Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:57

Snap ik lotte! Ik ben ook zo'n emotionele... sterkte iig!!

Ennem Karin, at snap ik niet Tong uitsteken Wat snapte ik neit Tong uitsteken Ennem ik mag bijna elke keer zelf kiezen, wie zal ik probere.. ken ze allemaal niet. Beetje braaf Knipoog , maar wel een die een beetje doorsjouwt.

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:32

ChantalSmook schreef:
Snap ik lotte! Ik ben ook zo'n emotionele... sterkte iig!!

Ennem Karin, at snap ik niet Tong uitsteken Wat snapte ik neit Tong uitsteken Ennem ik mag bijna elke keer zelf kiezen, wie zal ik probere.. ken ze allemaal niet. Beetje braaf Knipoog , maar wel een die een beetje doorsjouwt.

Dat d'r volgende week examens zijn Knipoog
Ehm... Opera is braaf maar kan er flink de pas in zetten... Ik vond Myke wel heel fijn maar die kan wel eens een bokje geven, vallen erg veel mensen af. Weet ook niet of hij al weg is, hij wordt iig verkocht. Tja verder, Jim ofzo is echt saai, vind ik dan Tong uitsteken Kim is wel best fijn maar soms weer wat té snel... Rex is lekker eigenwijs Knipoog Haha er is nog genoeg, kan wel even bezig blijven zo, gewoon zelf uitproberen, merk je het vanzelf wel Lachen

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:22

Djeez wat een slomietijd hier Knipoog haha
Ohhh jongensjongens ik stond zo voor schut bij t gemeentehuis wahhahahaha Ik moesot 30,50 afrekenen.. maar dr stond nog maar 30 euro op mn rekening en ik had maar 20 euro contant in mn portomoneee NOOOOOO hahaha maargoed
Moest ik dus ff buiten gana pinnen en dan pas contant betalen
echt ZUCHT wie heeft er nu geen 30,50 op zn rekening staan hahahaha

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:25

Dat had ik laatst toen ik een panty van 3 euro af moest rekenen Haha! Toen had ik al mijn geld alweer op mijn spaarrekening gezet, ook redelijk genant Tong uitsteken

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:28

ja haha woow dat is nog erger Knipoog 3 euro Tong uitsteken
maar ik heb idd ook veel op mn spaarrekening gezet laastst.. voo rmn vakantie!
Duss naja.. ik heb t overleefd Haha! haha

@Marlou; Argh echt poedersuiker man Boos! hoop voor je dat t geen pfeifer is en dat t snel over gaat.. bah!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 17:30

zoooo weekend Haha! Nice, weekje ging gelukkig snel voorbij!

Als iemand Senda vandaag nog even buiten wil zetten, héeeel graag Schijnheilig

Oh serieus, ik heb een ring om maar ik kryg um écht niet meer af.. niet met zeep ofzo.. Maar 't is toch dat 's avonds je vingers dikker zijn als 'sochtends, of is dat juist andersom? Tong uitsteken

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 17:35

@Marlou; da's echt niet nice, hoop voor je dat het niet zo is. Ach gut
@Lotte; oh lijkt me inderdaad ook echt verschrikkelijk..

jeff_adje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:12

Clown

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:44

Hm zo uiteten bij dat nieuwe restaurantje, de Olijf ofzo? Ben benieuwd.

Adios Doei!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:47

goeieavond Lachen

ik vind die olijf er wel leuk uitzien altijd ben ook nog niet geweest dus zeg maar wat je er van vind!

ik ben moe was druk dagje vandaag Lachen dalik lekker voor de tv hangen en optijd na bed... vanacht behoorlijk slecht geslapen...

Aniek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 19:04

Die olijf blijkt duur restaurant te zijn Tong uitsteken
Ennem, aan de ene kant hoop ik voor je dat je geern pfeiffer hebt, maar onzekerheid is nog veel erger..

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:08

olijf! daar heb iik gesolliciteerd Tong uitsteken hahaha maar ik was tejong Knipoog!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:40

haha oke ben ook weer thuis, zit echt bommetje vol, maarja wat wil je ook met een 5-gangen diner. Nja opzich duur, we hadden een 'Olijf Menu' en dat was 5-gangen voor 34,50 ofzo en als je kijkt naar Listers bijv. heb je 3-gangen voor 20 euro ofzo? Nja en Olijf is ook wel sjieker dus valt opzich wel mee.

haha geloof me Valerie, da's niks voor jou denk ik Clown Mn vader moest die mensen helemaal overtuigen dat ik 16 was zodat ik wijn kon drinken anders mocht het niet.. en ik werd de hele tijd met u aan gesproken en steeds al die prachtige verhaaltjes over wat er op je bordje ligt.. Tong uitsteken Maar verder washet wel nice Haha!

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:44

Ik ben idd al heel lang niet meer op mijn profiel geweest! haha Tong uitsteken zou het wel ooit eens doen!

Lotte, echt vreselijk idd!

Marlou hoop echt niet dat je het hebt, heb het gelukkig nog nooit gehad*klop, klop* en hoop het nooit te krijgen!

weet iemand wat boerara ofzo betekent Tong uitsteken is blijkbaar msn taal? Verward

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:47

Laatst bijgewerkt door Michelle__ op 16-05-08 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:51

auww..
en dan rijdt je met de zijkant van je knie tegen een boom aan..
oohh doet zo'n pijn ff serieus!!
ik dacht op het begin het valt wel mee, maar geezz Tong uitsteken
niet dus!
helemaal dik, en zal morgen wel lekker blauw zijn..
hmpf.. Tong uitsteken
en ti-amo is raar!!! ze schudde zich uit tijdens het draven Tong uitsteken!!?!!
hahahaa zo'n raarrie eh..
maargoed, ik ga slapen!
en @Michelle; die link doet het niet.
@Marlou; oohh,, hoop echt voor jou dat je dat niet hebt man.. zo'n rot gedoetjes.
@Lotte; aaaah.. echt heel érg poedersuiker man.. vooral voor die ouders inderdaad en dat kind.. pfft... het zal je maar gebeuren..

