Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:12

Volgens mij was 't iets met gezondheidsredenen maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, ze verkopen nu alles voor de helft van de prijs.

D'r zijn niet zo heel veel westernruiters bij ons in de buurt, dus voor dat winkeltje had 't weinig nut om zadels van duizenden euro's te verkopen, men wou een 'zadel' voor een paar 100 euro om er bosritjes mee te maken. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:16

Idd, ik zie het op de site. Wij gaan mss vrijdagmiddag even een kijkje nemen. Alles 50% is wel heel goed *LOL* Hopen dat het niet vanwege gezondheidsredenen is. Dat is altijd zo naar...

Idd, goed westernspul is gewoon te duur om in een engelse ruitershop te verkopen. Veel ruiters verwachten idd dat je voor weinig geld aan een westernzadel kan komen. En aangezien 'die zadels toch op ieder paard passen' is het geen probleem. Gestoord

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:18

Inderdaad, dat winkeltje bij ons deed 't dan wel goed, goede kwaliteit zadels, maarja alleen maar Engelse ruiters in de buurt die dan zoiets hebben van dan kan ik net zo goed naar ZM gaan voor een 'zadel'. Wel zonde, dan is 't enigste hier in de buurt voor mij nog Storm, ik ga trouwens heel hard hopen dat donderdag de auto weer leeft en ik even naar Beverwijk mag. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:22

Ja ik hoop het ook! mss kunnen we dan vrijdagmiddag wel afspreken? Onze eigen boktmeeting Clown Hahahaha!

Mensen beseffen alleen niet dat als ze op en neer naar ZM rijden, ze al een heleboel geld kwijt zijn aan benzine. Vervolgens koop je een prutzadel waar ze nog te veel geld voor vragen en dat zadel zal mss maar een paar jaar meegaan als je geluk hebt. Vervolgens heb je dus eigenlijk meer geld weggegooid dan wanneer men gewoon een mooi goed westernzadel had gekocht en hiermee jaaaaaren zou kunnen rondrijden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:28

Hmm ik weet niet of ik vrijdag kan, ben om 2 uur uit en 's avonds moet ik weer werken, m'n ouders zijn wel vrij maar ik weet niet of die veel zin hebben om vervoer te spelen. Nagelbijten / Gniffelen

ZM is inderdaad geldverspilling, dan niet zoveel geld maar je koopt iets waar je alleen maar ellende van hebt... Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:30

De auto moet van mij nu leven en m'n ouders moeten van mij hun vrije tijd opofferen. Muahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:33

Hmm jammer joh! Nouja, mss dat je van het weekend nog gaat ofzo. Ik kan helaas niet het weekend, moet heel veel inleveren. Na deze toetsweek.

Hahaha idd, mss moet je het verwaarloosde kind uit gaan hangen? Clown

Ik ga btw nu leren voor toetsweek Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:37

Als 't gaat lukken wil ik donderdagavond proberen, dat komt 't lekkerst uit (maarja dan moet jij weer knolhobbelen *LOL* ), have fun met je proefwerkweek. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:40

Idd, donderdag is knollenhobbel avond. Ik hoop voor je dat je ook binnenkort op Dolly mag. Da's echt een leuk beestje om op te rijden *LOL* Ook hopen dat je auto het donderdag weer doet.

Nou, ik ga nu echt. Ik zal vast heel veel plezier maken met de toetsweek Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:30

Zo, ik ben uitgeleerd Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:33

En, ben je nog wijzer geworden? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:38

Nee, eigenlijk niet Clown Ben wel net wijzer geworden uit een topic van iemand. Die zoekt spulletjes die mensen weg willen doen maar dan wil ze die wel gratis hebben Vork Maar ze heeft wel een eigen pony Verward

Mss ben ik dan zo kortzichtig maar tenzij het voor een goed doel is geef ik niet iets zomaar weg. Zo kan iedereen wel op bokt om gratis dingen gaan vragen imo. Voor een kleine vergoeding (rond de €3 ofzo) zou ik het weer niet erg vinden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:26

Nou doe mij maar een gratis HAF pad, leuk hoofdstelletje d'rbij, myler bitje, moet kunnen toch? Clown

Ik snap eig. niet dat mensen gratis spulletjes zoeken, zo slecht kan je 't toch niet hebben als je een eigen pony hebt? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:07

Ja hahaha! Zullen wij ook zo'n topic maken dan? Dan doen we er dat wensenlijstje gewoon bij Vork

