Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emytje schreef:Indira vertelde me net dat ze Bruintje heeft gekocht!
Emytje schreef:Ik moest bloedprikken om te checken of de hepatitis-injecties waren aangeslagen. Ik doe dan wel geen hbo-v meer, maar ik vond het zonde om halverwege die injecties te stoppen (ik had de helft al gehad), vandaar.
Mijn emailadres is trouwens amaterasuepodan@gmail.com en mijn msn (maar zit ik bijna nooit op) iamdemy@home.nl
Ik verkoop trouwens mijn boeken van hbo-v, maar nu is er iemand die een boek van me wil kopen (57 euro). Ze zegt dat ik het boek moet opsturen en zodra ze het heeft maakt ze het geld over, alleen ik weet niet of ik dat wel zo'n goed idee vind. Als het iets van maar een 10tje zou zijn, vind ik dat niet erg, maar het is een erg duur boek en wat doe ik als ze niet betaald? Hebben jullie weleens iets gekocht/verkocht via Marktplaats of Speurders? Wat kan ik het beste doen?
deedee19 schreef:Echt waar wat leuk zeg. Bruintje is echt een geweldig dier. Ik wilde die toen ook kopen maar uiteindelijk is het Bullie gewordenAlleen wie is Indira? Volgens mij ken ik die niet of wel?
Staan nu alle fjordjes van Bergemo te koop?
deedee19 schreef:Altijd eerst laten betalen! Zo gebeurd het bijna altijd. Als ik MLP's koop via Marktplaats moet ik ook eerst betalen. Dalijk ben jij je boek kwijt. En anders komt ze hem maar ophalen.
Emytje schreef:Indira is doenjalover hiero op bokt. Ik ben leiding geweest twee of drie jaar geleden toen zij op ponykamp was. Ik weet zekers dat Bruintje het daar leuk gaat vinden.
Emytje schreef:Ik heb de cd van Green day gekocht!