Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Hehe, eindelijk mag ik dan ook eens in de huiskamer.
Jullie zullen wel denken, WIE IS DIT NU WEER?! Nou ik ben de mama van Sanne en mede-eigenaar (ahum) van Bruno. Maar ik vind hem doodeng, dus Sanne rijd er het meeste op.
Om de voorgaande berichtjes heb ik lekker gelachen Liquita. Lezen is zeker erg moeilijk, zeker voor de dames in de leeftijdscategorie van Micky, Lord en Sanne.
!!!!
??? Of rij je helemaal niet???? l0rdJ schreef:agos arme liquita!
had ze wat erg dan? naja wens het arme paardje maar beterschap!
......
.
? Vast al weer beter nu. Ze gaan inderdaad altijd zo zweten van die verdoving hè.
. Ik kwam haar vanavond op stal tegen, ze kwam naar Joy kijken.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Hehe, eindelijk mag ik dan ook eens in de huiskamer.
Jullie zullen wel denken, WIE IS DIT NU WEER?! Nou ik ben de mama van Sanne en mede-eigenaar (ahum) van Bruno. Maar ik vind hem doodeng, dus Sanne rijd er het meeste op.
Om de voorgaande berichtjes heb ik lekker gelachen Liquita. Lezen is zeker erg moeilijk, zeker voor de dames in de leeftijdscategorie van Micky, Lord en Sanne.
Nou WELKOM mama van Sanne![]()
!!!!
Is Bruno zo gevaarlijk dan??? Of rij je helemaal niet????
l0rdJ schreef:@LIQUITA, hijs lief he:)
heb je berichtje gelezen:)
de boef heeft net de plinten in huis gelsoopt zo lief is hij:P
l0rdJ schreef:haha ik had ook al van iemand gehoord dat sambal ook hielp,zal het me ouders eens zeggen.
hij ligt nu lekker op me schoot te slapen
(not) ) Shenavallie schreef:Mijn ouders hadden vorig jaar ook een pup die dat deed. Inmiddels doet hij het dus niet meer, omdat ik steevast achter hem aanliep met dat potje peper en toen was de lol er zeeeeeeeer snel af!
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Mijn ouders hadden vorig jaar ook een pup die dat deed. Inmiddels doet hij het dus niet meer, omdat ik steevast achter hem aanliep met dat potje peper en toen was de lol er zeeeeeeeer snel af!
Heb je trouwens een foto van je border ??

sjorsie schreef:
@ Hackie: nieuwe carriere?
Hackie schreef:sjorsie schreef:
@ Hackie: nieuwe carriere?
Haha, had eigelijk wat anders in gedachten....
sjorsie schreef:Oh sorry , was er nog een vergeten Naadje24 welkom terug,haha
naadje24 schreef:sjorsie schreef:Oh sorry , was er nog een vergeten Naadje24 welkom terug,haha
is dat zo? kwam alleen wat kleins melden