moet je voorop toch wel enigszins onder controle hebben haha
ik baal echt zo dat ik nog geen antwoord heb. Vorige week vrijdag gelijk gemaild of ze onze namen willen aanpassen ivm fout van hun. En nog geen antwoord.
Jullie trainen dan de dag van te voren niet meer denk ik? Verstandig, wij hebben nog 3x trainen te gaan. Ik ben echt al zenuwachtig. Ik heb er nu nog 1 met een pols in het gips zitten maar die wilde gewoon doorrijden. Super instelling!
Vandaag wezen kijken bij de onderlinge wedstrijd in Assendelft. Als iemand de uitslagen heeft, hoor ik het graag! Ik kon namelijk niet bij de prijsuitreiking zijn.
Imago01
Geplaatst: 03-04-11 23:40
Ik ben er ook niet bij geweest ivm paard naar nieuwe stal verhuizen.
Ik weet dit zeker: Steenen Kamer - 13e (hopelijk heeft niemand ons gezien ) Volgens mij Ware Land Ruiters 1e
Bovenstaande klopt. Ik weet verder dat waarland blues 12e waren en waarland rakkers 6e!
Ik was ook niet bij de prijsuitreiking, stonden buiten nog op vrachtwagen te wachten haha, Reed zelf niet hoor, we hadden de ruiters naar binnen gestuurd.