ATE schreef:nee, dat hoop ik ook niet.ik hoop toch niet dat ate ook mijt heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:nee, dat hoop ik ook niet.ik hoop toch niet dat ate ook mijt heeft
.
LIQUITA schreef:Ik ga ook afsluiten, morgen weer vroeg dag. Gezellig dat je er weer bent hoor Ate.
Doei allemaal
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ga ook afsluiten, morgen weer vroeg dag. Gezellig dat je er weer bent hoor Ate.
Doei allemaal
truste liquita en gr aan erik slaap lekker en werkse morgen

_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hier verlang ik ook naar
echt wel, komt goed, vlgde week word het heerlijk warm!!!!!

LIQUITA schreef:In Suriname zeker.
Ik zie op buienradar alleen maar 60 en 70 % kans op neerslag!! Maar wel met temperaturen boven normaal
!

Anders heeft Tornado het straks ook nog
meelen schreef:Hee Anke, hoe'st met jou en op de camping?

meelen schreef:Ik moet er nog mee beginnen Winnitou.... het kantoortje is nog niet helemaal klaar. Maar heb wel voor komende Maandag afgesproken om even langs te gaan daar.

winnitou schreef:meelen schreef:Hee Anke, hoe'st met jou en op de camping?
ben vrijdagmidag een paar uurtjes geweest. De boel is allemaal voor elkaar en nu ben ik nog spullen aan het aanslepen.
gaan in de april/mei vakantie heen dus als je zin hebt in een boswandeling en een bakkie, ben je welkom!
meelen schreef:winnitou schreef:ben vrijdagmidag een paar uurtjes geweest. De boel is allemaal voor elkaar en nu ben ik nog spullen aan het aanslepen.
gaan in de april/mei vakantie heen dus als je zin hebt in een boswandeling en een bakkie, ben je welkom!
I know, maar zoals je misschien gelezen hebt, is mijn wijk tegenwoordig in de middag![]()
Maar binnenkort heb ik 2x 1 week vakantie kort achter elkaar, dus wie weet...........

winnitou schreef:meelen schreef:Ik moet er nog mee beginnen Winnitou.... het kantoortje is nog niet helemaal klaar. Maar heb wel voor komende Maandag afgesproken om even langs te gaan daar.
Wel leuk zo'n nieuwe uitdaging!

winnitou schreef:Welterusten Meelen, wanneer ben jij op de manege, kom ik ook weer een keer. Ga je morgen op de saaie zondag nog wat leuks doen (wedstijd kijken o.i.d)

LIQUITA schreef:ATE schreef:nee, dat hoop ik ook niet.ik hoop toch niet dat ate ook mijt heeft
dat zijn die van mij ook niet
, en ik heb ook geen mijt
)