PartOulOver schreef:Ja zeker de lunch is altijd lekker! er zijn altijd wel mensen die zeggen dat ze het niet lekker vinden maar ik ben best makkelijk met eten hoor!
ik ben ook makkelijk daarmee. als je het niet lust heb je niet genoeg honger

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PartOulOver schreef:Vorig jaar hadden we met een heleboel allemaal pizza besteld. ik denk zo'n 10 pizza's ofzo, er kwam toen zo'n mannetje die pizza's bij het raam van de kamer brengenwas lekker makkelijk!
Het eten vond ik lekker hoor! net als het jaar ervoor!
Pletje123 schreef:Debbie schreef:Ergens best jammerOok al zit er nog wel wat springbloed in mijn paard..
Gewoon rechtdoor, dwars door de hindernis heen lopen is toch wel de nummer 1 keus van Mevrouw.
Misschien wat door een waterbak heen vliegen? Altijd leuk![]()
Dan gaan we maar eens een poging longeren doen..
Otto kan ook niet springen hoorWaarschijnlijk nog minder dan die van jou haha!
Maar ik wil wel een longeerles of een SGW les meepikken met em
sammie18 schreef:Als je gaat inschrijven zonder handtekening van je moeder of evt eigenaar van je paard/pony kan het ook zijn dat ze je inschrijving negeren, dan kom je er dus veel later achter dat ze je niet hebben ingeschreven.
Buitenrit is niet altijd even goed, meestal durft niemand te galopperen en als ze dan gaan is het opeens wedstrijdje.
Yvie_Juudje schreef:Urlie word zelfs helemaal gek als hij niet even zijn benen mag strekken!
Hij weet dat buitenrijden lang leven de lol is en altijd even het tempo mag bepalen.
Yvie_Juudje schreef:VLC schreef:Vorig jaar brak tijdens de buitenrit een teugel, meisje had geloof ik een botsplinter in haar duim! Scheen ook een grote chaos geweest te zijn!
Volgens mij zaten wij dan in de zelfde week??
Bij ons was er volgens mij de zelfde situatie...
Welke week was je toen?
sammie18 schreef:Ik ben vaak wel mee geweest met de buitenritten, laatste jaar mee met de leiding voorop. Als je met een groep van 12 paarden naar buiten gaat en je gaat met ze allen even lekker gek doen(zoals hier boven wordt gezegd) levert dit wel verschrikkelijk gevaarlijke situaties op. Er gaat regelmatig iets mis met de buitenritten. Met het crosskamp heb ik zelfs iemand meegemaakt die een stang in de pony hing om hem tegen te houden en met wieltjes sporen het paard naar voren te werken, het beestje snapte niet meer wat de bedoeling was en begon om zich heen te meppen.
MeAndManuel schreef:Haha ik had dat ook..
Ik ga nooit met hem naar buiten.. maar in Ermelo wist ik weer waarom.
Ik ben wel een keer of 3 bokkend uit de groep geracet..
Haha het was alleen niet de bedoeling.Maar hij vond het wel erg leuk
fienaaa schreef:tamoreliefje schreef:Zonde dat het zo ver is!!!!!! Met auto en trailer, vrees ik makkelijk 3 uur en heb geen idee hoe de filles zijn onderweg.
Dat heb ik dus ook ! Dat wordt 6 uur wegrijden(vrees dat het nog eerder word...), uuh half 5 opstaan.... Als het niet eerder is... (Ojee, niet aan denken)