Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 00:45

Llover schreef:
jaaaa welnee....huisartsenpost doen toch niks hoor..ja heeleee lange lijsten met vragen stellen en protocollen volgen .....en als het te laat is mag je langs komen,,...met spoed heb je er iig niks aan...maargoed off topic

Ik vind ze altijd wel ok. Heb altijd gekke dingen in het weekend en ben altijd netjes geholpen

En lang leve de protocollen, ideaal met het leren van tentamens en medicijnleerexamens

Ik ben met mijn hersenschudding eerst nog weer op mijn paard geklommen Pas toen mijn moeder verbaasd vroeg waarom ik mijn beugels korter moest doen van die man en ik daarop vroeg of ik dan al gereden had(kiepte er het tweede rondje af ) kwam ik erachter dat ik maar eens af moest stappen. Ik was alweer vrolijk aan het losspringen
Kwam midden in de nacht thuis en heb mijn moeder me een paar keer wakker laten maken. Huisarts vond het natuurlijk niet leuk dat ik niet meteen gekomen was 's nachts...je had wel blablabla kunnen hebben.
Weet ik, daarom moest mama me wakker maken om de zoveel tijd
Heb toen nog wel een tijd last gehad van mijn gekneusde borstbeen trouwens

Denise: ik hield al niet zo van zwemmen Wat een rotgezicht zeg

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:26

Denise1984 schreef:
o l'amore wat een schat van een paard is dat zeg als ik het geld er voor had had ik hem toen gekocht. Ben benieuwd hoe het met dat paard gaat eigelijk.

Met rijden was ie nou niet altijd zo schattig, Ik zou hem huren en na een week viel ik er dus af. Hij heeft de hele bak door geract met rare bokken net alsof ie los was (kan me niks meer heringeren ) Nadat ik eraf was gevallen kreeg ik dus te horen van iedereen dat hij dat vaker deed, en niet echt te vertrouwen is met rijden, eigenaar had niks gezegt.

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:31

Dat filmpje dat was toch met gevaarlijke sporten op sbs 6 of rtl 7?? Nou heb het ook gezien echt zo zielig, vorige aflevering was ook al zo erg, mannen die dronken waren gingen op een paard en crosste een steile heuvel op en dat paard viel natuurlijk, echt zo zielig hoef dat programma niet een meer te zien.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:57

ja hoe die met rijden was weet ik niet heb wel een paar keer gezien toen er kopers kwamen en dan was ie best braaf met rijden.

Ja dat was de zelfmoordrace ofzo iets dat ze met 20 paarden van een stijle helling afgaan en dan in het water terecht komen en ja als je paard bijna verdrinkt mag je er niet af gaan anders mag je niet meer meedoen. Zieke mensen. Maar ja hier is al ergens een topic over wou alleen dat filmpje ff laten zien omdat ik het zo erg vind.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:01

JessicaChico schreef:
Met rijden was ie nou niet altijd zo schattig, Ik zou hem huren en na een week viel ik er dus af. Hij heeft de hele bak door geract met rare bokken net alsof ie los was (kan me niks meer heringeren ) Nadat ik eraf was gevallen kreeg ik dus te horen van iedereen dat hij dat vaker deed, en niet echt te vertrouwen is met rijden, eigenaar had niks gezegt.

Mag ik wel even op reageren he... L'Amor is jaren gereden door een hele goede vriendin van mij, zij heeft nog nooit problemen met hem gehad. Behalve dat hij erg bangig was en altijd de laagste in rang was. Bovendien deed de toenmalige eigenaar soms wekenlang niks met hem, ja raar dat hij dan wel eens wil bokken en gek doen. En nooit eens lekker naar het strand ofzo. Werd soms gewoon de ene week niks mee gedaan en de andere week effe 5 minuten gelongeerd.
Het was een ontzettend lief paard die veel beter verdiende dan in zijn box weg te rotten. Hij staat nu ergens in Drenthe bij mensen thuis, elke dag lekker de wei in en wordt goed gereden. Hij kan nu eindelijk paard zijn. Dat er verhalen de ronde gaan dat hij niet te vertrouwen was met rijden is typisch weer een manege bruin-roddel.

