meelen schreef:Dat doen we allemaal de laatste tijd. De een komt en de ander gaat, hihi.Nou en toen ging ik op Bokt kijken en zag ik dat ik in m'n uppie zit te zwetsen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
xan schreef:Morgen wedstrijd,![]()
Volgens Grardus moet ik toch gemiddeld echt wel overal een voldoende voor rijden.
Heb er zin in, maar toch ook weer lekker zenuwachtig.
Vanmiddag No maar eens lekker in het sop zetten, nadat hij even lekker uit zijn dak mag gaan in de buitenbak (als die leeg is tenminste)

LIQUITA schreef:Ik heb vandaag (voor het eerst zelf) Liquita helemaal geschoren. Ik heb maar meteen zelf zo'n scheermachine gekocht, zou er eerst 1 gaan huren. Ik ben helemaal tevreden met het resultaat
xan schreef:Morgen wedstrijd,![]()
Volgens Grardus moet ik toch gemiddeld echt wel overal een voldoende voor rijden.
Heb er zin in, maar toch ook weer lekker zenuwachtig.
Vanmiddag No maar eens lekker in het sop zetten, nadat hij even lekker uit zijn dak mag gaan in de buitenbak (als die leeg is tenminste)
. Het was weer erg leuk om te zien, al waren er maar 6 starts. Ik heb me gelijk ook maar voor 14 maart ingeschreven
. Ach, we zien wel...kan alleen maar een paar winstpunten verliezen, verder niks
, hihi. xan schreef:Hang me er niet aan op als ik er naast zit....Zo super goed van Demi.
Weet je ook de punten van de andere ??
) 166 en 172