ik ben benieuwd hoor, hoe het gaat zaterdag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vorig jaar stonden we gezellig met een aantal te kwakkelen zeg. Jetta schreef:Ja, nu ik de foto's weer zie.....dit is helemaal mijn idee van een mooi paard...ik heb ooit zelf zo'n mooie merrie gehad...waarom heb ik die ook al weer verkocht....???![]()
En zoals ik al zei...die bloedvoering! Lekker in de sport uitbrengen en naar de keuring met die schoonheid! Veulentje uit fokken......ohohohoh, ik ben nooit jaloers, maar ik kwijl er wel van![]()
Fieke, ik hoop dat het is wat het lijkt te zijn, het is je van harte gegund! Een beter baasje kunnen ze niet wensen voor deze mooie dame!

Lady is vandaag 9 maanden drachtig!!!!!
wel jammer dat ik de hele dag op kantoor zit....
elady schreef:Ik ga zo ook even tussen met tentamens naar Mr.ed (even ontspannen).
Ik ga voor een nieuwe zweep en zal wel met hele andere dingen thuis komen

Ben ik zo voorspellend dan? Ik wil alleen voor die zweep, maar gok zo dat er een veulenhalstertje mee gaat, euuhh...pees/strijkkappen, matigaal etc. Hoewel..zo veel geld kan ik even niet missen. nagoed..jullie horen het nogCitaat:hahaha nou ben benieuwd waarmee je thuiskomt
Marieke_ schreef:Hahah jij ook al Anous?
elady schreef:Anous: hoe bevallen je de rambo-pads eigenlijk?
Binar schreef:Marieke_ schreef:Hahah jij ook al Anous?
wat ik ook?? dat ik naar mr.ed ga of dat ik vannacht nogal misselijk was??
Marieke_ schreef:dat je ook die cap gaat kopen:D
die taart was trouwens heerlijk, Mike mag wel vaker wat winnen. Op naar t EK
, paar wormenkuren en lange chaps voor John... dat was het geloof ik wel weer..weer veels te veel gekocht natuurlijk, maar wel allemaal bruikbare dingen
of dingen die ik nodig had.
vond ze toch wel te duur eigenlijk
Binar schreef:Jet, wanneer gaan we de springmiddag plannen??![]()