Als ik mijn paard 24 uur per dag op stal laat staan en er dan iemand op laat rijden, lig je dr waarschijnlijk ook af. Maar dat ligt echt niet aan het paard...

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:12

daarom zeg ik ik vond het een schat van een paard en als ik het geld had had ik hem gekocht

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:20

Hm kon je pm niet openen, maar nu wel...

Heb je dr wel zin in?
Laatst bijgewerkt door 4EverHobbes op 12-11-05 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:21

ow
nou ja ik wou dus weten hoelaat morgen zodat ik die kleine kan proberen te dumpen bij me ma
heb geen btg dus kon je niet smsen :S

Jessicauvita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:25

Ik zeg niet dat ik hem niet lief vond want verder was hij wel lief maar ze zeiden wel dat hij het vaker heeft gedaan en ja hij stond wel heel veel in zijn stal zonder naar buiten te gaan
Laatst bijgewerkt door Jessicauvita op 12-11-05 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:25

Heb je al gepm't.....

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 13:20

sorry denise maar ik denk niet dat iemand dat inderdaad leuk vind om naar te kijken...en mijn zus bijvoorbeeld al helemaal niet....als je een trauma hebt meegemaakt met paarden in het water dan wil je er het liefste nooit meer aan herinnerd worden...ik heb hem eerder stop gezet...want je bent toch nieuwschierig ( stom eigenlijk als je al zegt dat het te erg is om naar te kijken) maar waarom dan het filmpje laten zien?????

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:32

ik zag het een klein stukje meteen maar stopgezet.. hoef daar niet naar te kijken hoor

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:27

omdat de mensen die daar aan mee doen vinden dat het bij hun cultuur hoort. En ik vind dat het een rare manier is om op zo'n manier mee te doen. Tsja en als ikz eg dat het verschrikkelijk is om naar te kijken dan kijk je tog lekker niet.
Als ik met iedereen maar rekening moet gaan houden die iets dergelijks heb meegemaakt kan ik beter me mond wel houden met alles. Kan ik ook niet praten over bv een auto ongeluk omdat misschien wel een trauma heeft over gehouden over een auto ongeluk. Tsja als we zo gaan beginnen...

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:08

ik heb der niet naar gekeken dacht al zo iets ergs en ik kan der ook niet echt tegen !!

wat heb jij trouwnds een schatig zoontje

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:48

Hihi zeker een schattig zoontje!
Wat ie zei :mogen ze klompen ook?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:52

Denise1984 schreef:
omdat de mensen die daar aan mee doen vinden dat het bij hun cultuur hoort. En ik vind dat het een rare manier is om op zo'n manier mee te doen. Tsja en als ikz eg dat het verschrikkelijk is om naar te kijken dan kijk je tog lekker niet.
Als ik met iedereen maar rekening moet gaan houden die iets dergelijks heb meegemaakt kan ik beter me mond wel houden met alles. Kan ik ook niet praten over bv een auto ongeluk omdat misschien wel een trauma heeft over gehouden over een auto ongeluk. Tsja als we zo gaan beginnen...

Waarom gelijk op zo'n pissige toon....ik bedoelde t gewoon als normale opbouwend kritiek ( als t dat al was)....en ja sommige mensen kunnen nou eenmaal trauma's daar van hebben ja....als jij je paard ooit om 2 pieren in de zee hebt zien zwemmen dan zou je wel anders piepen denk ik en dan zou je niet op een paardenforum zo'n filmpje zetten ( lijkt eerder leedvermaak dan) ...Bitchfight hihi nee hoor...voor de rest vink je een schat hahaa Ieder zijn mening zullen we dan maar zeggen toch!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:36

Aloha, ik was er ook weer.
Weekendje Indoor Meppel geweest.
Was gezellig, werd bij de paarden alleen bar slecht gesprongen. Erg jammer, want het stond super eerlijk en echt niet hoog.
Pony's was ook erg leuk. Meisje waar we bij gingen kijken had haar nieuwe pony voor de 1e keer mee met springen. Ging super, 1 rondje 0 en 2e rondje 6e.

