Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Verveelde je, je??

melodyB schreef:haha ziet er wel leuk uit hoor tessa!
@Suus: jeetje balen zeg! hopen dat hij snel komt!
@Xandra: leuk dat je gesprongen hebt!
@Ashley: waarom dozen inpakken??
SuusKiiss schreef:zegt ze zo van ja hij is gister naar de hoefsmid geweest,
en zijn hoef is iets te kort bekapt,
daardoor loopt hij niet helemaal lekker en vandaag gekeurd dus niet helemaal goed door de keuring heen gekomen,

Shetjjee__x schreef:

Dominiqueee schreef:Ja dat zou zo kunnen, dat soort mensen zijn het niet, maar we zijn ondertussen al een half jaar verder enzo en nog steeds dus niet top.SuusKiiss schreef:zegt ze zo van ja hij is gister naar de hoefsmid geweest,
en zijn hoef is iets te kort bekapt,
daardoor loopt hij niet helemaal lekker en vandaag gekeurd dus niet helemaal goed door de keuring heen gekomen,
Zeker een tegenvaller. Vooral omdat jullie er zo op hadden verheugd...![]()
Maar, ik wil niet zeggen dat het zo is hoor ik ken die mensen en de pony niet, maar misschien zit er een addertje onder het gras en hebben ze het expres zo laten bekappen zodat jullie misschien zouden zeggen: 'nou laat die keuring maar zitten'. Nogmaals: ik weet niet wat voor mensen dat zijn etc. maar houd alle opties open. Goed dat 'ie alsnog gekeurd wordt! Wat eigenlijk als ie wordt afgekeurd...?
)
SuusKiiss schreef:Als hij na 2 weken nog een keer afgekeurd word, heb ik er ook niet zo zin meer in!

Heb echt genoten!
Mike geeft super goed les en het ging gisteren best wel lekker, heb echt heerlijk gereden! Natuurlijk waren er nog een aantal verbeteringspuntjes. Maar Otis (zat dus op Otis) was lekker soepeltjes en de galop is erg verbeterd vond ik. Mike zag ons graag nog een keer terug en vond dat we erg leuk konden rijden. Leuk compliment dus.
En paardrijden verleer je dus echt niet, net zo als fietsen. Als je het een tijdje niet gedaan heb moet je de eerste 2 rondjes weer even wennen en dan ist gaan met die banaan!