manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:55

Zo ik let even niet op en jullie kletsen zo weer bijna een pagina vol! Leuke foto's Thirz, Nous gaat zeker vooruit!
En ja alleen ECHTE zeeuwen kunnen op paalhoofden lopen!

@ Bianz: Tuurlijk is Shaar heel gevaarlijk, dat wist je toch al wel?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:08

Heej Bar, ik heb net mn DAM map boven water getoverd en ben nu toch echt weer ff hard aan t piekeren hoe t ook al weer was hoor! Meer dan een jaar geleden voor t laatst in die map gekeken en nu zie ik weer tekeningetjes voor me hahaha! Wordt ff t geheugen opfrissen morgen! Heb je ook nog opgaven van t vorige tentamen? Da's wel handiger uitleggen! O ja op welk nr woon je ook al weer (PB anders ff), want anders kan ik die gevaarlijke Shaar echt niet vinden hahaha!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:11

407 !
Bianz, zou je dit dekje leuk vinden om te krijgen?
Afbeelding

Of wil je liever t lila dekje? Niet echt duidelijke foto:
Afbeelding

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:16

Hahaha wil je je dekjescollectie aan me kwijt?? Ik vind die eerste wel heel tof! Maar het is echt niet nodig hoor; voel me ondertussen een dekjesdief van je hahaha Ik geef je iig die andere morgen weer terug, dan kan je daar weer iemand anders blij mee maken!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:17

Ja... maar 1 van de 2 geef ik aan jou en de ander ga ik verkopen. Ik denk dat de 1e beter is voor Nero, want anders wordt ie wel een beetje verwijft, haha!
Ik heb ook nog bordeaux peesjes voor je als je die wilt hebben, ze zijn niet nieuw meer maar nog goed te gebruiken...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:21

Hihihi stoere ruin-gewezen-klophengst Nero met z'n verwijfde lila dekje... hmm veeeeeeeeeeeeel liever heb ik die andere! En als je de peesjes ook nog kwijt wilt zeg ik daar natuurlijk ook geen nee tegen! Heb nu zelf nog maar 1 lichtblauw dekje dus hoe meer ik uit kan breiden hoe leuker (en handiger met wassen)! Alvast hardstikke bedankt Bar!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:10

Tjonge wat is er weer veel gekletst.
Trouwens ik heb mariekje al weer even niet op bokt gezien, die heeft het vast druk!?

Nou ik ook wel eigenlijk dus ik ga weer!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:03

Bianz komt zo, dat worden foto's!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 19:29

Zo gaat ineens snel hier zo *Go Bar en Bianz! op naar de 100
Hihi, vind t lila dekje ook wel leuk voor Nero hoor Weet je hoe een stoere ruin je bent als je met een lila dekje overstraat durft! *tog maar beter dat andere dekje hè..
ben benieuwd naar de meeting foto's! was Shaar heel gemeen, of heeft ze zich in kunnen houden?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:54

Ze heeft zich helemaal uitgeleefd en Bianz helemaal bont en blauw geschopt en gebeten. Ze heeft zelfs aan dr haar getrokken!
Ik heb 23 foto's... maar Bianz gaat ze erop zetten met commentaar... Dusja...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 08:25

ben wel heel erg benieuwd hoor Bar Heb je ook actie foto's van Shaar? *hap* *schop* Arme Bianz, helemaal bang voor Shaar, wil NOOIT meer een meeting met een Haf-merrie
*zucht* ben nu al op school en zal hier voorlopig ook nog wel ff blijven (heb tot half 5 les ) t studenten leven is zoo zwaar! (morgen en maandag vrij )

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:44

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog 2 daagjes werken, wiehoeh!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 19:11

Kan iemand mij duidelijk uileggen, hoe ik foto's op bokt plaats?
Ik heb nog leuke foto's met voice gemaakt, maar ik weet niet hoe ik ze hier moet zetten!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 19:28

Nel:
je moet de foto's eerst uploaden. Dit kan je doen via www.mijnalbum.nl (moet je eerst wel even registreren...)
# Daar kan je een album aanmaken. In dat album kan je dan verschillende foto's plaatsen (volgens mij volgt dat wel vanzelf als je de site hebt.. zo niet, moet je maar ff roepen op bokt )
# Als de foto's in je album staan, klik je op het kleine fotootje aan de rechterkant van je scherm, zodat er een groter plaatje in beeld komt
# je klikt met je rechtermuisknop op de grote foto die je in bokt wil plaatsen
# onderaan staan dan "eigenschappen", *klik*
# kopieer de link die bij "adres" staat
# *ga nu naar bokt* deze link plaats je in je antwoord tussen [img]link plaatje[/img]
ik hoop dat t zo een beetje duidelijk is (hihi voor mij klinkt t wel logisch, want ik weet tog wel wat ik bedoel ) en anders hoor ik t wel hè
ben wel benieuwd naar de foto's van Voice

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:26

Hier is dan hét verslag van de meeting van Bianz met de ongelooflijk enge indrukwekkende Shaar. Hahaha nee hoor, ik vond d'r echt heel lief en ze heeft me helemaal heel gelaten. Was wel heel leuk om 's avonds bij ondergaande zon foto's te maken; zitten echt leuke plaatje tussen he Bar! Enneh... ik was er echt... maar sta nergens op de foto omdat ik ze allemaal heb gemaakt Heeeeel slim dus.
Maar Bar het was heel gezellig; snel nog eens een keertje!!

