ik heb het altijd wel gezellig op zo'n avond/dag. Dit keer zit ik gewoon van half zes tot elf uur of later op de manege 
edit: even voor de discussie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=105&t=690764
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb het altijd wel gezellig op zo'n avond/dag. Dit keer zit ik gewoon van half zes tot elf uur of later op de manege 
bruine schreef:leuk lorain, wie kreeg een zere rug, het paard of de berijder?
ik mis eigenlijk annemarieis die aan het afkikken ofzo
arme annemarie.

moet een week rust houden van de dokter met mn knie :S 
maj0 schreef:bruine schreef:leuk lorain, wie kreeg een zere rug, het paard of de berijder?
ik mis eigenlijk annemarieis die aan het afkikken ofzo
haha nee ze zijn hier in almelo zo slim om 6 toetsweken in een jaar te geven dus we zijn ff druk met onze 2 de toetsweek van het jaar. Dus daar is anne Niet meer achter de computer maar achter haar boeken

al zal daar best een reden voor zijn.

Beetje druk geweest de laatste dagen, beetje hier, beetje daar. Nu zit ik bij Rosa in Den Haag, ik heb haar al sinds ponykamp niet meer gezien, dus we moeten nodig bijkletsen! En ik moest haar katje zien, die had ik nog niet ontmoet.
Citaat:Regent het daar ook al zo gezellig 1.5 dag lang?
Nah, valt wel mee, hier even wat bijlezen, maar in de meeste topics doe ik dat niet omdat er geen beginnen aan is
Regent het daar ook al zo gezellig 1.5 dag lang?
denk maar dat we verplicht theorie doen, of je moet graag willen "aanmodderen" 

, over treintjes, rampbuitenritten, merensen en een heleboel (oud-)lamoeners en hun voorliefde voor pony's/crossen

Annemarie schreef:Hahah, 't was me een les zeg
We hebben het gehad over Marjolein's val en hoe je WEL over een hindernis komt, over treintjes, rampbuitenritten, merensen en een heleboel (oud-)lamoeners en hun voorliefde voor pony's/crossen
(van de twaalf...)