Astor schreef:Danielle heb jij al wat geschreven voor het laatste knollengezeur?
Want het zou wel erg leuk zijn als je een stukje zou schrijven met oude foto's erbij etc.
Toch Iris?
Net wat ik ook wilde vragen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Danielle heb jij al wat geschreven voor het laatste knollengezeur?
Want het zou wel erg leuk zijn als je een stukje zou schrijven met oude foto's erbij etc.
Toch Iris?
Dj69 schreef:hahaha is goed. Alleen moet even uitzoeken hoe. Met img of url denk ik?
Hoi nou ik had toen wat gemaild.Maar ik zag dat er een ander mailadres is?? Klopt dat.
ik wil wel een stukje schrijven hoor. Weet niet voor waneer het binnen moet zijn?
) Astor schreef:Iris misschien zou je op de hyves van de manege iedereen een mailtje kunnen sturen of ze nog een stukje willen schijven.
(sorry dat is me er mee bemoei)
Is wel écht een super goed idee!
Iriis_ schreef:Astor schreef:Iris misschien zou je op de hyves van de manege iedereen een mailtje kunnen sturen of ze nog een stukje willen schijven.
(sorry dat is me er mee bemoei)
Goed idee! Kan dat dan? Alleemaal te gelijk?
Volgens mij kan de beheerder dag toch alleen?
Of vergis ik me daarin?Is wel écht een super goed idee!
maar als je nou even een goed berichtje/mailtje maakt stuur ik dat naar alle leden 
misschien zie ik je wel!

Astor schreef:Mooi dat je lekker gereden hebt meis!!
Wanneer ben jij weer op stal Jane?
Astor schreef:Okeee top! Hoe laat ongeveer>?

en misschien woensdag en donderdag zeker
En hoelaat??

Iriis_ schreef:Jaaaneee!
Vanavond ga ik ook uiteten bij de Pizzaria!![]()
Maar ik dacht, misschien kan ik van daaruit naar jou toe?
Gaan we met de auto? welke auto?!En hoelaat??

Yaraa schreef:Gaaaf beestje, Jane!!

Astor schreef:Wat een leuk ding Jane![]()
Met zijn stippelkontje hahaha!

dat het zo lekker gaat met jullie!
Astor schreef:Wat coool Janeydat het zo lekker gaat met jullie!
Hopen dat Ayla nu ook weer wat fijner gaat lopen bij mij
Ikga me klaarmaken want moet zo werken