leuk liedje he
You took your time with the call, I took no time with the fall
You gave me nothing at all, but still you’re in my way
I beg and borrow and steal, at first sight and it’s real
I didn’t know I would feel it. but it’s in my way
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn stagebegeleidster heeft een soort van nieuw hondje behalve als er een goede huisje voor gevonden kan worden. Schijnbaar kwamen er vandaag mensen met dat hondje, een malthezer pup, teefje, van 14 weken oud. Die baasjes hadden geen klik met het hondje en anders zou die van de week naar het asiel gaan. Toen heeft Bertri haar dus meteen genomen. Ik smste dat naar me moeder omdat me moeder dolgraag een klein hondje erbij wilt maar me stiefvader niet. Me moeder heeft het toen meteen tegen een collega/vriendin van haar gezegd en nu wil de dochter van die collega samen met haar vriend het hondje misschien wel. Ik hoor vanavond wss meer en dan moet ik Bertri even bellen of dat mogelijk is. Ik zou de hond donderdag namelijk wel mee kunnen nemen in de trein, want ze woont natuurlijk wel hier bij Leeuwarden in de buurt. Zal toch wel leuk zijn als ze een leuk huisje heeft, ookal heeft ze het bij Bertri ook goed hoor! Alleen hoeft Bertri niet perse een nieuw hondje erbij en die vriendin en haar vriend willen wel graag een hond. Dus ik ben benieuwd! 
Wel in het engels maar dat is ook bestleuk!
is lang geleden dat we echt hard gegaloppeerd hebben!
.
. En ze ging in de galop ineens voor een plas stil staan
.
! (dat komt niet vaak voor)

) 

ik zal morgen even foto maken van zijn alles.

heb het eerste boek dus uitgelezen binnen 3 dagen he
nummer 2 en 3 gisteren maar besteld bij bol.com en die komen vandaag binnen 
?