Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hackie schreef:Heey allemaal
De eerste van vandaag.
Helaas geen grapje, maar wel een droevig bericht.
Gister is op de stal waar ik 1.5 jaar gewerkt heb, en ook nog wel eens in mijn vrije tijd ging rijden, mijn lievelings merrie Palomina overleden. Ze heeft haar been gebroken toen ze buiten stond, (Ze kwam vast te zitten) en we hebben haar in moeten laten slapen. Ik was daar zelf niet bij, maar ik heb nog wel even afscheid kunnen nemen. Ook heb ik nog een plukje haar afgeknipt, en daar wil ik een sierraad van laten maken.![]()
Oh, wat had ik een verdriet zeg, onbeschrijvelijk, ik heb bijna de hele dag de tranen uit mijn kop lopen janken. En ook maar een flinke borrel ingenomen.
Slaap zacht mijn meisje (L) !
. Hoe oud was ze ?????? Sterkte.....
LIQUITA schreef:wat een geluk Jo. zie je soms zit het mee. het bestaat toch nog. op naar wolfheze.
. Loopt Ate ook weer helemaal goed? LIQUITA schreef:nog ff een wortel scoren.

meelen schreef:Na de goede berichten over ATE en Uzzie (gefeliciteerd ook b.t.w.) ook goede berichten van onze kant.
Vandaag met Tornado naar de kliniek geweest, en hij is weer zo goed als beter. Er moet nog wel "gesleuteld" (hahaha) blijven worden om z'n spier(en) te blijven prikkelen, maar hij is OK.
Hij is meteen een ander paard geworden volgens ons, niet meer zo ge-stressed. Woensdagavond gaan we met hem naar Leusden voor privéles.
Het in en uitgaan van de trailer ging helemaal toppie vandaag, bij Veldt in 2 x en bij de kliniek in 1x. (dankzij truukje van Sandra Kat)

Nicole1995 schreef:meelen schreef:Na de goede berichten over ATE en Uzzie (gefeliciteerd ook b.t.w.) ook goede berichten van onze kant.
Vandaag met Tornado naar de kliniek geweest, en hij is weer zo goed als beter. Er moet nog wel "gesleuteld" (hahaha) blijven worden om z'n spier(en) te blijven prikkelen, maar hij is OK.
Hij is meteen een ander paard geworden volgens ons, niet meer zo ge-stressed. Woensdagavond gaan we met hem naar Leusden voor privéles.
Het in en uitgaan van de trailer ging helemaal toppie vandaag, bij Veldt in 2 x en bij de kliniek in 1x. (dankzij truukje van Sandra Kat)
Wat goed,eindelijk ook weer goede berichtjes over paardjes met been problemen.Is die priveles vanuit de kliniek geregeld?
Ben wel nieuwsgierig wat Sandra voor trukje had.
Nicole1995 schreef:meelen schreef:Na de goede berichten over ATE en Uzzie (gefeliciteerd ook b.t.w.) ook goede berichten van onze kant.
Wat goed,eindelijk ook weer goede berichtjes over paardjes met been problemen.Is die priveles vanuit de kliniek geregeld?
Ben wel nieuwsgierig wat Sandra voor trukje had.
meelen schreef:Na de goede berichten over ATE en Uzzie (gefeliciteerd ook b.t.w.) ook goede berichten van onze kant.
goed om te lezen. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Na de goede berichten over ATE en Uzzie (gefeliciteerd ook b.t.w.) ook goede berichten van onze kant.
Toppiegoed om te lezen.