Ik ga iedere week naar les toe met de trailer, en dan meestal 2x per maand op wedstrijd, en eens per maand, of eens in de twee maanden een keer naar de hei, of het bos ofzo..
Nee, nu ziet ze er lekker uit.. Beide achterbenen vol kleine wondjes Rechtvoor heeft ze afgelopen week haar ijzer eraf getrapt omdat ze zo gek deed met rijden Linksvoor heeft ze iets een dik been sinds vanmorgen..
Ik ga echt met een fijn gevoel op vakantie op deze manier Whahaa
Mijn moeder houd niet van skien, en we gaan met de hele familie op vakantie dus zei mijn moeder: "Jullie redden je vast wel, ik blijf lekker alleen thuis! Dan hoeven de paarden niet in pension, hoef ik niemand voor de honden/katten te regelen, en skien doe ik toch niet, sneeuw hou ik niet van, dus keuze is gemaakt "
OOkée zo! oo wel lekker dan dat je moeder gewoon de paardjes doet! Even mijn verhaal van vanmiddag: even gekopieerd aan iemand die ik t vertelde Vandaag weer naar buiten geweest en reina wilde ook wel even naja is goed meid! Dus op een gegeven moment een TREKKER!! poedersuiker oliebol poedersuiker en nu.?? en t was vet krap! ik zat op tiemke en die geeft er niet zoveel om maar reina gelijk van tanja afgesprongen want ze doet gewoon eng da! en ik langs die trekker en reina proberen er langs te lopen gaat tanja dwars op de weg staan en eng doen! dus ik zo schreeuwen LOPEN REINA HIERHEEN LOPEN! en dan gelijk na die trekker omkeren! gelukkig ging het allemaal goed maar schrok me wel ff!! ze wilde bijna steigeren volgens reina maar ging nog maar kleine stukkies omhoog! het was echt kieliekielie!! Ik ging echt 10 cm van die wielen af! zo liep ik erlangs! met het lichaam van tiemke en het wiel hé! daar 10 cm tussen was echt niet normaal
jaa maar daarna liep ze gelukkig wel weer alsof er niks was gebeurt! maar zei raakt zo in de stress. En juist dit trekker incident zorgt dat ik het nog steeds niet deed naar buiten gaan! Maarja je moet een keertje gaan hé!
Kiki, heel veel plezier!! (ben wel beetje jaloers hoor, lijkt me echt heerlijk!) - Gelukkig nieuw jaar!
Getsie Nan, lijkt me inderdaad schrikken...toch liever paarden die trekkers associeren met eten. Zou toch even gaan oefenen, anders wordt het straks alleen maar erger. Gelukkig is er niks gebeurd!
Lekker Kiek, zo'n weekje weg Ik ga deze vakantie nergens heen, we zijn bezig met verhuizen enzo (nieuwe kamer enzooo ) Jij ook alvast gelukkig nieuwjaar en veel plezier!!
Oeeh ik hebook flink gesjopt! zondag en vandaag haha Echt een meisje meisje ben ik nu! Met me tuinrokkie me jurkie! haha ik heb nog een tas. laarsjes. tijgerballerina's en wit shirtje riem ketting vestje En dat was het volgens mij haha
En idd lise daar hou ik ook meer van! en we blijven oefenen ja maar de boer gaat ook altijd met de kar en hij gaat er gewoon langs mar dan is er natuurlijk veel meer ruimte tussen!