Zie hier het begin: Shaar en Bar hebben er heeeeeeeeeeeeel veel zin in!

Afbeelding

Ze spelen ook nog even voor fotomodel (dees moet je echt laten afdrukken Bar!)

Afbeelding

Ehm door dat ik hard meefietste en de camera niet altijd snel reageerde kregen je dit soort beelden...

Afbeelding

Whieeee ik wil nog veeeeel harder denkt Shaar!

Afbeelding

Voor de kenners: hier kwamen we langs...

Afbeelding

Afbeelding

Kijk mij mooi lopen dan!

Afbeelding

Tsja en dit... Bar en Shaar stijgen op???

Afbeelding

Tot slot het uitzicht vanaf mijn fiets

Afbeelding

Afbeelding

En we waren weer thuis voor het donker!

Afbeelding

Daaaag!!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:41

Ik wil ook nog even een paar té grappige foto's van Nero met jullie delen... Gisteren gemaakt!

Zo denkt Nero dus over me... (let op die tong )

Afbeelding

Hier probeert hij het licht in de stal aan te doen (wat hij overigens dus al heeel goed zelf kan...)

Afbeelding

Hahaha en deze grappige van het rijden; welk paard gaat met lange teugel op de volte nog steeds zo lopen??

Afbeelding

En z'n blije hoofd toen ik weg ging: Doeii, het was (hopelijk) weer leuk!

Afbeelding

Deze wilde ik jullie toch even niet onthouden... Nathalie zou binnenkort nog eens echte rijfoto's maken, dus wie weet binnenkort nog eens Nero in the picture!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 21:09

egt super foto's Bianz!
Bar & shaar gaan t maken in de modellen wereld (en Bianz in de fotografen wereld Super foto's! Die tweede foto Toppie! Hihi en die opstijg foto
Haha en Nero kan ook zo'n rolletje maken van zn tong, heel goed! Dat was ie gwoon ff aan t oefenen, verder bedoelde die er vast niets mee. & nadat de tong spieren even losgemaakt zijn, beginnen we natuurlijk aan de nek spieren *rek en strek!* en dat je dan ook meteen ff je buurman kan pesten is natuurlijk mooi meegenomen Nu alle spieren los zijn, kunnen we ook best wel netjes blijven lopen (ondanks een lekkr los teugeltje). Ik bedoel we zijn nou tog bezig tog? Ah.. en die laatste foto is egt zo lieff!
hihi allemaal foto's de laatste paar pagina's, was ook al wel weer een tijdje gelee.. en dan strax nog een hoop foto's van Voice toppie, hou wel van foto's!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:48

Gaaf commentaar Bianz ! En die foto's van Nero zijn ook schattig... zouden shaar en hij geen lief stel zijn?!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:48

Hallo, hier foto's van voice als het me gelukt is..........

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo hopelijk zijn ze gelukt, met de aanwijzingen van Annemijn...!?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:49

Jeeeeeeeeeeeeeeeh thanx Annemijn, ze zijn gelukt!!!!!!!!!

Oke vandaag mn laatste dagje bij paardoes, vanmorgen voor het laatst bij manege Abeele gewerkt, toen kreeg ik een mooi dekje en een doos merci, misschien komen er nog wel eens foto's van voice met haar nieuwe dekje!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 19:05

haha, tuurlijk is t gelukt! kan niet anders, met mijn uitleg
Wat een gaaf hoofdstel heeft Voice! Egt mooi! Ah die 4e en 5e foto liefff!
hihi enne de laatste 2 foto's van jou en voice.. is dat de nieuwe rijstijl die je aan al je ruiters gaat leren? Tja, is wel ff wennen voor je zelf (ineens t hoofd kwijt ) , maarja voor je paard is t misschien wel beter, wordt die ook eens een keertje anders belast!
Zeg wat voor dekje heb je gekregen dan? (kleur enzo..) Enne wel foto's maken hoor met je nieuwe dekje Vind t altijd wel leuk, foto's kijken!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:35

Gave foto's Nel!! En helemaal de juiste houding op je paard; liggend achterstevoren hahaha! Vind foto 5 zo lief! Het hoofdstel is ook echt gaaf; heb je die pas nieuw?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 19:40

Zeg Bianz, ideetje voor Nero... Zo'n jong paardje moet je natuurlijk wel verschillend belasten hè, dus de ene dag rij je op de oude manier en de andere dag rij je op de nieuwe manier met de staart als hoofd! *humz, wordt wel een beetje lastig om t hoofdstel aan te doen dan.. ik bedoel waar laat je t bit

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:11

Hoi ik kom hier ook maar weer eens eventjes langs
Leuke foto's allemaal hoor, een paar bekende peerdjes ertussen
Bianca ik neem zondag m'n digi weer mee dus als ik je zie rijden zal ik wel weer rijfoto's maken

Vandaag op buitenrit geweest naar het strand op m'n verzorghafje, was echt leuk
Widia op het strand!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:20

Ja leuke foto's op t strand!
He bianz, ga je zondag naar het strand met de club?
Claudia, Hannie, Sandra en Monique volgens mij, gaan om 11 uur vertrekken naar het strand!
Ze vroegen of ik ook mee ging, maar dat leek me niet zo verstandig....toch bianz...!

Dat hoofdstel heb ik al 3 jaar, maar ik heb ong. 5 hoofdstellen, vandaar dat ze niet altijd allemaal in beeld komen!