Nie mekkeren jow anders ga ik er volgende keer naast staan op de foto, dan weet je wat een dikke hol is! Al is door al dat paardrijden de 1e 3 kg eraf, ff zo doorgaan essie!
Beestje trekt wel bij hoor! Veel pleizer vanmiddag miss zie ik je nog wel springen ben er rond 4
benk net weg.. moet 4 uur lesgeven...wat voor kleur had je gister aan? ik reed naar mburg en zag avondvierdaagse, moest nog aan je denken.. marjohad bea nog gezien whihi
bokjes, hijs juist supergroot, hijs al groter als die van toranda
hij is op de foto iets van 9 uurtjes oud ofzo?
dit is een canturano x julius, moeder heeft al 4 goeie nakomelingen, dit moet de 5e worden en dan krijgt ze weer een naampje erbij.. ze is nu nog wat uit proporties, maar na 4 dagen is dat weg zei vorige eigenaar, die heeft er meerdere mee gefokt.
die van toranda is nu ook erg knap, alleen vind ik evagho nog steeds t grappigst maja.. dies al verkocht :S
ben er vanmiddag, en als ik niet alles op tijd af heb vanavond nog even... hopen dat ze nog steeds goed loopt ondanks maar 1 ijzer. Dees m'n zusje heeft gister echt aan iedereen verteld: ik heb op 4 paarden gereden en 1 was echt heeel groot!
jow is daarintegen ook best een dichter, na half 6 word ik wat voorzichtiger een saxo voor de deur en niemand te bekennen dus kun je beter maar van de plee wegrennen. Ben je dees dan kwijt dan verzeker ik je dat ze op jo dr plee schijt
Laat me raden, jullie zitten allebei op je werk? Verveling toegeslagen?
_Pilipa_
Geplaatst: 18-06-09 13:44
Ik in de cav na zessen wachten tot ze klaar is met lessen, Met der thee op de bank, die trouwens ligt als een plank.
De cav is voor een kwart mijn. Dat stukje is klein Daar waar het aanrecht is Dat is van mij en pas op dat ik je niet dis. Opgeruimd en schoon doe ik allemaal voor een hongerloon
Niet getreurd Ze is men dinnetje die nooit zeurt altijd paraat en staat ze voor me klaar soms kunnen we met borden smijten en daarom ook op mekaars bord schijten
Na 10 komt de chick dan gesloopt en stilletjes. Dan chillen we hem hard met onze billetjes.
Aight!
Jow
Geplaatst: 18-06-09 15:21
whahahahah
ik skip m nu even en zit nou ff op diezelfde bank te kleven om 4 uur weer beginnen dus wat zal ik tot die tijd verzinnen
toch maar ff een paar stallen doen en daarna gauw lessen voor een beetje poen ik moet weer sparen voor de volgende winkeldag dat is iets wat ik eens in t jaar weer mag.
rond 6en ben ik thuis met een paar centjes voor in mn kluis snel doe ik nog ff een paar dingen en daarna samen met dees een rondje springen
`s avonds moe en voldaan op de bank met zn tweeen hangend op die plank ik ruim nog even wat kleren op anders krijg ik van dees op mn kop.
aaiiight
_Pilipa_
Geplaatst: 18-06-09 15:47
Whoeooohoee..
Ik moet nog even ploeteren daarna snel iedereen van de weg toeteren
Oprotten van de weg ik moet naar de beef zoniet wordt je gek van mijn gekleef.
Straks de beef op de jano crossen door de bak. 1.40 gauw gedaan en plukken die tak. Zie zo beiden kapot Op naar de cav en deur op slot
Binkie pist iedere keer op men schoen, geef niet doe maar nieuwe Beef stikt van de poen Nu even niet Den haag is rijk en wij arm gelukkig is het bij Beef altijd warm.
Amper in mijn eigen huis zit ik liever bij Beef voor de buis
Ik moet naar de Beef en hangen op de bank hij ligt zo lekker die plank! is de Beef plek en die vindt Deesje helemaal te gek
auw mn buik zit te vol heb nou nog een extra rol zo maar een beetje gaan dralen totdat er iemand komt die helpt binnenhalen nog een beetje loeren of er misschien nog iemand is die kan helpen voeren.
Deees kom je nou zoooo je hebtmn cadeau hoop dat t past anders hangen we t maar in de kast kan ik naar kijken en niemand mag daar over zeiken.
ik zal t harde werken maar weer laten blijken voordat mn ouwe weer begint te zeiken voor alle hulp mn dank des te eerder liggen we weer op mn plank!