Sharon_Jims schreef:Knap hoor Lida!! Flurk ziet er relaxed uit op de foto!
Heftige middag...
Eerst mijn paps auto terug gebracht en daarna naar Jims gereden omdat hij behandeld zou worden door de Osteopaat. Hij loopt al anderhalve week niet echt rad.
Er werd allebei de kanten gestapt en gedraafd op het harde en daarna nog een keer draven nadat de buigproef gedaan werd. Daar kon je mooi (naja) zien dat hij links toch echt gevoelig liep.
Nico heeft hem helemaal nagekeken en los gemaakt en blijkt dat Jims een blokkade had bij zijn schoft links en net voor zijn bekken links. Komt doordat hij linksvoor probeert te ontzien waarhij toch een kleine irritatie heeft aan de aanhechtingspezen van de sesambeentjes. Helaas heeft het een met het ander te maken en moest hij die blokkades eruit halen voor we verbetering konden zien. Jim vond het niet altijd even lekker...
Maar bleef gelukkig wel braaf ondanks dat er een vreemde man aan hem zat...
Nu moet ik 5 dagen stappen aan de hand en dan 2 dagen een half uurtje erop stappen. Daarna mag ik gaan opbouwen met draven, maar voor het zover is wil ik hem eerst na laten kijken door Nico of hij nog steeds zo loopt of beter.
Kleine voorgeschiedenis... Dit is de eerste keer dat Jim zo lang kreupel blijft, en verder nog nooit echt ZO kreupel gelopen heeft...
Wel balen hoor! Zeker als ik dan hoor dat jullie zulke lekkere ritjes gemaakt hebben...
Maargoed er zit gelukkig schot in!
Sorry moest t ff kwijt!
geeft niks meid dat je het effe kwijt moest en ik wens je sterkte
maar denk dat het wel goed komt als ik het zo lees.