Welterusten!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:53

Oh Valley dat had ik precies een week geleden ook, zwaaide mn been uit en 't was net of ik met mn scheenbeen vol tegen een boom aan trapte, heb ik nu nog steeds last van Ach gut

@Chantal, ik zag jou trouwens nog fietsen door het dorp om half 10 ofzo Tong uitsteken Was het paardrijden leuk? Knipoog

Aniek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 00:10

Tja, fijn als je het niet hebt, maar dan mankeer je wel iets anders, en als dat geen benaming heeft is het alleen nog maar veel irritanter.

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 09:10

Wouw, ben een keer de eerste!

En @Marlou: als je op deze manier pfeiffer hebt kan het al niet zo enorm erg zijn, anders komt het echt ineens met een harde klap. Als het pfeiffer is zou ik me dus niet heel erg zorgen maken, dan duurt het wrs ook niet superlang voordat je er overheen bent.

Aaaaaaaaaaaaaaah, vanavond wedstrijd!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 09:36

TIFF HEEFT EEN BABYYYYYYYYY!

It's a boy! Go jij! Go jij!

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 09:46

Aaaaaaah gaaf Haha!

Welke kleur?????

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 09:50

Goeiemorge, pff redelijk fijngerede, kwma ik thuis echt nog nooit zo erg ruzie gehad....... Verdrietig Als ik met frans iets uit wil praten of hij zit ergens mee is het àltijd ik praat en jij luisterd. Nooit wat tegen in te brengen.. zijn huis, zijn regels, blablabla.. was het echt zat gister... Falco sloeg een glas cola om met zijn staart recht over Daphnes camera, duswij vloge naar de camera, ik ene doek nat maken.. met warm water maajaa da tging niet vlug genoeg voor hem * doe het dan zelf.. Gaaaap zegtie jaa schiet s op, dsu ik zo ja doe maar rustig ik ben alleen maar die doek aan het nat maken.... zegtie jaaaa en dan doe ik het zelf wel en dan ga maar naar boven, dusjaa ik zo ja zoek het uit dan ga ik wel naar boven, echt een klein kind.. (zei ik niet hoor Knipoog ) Maar toen sloegie voor mijn gevoel dus die doek uit mijn hande, en ik werd ds kei boos, hij hoort gewoon van me af te blijve, en ook niet tegen mijjn hand aan, enne dat hadie niet gedaaan blablabla. Maarja mocht er natuurlijk niet tegen in gaan... en hij banketstaaf dan aan een stuk door.. begon ik er weer over heen te schreeuwe, hij weer harder. Nog nooit zo hard geschreeuwt naar iemand geloof ik.. Najaa toen samen met Daphne naar mijn kamer gegaan, wantja ik moest naar boven. Komtie ons achterna, begintie weer te ruzieen, en ik ook... hij kiijk zooo boos uit zijn ogen.... had het echt gehad.... net ofie ieder moment weer kon slaan, nou sorry hoor. Dus hadde zo denk ik 5 minute door geschreewt. En toen wilde daphne de deur dicht duwen nou hij keek eht agressief!!! pffff... Najaa e n toen was hij uiteindelijk weg. Daphne stond helemaal te shaken.... en ik had zoiets van rustig nou maar. en zijn we even op bed gaan ligge.. Maja toen begon ik me dus ook weer poedersuiker tevoelen.. Ennne op gegeven moment kwam mama dus thuis, dus ik naar benede maar nauturlijk had hij het weer zo verdraaid dat het niet zijn schuld was, en was ik degene die normaal moest doen. Dus ik meteen weer in de verdeging.. Zat frans daar in alle rust. Ja doe nou maar rugsti , dus werd alleen maar bozer, want 20 minute daarvoor stond ie ook te bekvechte met mij, en nou deedie of ik de enige was die zo hysterisch was. Enne toen begon daphen te vertelle dat ze echt bang was van zijn blik in zijn ogen en dat we nooit iets kunne vetelle altijd eenzijdig gesprek is.. Najaa en toen begon ik weer te strijden.. en toen ben ik maar weggelope.. Dus toen begon mama tegen frans, want ze herkende dat wel... dus toen kreeg hij op zijn flikker.. Nagelbijten / Gniffelen sorry.. haha maar mama is de enieg van wie hij stil wordt..

Mjaa daarna weer terug de kamer in, heb niks mere tegen hem gezegd. Heb vancht ook bij Daphne geslapen. Kan der nog steeds om janken man.. pffff sorry voor het hele verhaal hier, maar zit me even dwars..

Hoe een leuke dag opeens zo'n wending kan hebben zeg Verdrietig

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 10:04

Kleur weet ik niet, hij draagt de sexy naam Diablo! *LOL*

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 10:06

Leuk een nieuw veulen! Lachen

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 10:07

Oh Chantal da's echt poedersuiker.. Boos!

Heb de laatste tijd ook superveel van dat soort ruzies met mn vader, maarja bij mij is het wel echt mn vader dus dat lijkt me ook wel anders.. Wel echt n.aaiend dat 'ie dan zo schijnheilig gaat doen als je moeder thuis komt..