Idd, daar zit ik dus ook mee. En dan van de goedheid van andere mensen gaan profiteren. Heb onderhand wel contact gehad met TS, heb een aantal spullen die voor weinig weg kunnen. Maar bedacht me net dat het best eens goed mogelijk zou kunnen zijn dat ik mijn spulletjes voor het dubbele dan ergens terugzie... Morgen ga ik zelf een advertentie zetten op MP, ben van plan om veel rotzooi weg te doen en dan dat HAF pad te kopen als die echt leuk is. Ik zit nl ook met het feit dat ik gewoon te veel paardenrotzooi heb maar zelf niet eens een eigen paard heb Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:14

He bah, ik lees net dit:
Citaat:
Fietser overleden na aanrijding op snelweg

Uitgegeven: 28 januari 2007 21:34
Laatst gewijzigd: 28 januari 2007 21:50
GENNEP - Op de snelweg A77 ter hoogte van het Limburgse Gennep is zondagavond na een aanrijding een fietser overleden. Dat heeft de politie laten weten.
De 24-jarige man uit Ottersum fietste op het midden van de weg toen hij van achteren werd aangereden door een auto. Terwijl de bestuurder van de auto stopte op de vluchtstrook, reed een volgende auto over het slachtoffer heen.

Wij hebben gisteren de politie voor die gozer gebeld. Hij fietste op de snelweg.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:16

Wat moet die nou op de snelweg... Blond Wat een onsnugger typ -sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:17

Ja idd, dat vroegen wij ons ook af Vork Hij zal vast niet helemaal tof zijn geweest...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:17

Hmm, heb je nog wat interessants? *LOL*

Zou inderdaad heel goed kunnen dat diegene 't weer lekker doorverkoopt ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:24

Oh enne, ik had weer per ongeluk 't hoogste cijfer voor wiskunde.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:27

Niet echt, het zijn meer oude dingetjes die ik wel eens in Belgie op rommelmarkten koop Clown Dat kan ik dan niet laten liggen want 'stel-dat-ik-het-ooit-eens-nodig-heb' Nagelbijten / Gniffelen Het grootste deel ervan ligt dan ook in Belgie. In mijn kamer daar heb ik een kist met allemaal rotzooi voor knollen erin. Het zijn peesjes, neusriemen, dekjes en dat soort frutsels. Ik heb ook bijzets enzo maar dat is het dan wel waard om te houden. Ik heb wel een leuk halsterhoofdstel (army green) ertussen liggen. En nog dat ene zadeltje wat nog steeds weg moet. Maar niks rozes in ieder geval Vork Ik zal over 2 weken anders wel nog een advertentie zetten met rotzooi uit Belgie. Als je wat interessants ziet in de advertenties moet je het maar zeggen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:29

Hoe interessant is 't halsterhoofdstel? (Of is 't een extra full? Clown )

Overigens ben ik ook dol op eigenlijk onnodige maar leuke fruteltjes kopen, da's leuk. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:02

Jus_dOrange schreef:
Oh enne, ik had weer per ongeluk 't hoogste cijfer voor wiskunde.. Nagelbijten / Gniffelen

Tss, toe maar weer *LOL*

Het is een cob hoofdstel en dat legergroen ziet er wel leuk uit vind ik dan Clown Maar hij ligt wel in Belgie dus het moet even wachten. Onnodige frutsels zijn gewoon geweldig om te kopen Nagelbijten / Gniffelen Behalve voor je portemonnee en je opslagplaats dan Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:05

Haha ja dat wiskunde was weer 'ns een hele grote schok, net als de vorige keer had ik helemaal niet 't idee dat ik 't uitmuntend goed heb gemaakt. Blond

Enne, hoofdstelletje: wanneer je weer 'ns in Belgenland bent wil ik graag een footooow en de lengte van de bakstukken weten. Tong uitsteken Ik heb trouwens een hele goede opslagplaats: bijkeuken. Ik heb nog genoeg plek om van alles te dumpen daar. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:08

Hmm, dan ga ik ook maar eens om een bijkeuken vragen *LOL*

Ik zal het hoofdstelletje meenemen voor je en de lengte even opmeten. Pff, ik ga nu alle rotzooi uit Nederland op MP zetten. Heb net alles op de foto gezet dus nu op naar marktplaats Vork Hopen dat er interesse is in mijn oude rotzooi Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:11

Ja Bijkeukens zijn heel handig, ik zou alleen wel eventuele schoonmaaksters uit de buurt houden. Ik had alles logisch ingedeeld maar toen dacht zij 't even logisch in te delen en toen moest ik m'n longeersingel en m'n beschermers uit een doos gaan graaien, had ze net zo netjes ingedeeld. Nagelbijten / Gniffelen

Enne er is altijd wel interesse in oude rotzooi (dan heb ik 't niet over of die mensen d'r ook nog voor willen betalen he *LOL* ).