D'r zijn niet zo heel veel westernruiters bij ons in de buurt, dus voor dat winkeltje had 't weinig nut om zadels van duizenden euro's te verkopen, men wou een 'zadel' voor een paar 100 euro om er bosritjes mee te maken.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hopen dat het niet vanwege gezondheidsredenen is. Dat is altijd zo naar...

Hahahaha!

), have fun met je proefwerkweek.
Ook hopen dat je auto het donderdag weer doet.

Ben wel net wijzer geworden uit een topic van iemand. Die zoekt spulletjes die mensen weg willen doen maar dan wil ze die wel gratis hebben
Maar ze heeft wel een eigen pony 

Citaat:Fietser overleden na aanrijding op snelweg
Uitgegeven: 28 januari 2007 21:34
Laatst gewijzigd: 28 januari 2007 21:50
GENNEP - Op de snelweg A77 ter hoogte van het Limburgse Gennep is zondagavond na een aanrijding een fietser overleden. Dat heeft de politie laten weten.
De 24-jarige man uit Ottersum fietste op het midden van de weg toen hij van achteren werd aangereden door een auto. Terwijl de bestuurder van de auto stopte op de vluchtstrook, reed een volgende auto over het slachtoffer heen.

Wat een onsnugger typ -sorry.
Hij zal vast niet helemaal tof zijn geweest... 

Dat kan ik dan niet laten liggen want 'stel-dat-ik-het-ooit-eens-nodig-heb'
Het grootste deel ervan ligt dan ook in Belgie. In mijn kamer daar heb ik een kist met allemaal rotzooi voor knollen erin. Het zijn peesjes, neusriemen, dekjes en dat soort frutsels. Ik heb ook bijzets enzo maar dat is het dan wel waard om te houden. Ik heb wel een leuk halsterhoofdstel (army green) ertussen liggen. En nog dat ene zadeltje wat nog steeds weg moet. Maar niks rozes in ieder geval
Ik zal over 2 weken anders wel nog een advertentie zetten met rotzooi uit Belgie. Als je wat interessants ziet in de advertenties moet je het maar zeggen. 
)
Jus_dOrange schreef:Oh enne, ik had weer per ongeluk 't hoogste cijfer voor wiskunde..

Maar hij ligt wel in Belgie dus het moet even wachten. Onnodige frutsels zijn gewoon geweldig om te kopen
Behalve voor je portemonnee en je opslagplaats dan

Ik heb trouwens een hele goede opslagplaats: bijkeuken. Ik heb nog genoeg plek om van alles te dumpen daar.

Hopen dat er interesse is in mijn oude rotzooi

Bijkeukens zijn heel handig, ik zou alleen wel eventuele schoonmaaksters uit de buurt houden. Ik had alles logisch ingedeeld maar toen dacht zij 't even logisch in te delen en toen moest ik m'n longeersingel en m'n beschermers uit een doos gaan graaien, had ze net zo netjes ingedeeld. 
).