Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Goedemorgen
Aangezien de vorstperiode er weer aankomt en de waterleidingen weer zullen gaan bevriezen in de buitenstallen wil ik even mededelen dat Blando GEEN waterbak in zijn stal mag en ook GEEN waterbak aan zijn staldeur hangen. Ervaringen van vorig jaar zijn niet zo best geweest. In zijn stal gooit hij deze gewoon om en de bak aan zijn staldeur ook. Ik zet een emmer naast zijn stal neer en misschien zijn er mensen dan zo lief om hem af en toe te willen laten drinken.......

Gewoon water uit een emmertje geven dan maar.
..soms roep ik even of die kinderen niet eens een dagje thuis kunnen blijven, zodat ik tijd heb om verslagen af te maken, de groepsruimte op te ruimen en wat schoon te maken. Maar als er dan eens één ziek is, mis ik die weer meteen....
). En dan....tussen Kerst en Oud en Nieuw ben ik even vrij. Daar ben ik aan toe!

Voor morgen als toetje, samen met wat ijs. Hopelijk gaat het lukken, ben niet zo'n denderende kok, dus op hoop van zegen dan maar
Ze willen je gewoon voor de gezelligheid Kaar.. Nou weet ik niet of dat zo gezellig is