Ennem Karin, at snap ik niet
Wat snapte ik neit
Ennem ik mag bijna elke keer zelf kiezen, wie zal ik probere.. ken ze allemaal niet. Beetje braaf
, maar wel een die een beetje doorsjouwt. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat snapte ik neit
Ennem ik mag bijna elke keer zelf kiezen, wie zal ik probere.. ken ze allemaal niet. Beetje braaf
, maar wel een die een beetje doorsjouwt. ChantalSmook schreef:Snap ik lotte! Ik ben ook zo'n emotionele... sterkte iig!!
Ennem Karin, at snap ik nietWat snapte ik neit
, maar wel een die een beetje doorsjouwt.

Kim is wel best fijn maar soms weer wat té snel... Rex is lekker eigenwijs
Haha er is nog genoeg, kan wel even bezig blijven zo, gewoon zelf uitproberen, merk je het vanzelf wel
haha
Toen had ik al mijn geld alweer op mijn spaarrekening gezet, ook redelijk genant
3 euro 
haha
hoop voor je dat t geen pfeifer is en dat t snel over gaat.. bah!
Nice, weekje ging gelukkig snel voorbij!

dalik lekker voor de tv hangen en optijd na bed... vanacht behoorlijk slecht geslapen... 
hahaha maar ik was tejong
!
Mn vader moest die mensen helemaal overtuigen dat ik 16 was zodat ik wijn kon drinken anders mocht het niet.. en ik werd de hele tijd met u aan gesproken en steeds al die prachtige verhaaltjes over wat er op je bordje ligt..
Maar verder washet wel nice
zou het wel ooit eens doen!
is blijkbaar msn taal?

!!?!!
Was het paardrijden leuk?

Als ik met frans iets uit wil praten of hij zit ergens mee is het àltijd ik praat en jij luisterd. Nooit wat tegen in te brengen.. zijn huis, zijn regels, blablabla.. was het echt zat gister... Falco sloeg een glas cola om met zijn staart recht over Daphnes camera, duswij vloge naar de camera, ik ene doek nat maken.. met warm water maajaa da tging niet vlug genoeg voor hem * doe het dan zelf..
zegtie jaa schiet s op, dsu ik zo ja doe maar rustig ik ben alleen maar die doek aan het nat maken.... zegtie jaaaa en dan doe ik het zelf wel en dan ga maar naar boven, dusjaa ik zo ja zoek het uit dan ga ik wel naar boven, echt een klein kind.. (zei ik niet hoor
) Maar toen sloegie voor mijn gevoel dus die doek uit mijn hande, en ik werd ds kei boos, hij hoort gewoon van me af te blijve, en ook niet tegen mijjn hand aan, enne dat hadie niet gedaaan blablabla. Maarja mocht er natuurlijk niet tegen in gaan... en hij banketstaaf dan aan een stuk door.. begon ik er weer over heen te schreeuwe, hij weer harder. Nog nooit zo hard geschreeuwt naar iemand geloof ik.. Najaa toen samen met Daphne naar mijn kamer gegaan, wantja ik moest naar boven. Komtie ons achterna, begintie weer te ruzieen, en ik ook... hij kiijk zooo boos uit zijn ogen.... had het echt gehad.... net ofie ieder moment weer kon slaan, nou sorry hoor. Dus hadde zo denk ik 5 minute door geschreewt. En toen wilde daphne de deur dicht duwen nou hij keek eht agressief!!! pffff... Najaa e n toen was hij uiteindelijk weg. Daphne stond helemaal te shaken.... en ik had zoiets van rustig nou maar. en zijn we even op bed gaan ligge.. Maja toen begon ik me dus ook weer poedersuiker tevoelen.. Ennne op gegeven moment kwam mama dus thuis, dus ik naar benede maar nauturlijk had hij het weer zo verdraaid dat het niet zijn schuld was, en was ik degene die normaal moest doen. Dus ik meteen weer in de verdeging.. Zat frans daar in alle rust. Ja doe nou maar rugsti , dus werd alleen maar bozer, want 20 minute daarvoor stond ie ook te bekvechte met mij, en nou deedie of ik de enige was die zo hysterisch was. Enne toen begon daphen te vertelle dat ze echt bang was van zijn blik in zijn ogen en dat we nooit iets kunne vetelle altijd eenzijdig gesprek is.. Najaa en toen begon ik weer te strijden.. en toen ben ik maar weggelope.. Dus toen begon mama tegen frans, want ze herkende dat wel... dus toen kreeg hij op zijn flikker..
sorry.. haha maar mama is de enieg van wie hij stil wordt..