Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Soeskia schreef:Jij rijdt toch in Leusden, afgelopen weekend was daar nog oefen/open springen, caprilli en klassiek parcours
Soeskia schreef:Ik ging samen met nog iemand jureren, maar mensen wat is dat ... ehm... anders dan dressuurMaar het was wel leuk en we zijn weer een ervaring rijker. Springen wordt over het algemeen weinig gedaan ivm blessures
Ilja000 schreef:Paarden die regelmatig springen lopen ook niet vaker blessures op. Juist paarden die maar zo heel af en toe springen. :s
Het is wel logisch dat maneges zuinig zijn op de paarden en niet heel vaak springen. Ook bij ons zijn we selectief in de hoeveelheid die gesprongen wordt, de hoogte en welke paarden ervoor gebruikt worden.
Shalimar schreef:Moet je in de F1 beginnen? Mag ik vragen hoe oud je benten hoe lang je al rijd? Ik mocht namelijk instromen in de F3...F1 en F2 was veel te makkelijk...
Bolhvj schreef:ik heb over 2 weken caprilliproef. Doen meer dat van jullie? Leuke vraag misschien : Hoeveel bekers hebben jullie al gewonnen vanaf dat je begon met je f proeven?
_Anneke_ schreef:Shalimar schreef:Moet je in de F1 beginnen? Mag ik vragen hoe oud je benten hoe lang je al rijd? Ik mocht namelijk instromen in de F3...F1 en F2 was veel te makkelijk...
ja ik ben ook in de f3 begonnen.