Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princesspres schreef:Ben vandaag weer eens wakker geworden met een wijze kop met krullen.. Wanneer leer ik het nou eens om niet met nat haar te gaan slapen?:P

Anit hou t ff lekker bij je joh
sommige mensen
Binar schreef:moggel
Wat een hoop gelúlt zeg, ook al zo vroeg![]()
bah wat een sneeuw!!Anit hou t ff lekker bij je joh
![]()
Biz kwam redelijk vlot uit stal, maar wilde nog niet echt lopen maar dat kan nu natuurlijk ook van de sneeuw komen?? Hij was duidelijk een stuk wakkerder!
Ben wel blij dat er gisteren geen veel sneeuw lag (Bij raaphorst lag trouwens wel wat sneeuw, daar was wat poedersneeuw gevallen..
Wilma, ik hoop dat vrijdag de sneeuw weer weg is, of dat in ieder geval de wegen goed te rijden zijn!
Vanochtend was de Abtswoude wel wat pruttig hoor, gelukkig niet glad, bahhhhh.. was er ook nog zijn eikel die zijn auto doordrukt, terwijl hij stukje terug aan de kant kon en ik dus niet...sommige mensen
Marjo_Wystan schreef:Goedemorgen!!!
Weer een pakje sneeuw op de stoep gevonden...![]()
Maarrr, ik ga vanmiddag een formulier ophangen over 2 clinics en 1 workshop... ben benieuwd of mensen interesse hebben....
mag dat John???
Ik verklap maar alvast een klein beetje: Het gaat over paardenmassage!!!
:P

en de tijd gaat zo lekker snel hihi nu lekker aan de lunch!
ben weer een beetje op de gezondere tour ( en vergeet voor het gemak mijn hamburger van gisteren :p lekker home made met uitjes en een eitje enzo heeeerlijk)
Princesspres schreef:laat ik het topic lekker alleen volkletsen dan:P
ik heb lekker twee crackers met slankie op en 1 met jam. Lekker kopje opkikker erbij en nu een glas groene theeben weer een beetje op de gezondere tour ( en vergeet voor het gemak mijn hamburger van gisteren :p lekker home made met uitjes en een eitje enzo heeeerlijk)
vanavond ga ik denk ik een schnitzel maken met broccoli... Lekker makkelijk.
Eet hier iemand nog wat lekkers vanaaf?

die zijn zoo lekker!
) zodat ik nog ff naar buiten kan en anders houdt het op voor mn wedstrijd 
valt niet op als dr een vlekje in zit..
gelukkig zijn ze al heeeeeeeel wat witter gworden na de regenbui van vorige week dinsdag
viel gelijk op.. hihi
amber2202 schreef:Ik heb 2 boterhammen op met kaas en 1 met worst..
niet veel bijzonders
en een banaan/kokos smoothie van de hema.die zijn zoo lekker!
Ik sla vandaag ook even over hoor Nous..
vind het maar niks om zo naar buiten te gaan.. hoop dat het snel dooit (en niet meer bijkomt) zodat ik nog ff naar buiten kan en anders houdt het op voor mn wedstrijd
vind t zo sneu voor mn pony om te gaan wassen! denk dat ik alleen ff zn staart doe en zn manen maar laat voor wat het is..
ze wapperen toch met het rijden..valt niet op als dr een vlekje in zit..
gelukkig zijn ze al heeeeeeeel wat witter gworden na de regenbui van vorige week dinsdag
viel gelijk op.. hihi
ik gaat mr even kijken of ik nog een vakantie gaat boeken..
gister 3 dagen weg geboekt met mn zuster..