Kinee_ schreef:Nee, Lisa de stagaire!
Haha okee
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kinee_ schreef:Nee, Lisa de stagaire!

Kinee_ schreef:Nee grapje. Ik heb het naar mijn zin MAAR IK MIS COL ZO!
heb ik gezien, alleen ben ik nu wel bang voor m want hij deed alsof ie me ging bijten ! maar dat deettie niet hoor, maar wel alsof 
~
) 
Kinee_ schreef:Dankjewel Kat! Hoe ging je wedstrijd vandaag? (Je had toch wedstrijd?)

Kinee_ schreef:Tes; Voor een Paard 330€, inclusief alles. Voor een E 290 geloof ik, D 270? Enzovoorts. Hoe kleiner het Peerd, hoe lager de prijs. Maar ik neem aan dat die van jou een Paard/E-Pony wordt?

) een Paard te bekennen! Het dichtbijzijnde Paard staat hoogstwaarchijnlijk 10 km BUITEN Parijs! Erg he! 3 maanden VOLLEDIG Paardloos! VOLLEDIG afhankelijk van de foto van Col naast mijn bed!
.
Jeesus, jullie zijn écht NIET!!! aardig voor elkaar. Neem gewoon een voorbeeld aan mij, ik ben lief! En slim! 
Niki_ schreef:Kinee_ schreef:De Pension word steeds gezelliger! Wie gaat er nog emer een Paard kopen? KOM DR BIJ ZOU IK ZEGGEN!
NOOOOOOOOO koop geen paard maar koop een pony anders word ik platgebuldozerd door al die grote paarden
CielitoLindo schreef:Nou ik blijf staan waar ik sta maar kom af en toe gezellig langs door het park is dat goed

TriesV schreef:CielitoLindo schreef:Nou ik blijf staan waar ik sta maar kom af en toe gezellig langs door het park is dat goed
Nou vooruit! Omdat je het zo vriendelijk vraagt!! Wel een beetje saai hoor!!
_Katja schreef:Kinee_ schreef:Nee grapje. Ik heb het naar mijn zin MAAR IK MIS COL ZO!
Maar daar word heeeeeeeeeeeeeel goed voor gezorgd hoorheb ik gezien, alleen ben ik nu wel bang voor m want hij deed alsof ie me ging bijten ! maar dat deettie niet hoor, maar wel alsof
Hij is echt moooooooooooooooooooi ! en groot. en gespikkelt.
Snap wel waarom je voor m gevallen bent~
haha veel plezier nog he daaro

CielitoLindo schreef:Wat kosten de pension stallen tegenwoordig?