Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb nu geen last meer van de storing, gisteren daarintegen wel. Kreeg vanmorgen heeeeeeel vroeg ineens alle smsjes die gisteren in de loop van de dag naar mij verstuurd waren
Heb je een abbo? Want volgens mij is overstappen dan niet zo gemakkelijk (ik wil er al een tijdje vanaf)
Miss_Montana schreef:Anouk: heel veel sterkte vandaag! Hopelijk komt alles weer goed met BamBam.
@Angelique: Wat vreemdIk heb nu geen last meer van de storing, gisteren daarintegen wel. Kreeg vanmorgen heeeeeeel vroeg ineens alle smsjes die gisteren in de loop van de dag naar mij verstuurd waren
Heb je een abbo? Want volgens mij is overstappen dan niet zo gemakkelijk (ik wil er al een tijdje vanaf)

. Verder vraag ik € 1.000 voor mijn Billy Cook, das toch een redelijke prijs toch ? IJp schreef:Ik heb een abonnement, maar voor nog maximaal een half jaar, maar ben het echt zat, ik wil er weg. Ik ga mijn voorwaarden van het contract nog maar eens goed doorlezen.
Ik zal ook even kijken hoe het zit met de tarieven enzo