Jeeeeuzus christus, lijk wel een mongool Ik ga ekkes m'n zusje van school halen en misschien even langs Flo om te kijken hoe groot ze al is!
Ja die laatste hebben we samen gemaakt! Of ik met jou camera of iemand anders met mijn camera Je had toen mijn hele geheugenkaart op jou pc gezet!Ik ga ff zoeken naar de lelijke foto
hahaha, wat een hilarische foto's Kom ik aan met m'n hypere pony.. ben benieuwd hoe/of ze zich gedraagd!
Ja dat is altijd afwachten.. Ben ook erg benieuwd hoe die van mij het dit jaar gaat doen *houd hart vast*
Ben ook benieuwd hoe Una erop reageert, ik weet namelijk niet hoe ze is in een omgeving die ze niet kent..
@Dispar_vulgo: Ik zit in groep 13!!! Ben Mandy.Geweldige foto's. Belooft wat!! Krijg er steeds meer zin in. Eerst nog inkopen van de week bij Divoza.
Haha de mijne zijn echt 1.60, 1.61 en 1.64 ofzo, haha. Behalve Flo, die wordt groooot! Die is nou al bijna net zo groot als die volwassen beesten van mij.
Ja mijn doel was na Nunique om een kleiner paard te kopen, iig onder de 1,70, is helaas niet erg gelukt.
Die van mij is 1.72 maar wel heel veel front. Als ik op een paard van 1.60/1.65 zit is het net een pony
Lynn is een beetje een damespaardje, ze heeft geen mega huge hoofd gelukkig, dat vind ik zo lelijk En dit was in de B, jaartje terug.
Ik was echt goed aan het afvallen en nu heb ik net... pizza gegeten Morgen ga ik echt hardlopen voor me leven