haha jamaar met 26 leerlingen en 2 (soms 3) paarden kom je niet ver haha daarom ben ik een eigen/lease paard aan het scoren maar christ zei dat ze rond de 15/16 waren en welke paarden zouden het anders kunnen zijn? chanel is nog ouder en kan al helemaal niet springen
Gisteren weer lekker op Anke gereden Kwam de bak in, was een pensionklant al bezig met flink wat te galloperen, waarbij ze af en toe langs Anke kwam, en die 2 paarden mogen elkaar volgens mij niet zo.. Dus op een gegeven moment klimt Chris maar is even op dat paard van pensionklant. Dus hij dat paard allemaal laten galloperen enzo, en dan ineens weer stoppen. Anke kennende dacht ik wel dat die er als een gek vandoor zou gaan maar het viel nog mee, ze draafde af en toe wat als dat paard voorbij kwam galloperen. Nou toen mocht die vrouw er weer op, na zo'n 10 minuten, ze merkte wel verschil zei ze. Maar Anke was wel lekker heet zeg. Kon haar pas laten ontpannen na de galop, toen liep ze ook wel lekker.
wist niet dat Annabel ook zo jong was. Vandaar dat het zo'n gek beest is. hihi Okie ben beniewd naar de foto's dan. Stuur die rare van Anke ook maar.
Uhm uhm uhm, geen idee hoe dat paard heet.. eigk ook niet hoe die vrouw heet. Uhm, die vos met die lichtbruine peesjes om. en dat blauwige dekje volgens mij. En die vrouw heeft bruin krullend kort haar. Ken je die?
Whaha ok. Okie I'm waiting for the picture.
Bartels was very nice vandaag. Moest er voor school naartoe. Verhaaltje van Joep Bartels gehad, lesje gezien van Tineke, en rondleiding gehad van Imke. Was erg leuk.
Haha Lekker verwarrend Wij rijden ook met twee charlottes, maar rover en anke/annabel willen nooit halthouden dus dan zegt ie altijd OH OH DIE CHARLOTTES, DIE LUISTEREN OOK NIE OOK NIE HE!
Oh ik dacht half 10, toch weer een meevallertje. kunnen we nog even doorpraten.
Men, mijn pc heeft zich net wel gewoon 10 minuten weer opgehangen, dan zit ik maar hier te wachten totdat tie weer is een keer een tegen van leven geeft.