die springwedstijd is denk ik tijdens de weekenden of niet? Of is dat weer een andere datum? de wedstrijd kun je sowieso springen als je naar die reunie gaat
Ik rij nu 9 of 10 jaar Deed altijd aan vanalles en nog wat, allemaal sporten haha. Ben door m'n vader en zus op paardrijden gegaan, ik wilde het niet eens
Ik ging paardrijden omdat er een paar mensen in de klas ook paardreden. Uiteindelijk reden alle meisje uit die klas haha. Zijn er nu nog 4 die het nog steeds doen
Helloooo! Gister op Haf gereden, was super lang geleden: carrousel vorig jaar namelijk xD Vond d'r wel nog erg leuk! Wel heel erg wennen. Eerst gingen we de carrousel oefenen. Volgorde enzo bepaald. Ging redelijk dus moet wel ongeveer goed komen haha. Daarna springen... Nou wat springt die raar. Ze stormt er op af en gaat er dan als Eden idioot langs xD dus was zo wennen. Maar uiteindelijk ging het heel goed! Heb zelfs 3 platen met haar gesprongen (hekje in 1 keer, regenboog in 1 keer en muur met 1 weigering) dus waarschijnlijk wordt dat mijn stand in voor Satino haha. Ging hem gister afspuiten en je ziet idd nog wel dat het dik is. Is dus nog even afwachten.
Bij mij had ook niet iedereen uit JT die brief nog gehad.. Heb 'm maar doorgestuurd.
Nouja heb je in ieder geval een vervanging Sanne. Ik zocht nog naar Satino gister toen ik langs reed in de bus, maar ik zag 'm niet.. Maar 't was ook heel druk in de bus, allemaal studenten met hun koffers en weekendtassen op weg naar de vrijheid.
Dat doen we waarschijnlijk sowieso, want want want Lise en Emma kunnen niet in het juli weekend. Maar Emma weet niet of ze gaat maar Lise en ik willen wel heel graag...