Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pebbs schreef:He Jane! Is phil overleden??dat wist ik niet! Wat erg!!
Een nieuw paard komt vanzelf weer op je pad als je er behoefte aan hebt![]()
Hoe gaat het met je?
Manon_S schreef:Ja klopt Melissa, voordeel is dat ik met deze ook niet "verplicht" paar keer in de week moet rijden wat ik wel bij Sorpresa had. Zij was maar 4 jaar en moest doorgereden worden dus is dan wel belangrijk paar keer in de week te rijden. Deze is 10 jaar vind het leuk om te wandelen en grond werk te doen en als ik in de bak wil rijden of op buitenrit dan kan dat ook. Dus is maar net wanneer ik waar zin in heb. Vandaag voor het eerst op dr gereden. Ik had mn handen vol aan haar. Steeds onder je vandaan willen, galoperen en hard gaan wanneer zij wil etc. Meisje die haar voor mij deed ging af en toe eens op buitenrit en verder ook niet echt wat. Ze galopeerde ook nooit dus dat ging vandaag ook heel onstuimig. Kop omhoog en lekker hard gaan. Op het eind liep ze erg netjes in stap en draf, ook op mijn tempo ipv op haar tempo. Galop vind ze nog wel echt moelijk maar daar gaan we mooi aan werken.
.
.
Vriendelijk koppie zit er op.
Jane_ schreef:Pebbs schreef:He Jane! Is phil overleden??dat wist ik niet! Wat erg!!
Een nieuw paard komt vanzelf weer op je pad als je er behoefte aan hebt![]()
Hoe gaat het met je?
Hee Noor! Ja ze had opeens heel veel lucht in der maag en deze is uiteindelijk geknapt. Schijnt iets te zijn dat bij veel friezen voorkomt.. Was ook ineens uit het niets. Is in januari 2014 gebeurd..
Ja ik ben aan het afstuderen, hoop in juni mijn diploma te hebben. Paard komt inderdaad wel weer op mijn pad, maar ik mis het rijden wel heel erg.![]()
Hoe is het met jou? En met Xander?

zin in hihi !

hou me op de hoogte!!
Pebbs schreef:Bieeeniiiieeeee een eigen paarrrddd???? WAT LEEEEUUKKK!!!!![]()
![]()
Super gaaf voor je!! naar wat voor paard ben je op zoek en wat wil je er mee gaan doen?!![]()
altijd leuk om het internet af te speuren naar wat er te koop staat hihihou me op de hoogte!!
.
Pebbs schreef:Jane_ schreef:
Hee Noor! Ja ze had opeens heel veel lucht in der maag en deze is uiteindelijk geknapt. Schijnt iets te zijn dat bij veel friezen voorkomt.. Was ook ineens uit het niets. Is in januari 2014 gebeurd..
Ja ik ben aan het afstuderen, hoop in juni mijn diploma te hebben. Paard komt inderdaad wel weer op mijn pad, maar ik mis het rijden wel heel erg.![]()
Hoe is het met jou? En met Xander?
oh wauw! jeetje wat heftig...vond jullie altijd zo ontzettend leuk samen! hoop dat je weer zo´n topper vindt waar je mee kan rijden! gewoon lekker rond blijven kijken en dan komt dat vanzelf!
of straks gewoon een eigen paard kopen hihi![]()
ja met Xander gaat het goed! ben nu 1x Z1 gestart en dat ging best redelijk! volgende week mag ik weer!!zin in hihi !
.
.