ja, ik snap het opzich ook wel, al helemaal als je luxe gewent bent enzo.. maar mij maakt t niet uit, vind het veel belangerijker dat het leuk en gezellig is, en mn ouders ook. maar sommige ouders denken daar anders over..
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, mijn ouders zijn ook wezen kijken en ik en een vriendin gingen toen huren, Jose had mijn ouders even een rondleiding gegeven en me ouders dachten dat het wel een heel erggezlelig kamp zou zijn! Dus ik mocht wel
Vandaag weer gereden met smurf, in het begin een beetje vervelend maar daarna super ! Ze heeft na het eerste stukje helemaal niks gesteiugerd en zo, gewoon lekker geraaft en gestapt, Alleen houd ze niet van blubberbeentjes xd
kim345
Geplaatst: 16-01-11 17:13
Heb 6.9 km per uur gereden, en terwijl ik toch heel veel gestapt heb en zo, en in het begin stilgestaan En daarbij zit dan ook het instappen, zonder instappen heb ik een gemiddelde van 7.3 km p/u
Ik moest eigenlijk tot half 10 / 10 uur werken maar ik had nu al alles gedaan wat ik moet doen en we waren met 4 tot sluit terwijl het heel rustig was dus toen mocht ik naar huis En aangezien ik woensdag ook al had gewerkt vond ik dat helemaal niet erg!