En dat filmpje, tja.. het is niet echt prettig, maar die dingen gebeuren.. Maar ik snap even de kleine discussie over trauma's e.d niet

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:56

nee hoor was niet pissig bedoeld ik zeg meestal het eerste wat er in me op komt en dat kan soms pissig opgevat worden maar dat is het niet hoor
O en dat jongentje wat mee was was niet mijn zoontje hoor dat was mijn irritante vervelende broertje.
Mijn zoontje is toch veel kleiner die hebben jullie toch ook wel is gezien? Monique (als ik het zo goed schrijf) moest daar toen een keer op passen

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:04

En dat filmpje, tja.. het is niet echt prettig, maar die dingen gebeuren.. Maar ik snap even de kleine discussie over trauma's e.d niet [/quote]

Nee dat snap je ook niet als je het zelf niet mee gemaakt hebt he...zoiets is gewoon kwestie van inlevingsvermogen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:30

Oke, en dat non-argument snap ik ook niet.
Geeft geen antwoord op mijn vraag

* gaat het nog weer een keer lezen, misschien verschaft dat duidelijkheid *

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:41

Ah oke, ik snap em geloof ik.
Ik vind het behoorlijk overtrokken om maar meteen te zeggen dat Denise dat filmpje hier niet neer had moeten zetten.
Ze wil er gewoon mee aangeven welke dingen er gebeuren.
En kan op voorhand geen rekening gaan houden met dingen die mensen eventueel mee hebben gemaakt.

En je bent er nog altijd zelf bij om het te kijken of niet.
Ze heeft zelf al aangegeven dat het niet prettig is, als je dan toch gaat kijken is dat eigen risico.

En om dan te komen met zo'n drogreden als 'dat snap je niet als je het zelf niet meegemaakt hebt, kwestie van inlevingsvermogen '
Tja dat slaat natuurlijk helemaal kant noch wal

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:25

Heb je ook een jong broertje denise.. ik dacht al wat is ie veranderd *huh* ( dacht ook dat het je zoontje was )

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:38

superlenie schreef:
Ah oke, ik snap em geloof ik.
Ik vind het behoorlijk overtrokken om maar meteen te zeggen dat Denise dat filmpje hier niet neer had moeten zetten.
Ze wil er gewoon mee aangeven welke dingen er gebeuren.
En kan op voorhand geen rekening gaan houden met dingen die mensen eventueel mee hebben gemaakt.

En je bent er nog altijd zelf bij om het te kijken of niet.
Ze heeft zelf al aangegeven dat het niet prettig is, als je dan toch gaat kijken is dat eigen risico.

En om dan te komen met zo'n drogreden als 'dat snap je niet als je het zelf niet meegemaakt hebt, kwestie van inlevingsvermogen '
Tja dat slaat natuurlijk helemaal kant noch wal

Dat inlevingsvermogen was naar jou gericht en dat het kant nog wal slaat is puur jou mening! En accepteer mijn mening dan ook, aangezien ik dat ook met die van jou doe...en iemands mening accepteer je niet als je er zo arrogant mee omgaat. En wie vroeg er zoiezo om dat je je er mee ging bemoeien....tuurlijk het is een openbaar forum maar dan nog...stel je je voor dat je je er eens niet in zou mengen he neel...en als je goed leest zijn er verder totaal geen meningsverschillen meer tussen mij en Denise.... ..en zoals ik inderdaad zelf al aangaf....dat je uit nieuwschierigheid toch gaat kijken ( stom ook stond erachter...misschien toch iets beter lezen? ) en als je ook goed had terug gelezen was het een VRAAG van mij aan Denise ...waarom ze dat filmpje erop heeft gezet...dus geen vraag aan Neeltje....en Denise had daar al heel duidelijk antwoord op gegeven...kan me niet heriineren dat ik vraag: goh en neel wat vind jij er nou van dat...blaa blaa blaa...maar we weten ondertussen ook wel dat je heel graag je mening wilt geven...nou we hebben het allemaal gehoord..tuurlijk er gebeuren zoveel vreselijke dingen....en daar gaan we ook niet allemaal filmpjes van op zetten of wel?? en uiteraard mag iedereen dat zelf weten uiteindelijk....maargoed het was een vraag van mij uit...waarom ...die ook al beantwoord is!! Einde discussie zou ik zeggen..

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 20:22

Gezellig, een forum is btw om je mening te geven dus ga zo door

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:29

dat zeg ik: accepteer elkaars mening ipv ze af te maken whahahah...maargoed einde discussie