Hallooo.....ik gaat zo gezellig boodschappies doen met me mams (en nee, niet bij de appie ) en dan vanmiddag om kwart over 2 richting Haastrecht om Steph op te halen en dan begint het leuke weekend!!!
Zo, inkopen voor me verjaardag zijn gedaan! Heb een brief van de fnrs gekregen over de halve finale. Daar staat in wat het wedstrijdtenue is: een witte rijbroek, witte blouse met lange mouwen, witte handschoenen en zwarte rijlaarzen....dat van die witte blouse wist ik, die ga ik zo kopen, maar van die zwarte rijlaarzen niet....dus ga die brief maar even meenemen naar me instructrice vragen wat zij ervan denkt, want ik heb natuurlijk bruine jophurs en chaps.....en anders morgen even de fnrs bellen.... zou toch stom zijn....en ik ga daar geen nieuwe voor kopen dus dan moet ik ze van iemand moeten kunnen lenen en ook een zwarte cap lenen....leuk hea zo'n zitcompetitie!
Ik heb zin om te tekeken maar weet niet wat... Iemand een leuke foto?
_Linn_
Geplaatst: 15-07-11 12:52
kim345 schreef:
Op wedstrijd is hbet toch ook eigenlijk allemaal zwart? Mara nu rijden er ook mensen in bruin en blauw enz.
Met knhs wedstrijden mag je tegenwoordig ook in het bruin, blauw, grijs enzo.... maar misschien omdat de bodywarmers die we krijgen blauw zijn moet de laarzen zwart zijn? Maar er staat niks over een zwarte cap....
Ik bengaan tekenen vandaag. Maar het lukt niet echt XD Vind de neus en het oog niet mooi.... Neus een beetje aangepast en de verhoudingen kloppen niet helemaal...
hey guyysssss! Zometeen laatste ritje, heidi gaat op happy,britt op sax, sim op duke en joen en ik weten het nog niet. ik denk dat ik op roos ga en joen wil graag wolinka