En ja alleen ECHTE zeeuwen kunnen op paalhoofden lopen!
@ Bianz: Tuurlijk is Shaar heel gevaarlijk, dat wist je toch al wel?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Ik geef je iig die andere morgen weer terug, dan kan je daar weer iemand anders blij mee maken!
*Go Bar en Bianz!
op naar de 100 
Weet je hoe een stoere ruin je bent als je met een lila dekje overstraat durft!
*tog maar beter dat andere dekje hè..
Heb je ook actie foto's van Shaar? *hap* *schop* Arme Bianz, helemaal bang voor Shaar, wil NOOIT meer een meeting met een Haf-merrie 
) t studenten leven is zoo zwaar! (morgen en maandag vrij
)
)
) en anders hoor ik t wel hè
Hahaha nee hoor, ik vond d'r echt heel lief en ze heeft me helemaal heel gelaten. Was wel heel leuk om 's avonds bij ondergaande zon foto's te maken; zitten echt leuke plaatje tussen he Bar! Enneh... ik was er echt... maar sta nergens op de foto omdat ik ze allemaal heb gemaakt
Heeeeel slim dus.
Ik wil ook nog even een paar té grappige foto's van Nero met jullie delen... Gisteren gemaakt!
)
Nathalie zou binnenkort nog eens echte rijfoto's maken, dus wie weet binnenkort nog eens Nero in the picture!
Toppie! Hihi en die opstijg foto
Nu alle spieren los zijn, kunnen we ook best wel netjes blijven lopen (ondanks een lekkr los teugeltje). Ik bedoel we zijn nou tog bezig tog? Ah.. en die laatste foto is egt zo lieff! 
toppie, hou wel van foto's!
! En die foto's van Nero zijn ook schattig... zouden shaar en hij geen lief stel zijn?!
Ah die 4e en 5e foto
liefff!
Tja, is wel ff wennen voor je zelf (ineens t hoofd kwijt
) , maarja voor je paard is t misschien wel beter, wordt die ook eens een keertje anders belast!
Vind t altijd wel leuk, foto's kijken!
*humz, wordt wel een beetje lastig om t hoofdstel aan te doen dan.. ik bedoel waar laat je t bit