fryskhynders schreef:Melanieetjuh schreef:
Vele ouders gunnen het hun kind!
Maar idd, de stalling is het probleem!
dat klopt!! wij wonen niet gunstig in almere!! ergens bij een boer zou het voor 150 al kunnen..
Nananana
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fryskhynders schreef:Melanieetjuh schreef:
Vele ouders gunnen het hun kind!
Maar idd, de stalling is het probleem!
dat klopt!! wij wonen niet gunstig in almere!! ergens bij een boer zou het voor 150 al kunnen..
Emmaa_ schreef:Ik vind het niet zo'n probleem als een van jullie er een keer op wil, of als ik er niet ben ofzoow, net als wanneer ik een paard krijg of koop als ik wat ouder ben, mag mijn zusje er sowieso een keer in de week op
Mijn zusje is echt dol op paarden, maar ze is nog net iets te jong om op paardrijden te mogen. Nou, wie weet komt het er binnenkort wel van, als ze wat ouder is !

Pebbs schreef:Dominga kan heel goed springen !
Sander heeft een paar keer in de les gesprongen met Dominga.
echt heel erg mooi
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het niet zo'n probleem als een van jullie er een keer op wil, of als ik er niet ben ofzoow, net als wanneer ik een paard krijg of koop als ik wat ouder ben, mag mijn zusje er sowieso een keer in de week op
Mijn zusje is echt dol op paarden, maar ze is nog net iets te jong om op paardrijden te mogen. Nou, wie weet komt het er binnenkort wel van, als ze wat ouder is !
Er mag best wel eens iemand op mijn paard, (als ik die zou hebben.) maar ik weet wel wie ik wél en niet zou doen. Ze moeten wel mijn niveau rijden, of hoger!
En een rijstyle hebben die mij bevalt. Niet te grof, maar wel streng. Gewoon rechtvaarig. Geen gezaag, geen getrek, gewoon op een rustige manier. Tuurlijk mag je er wel eens druk op zetten.. maar er is verschil tussen druk of iets anders.

Melanieetjuh schreef:Flevolander schreef:![]()
Onze stallen verstopt achter Bandit..
Coolw dekje!
Citaat:Whahaha ik weet niet of ik dat kan hoor Mel !
te grappig
Pebbs schreef:Ben ik met je eens Mel !
Ik weet precies wie ik er WEL en wie NIEt erop zou laten.
Als hij af en toe ff aangepakt moet worden zou ik rustig Robin er op laten

Flevolander schreef:Hoeveel dekkies hebben jullie dan?
. Een chocbruine
Citaat:Natuurlijk hangt dat er echt vanaf, maar veel meiden hier zijn echt toppers op rijgebied, véél beter dan mij, en dan denk ik, ja, als ik even niet kan, dan kan ik er zo een paar opnoemen die dan wel op mijn paard zouden mogen
Melanieetjuh schreef:Citaat:Natuurlijk hangt dat er echt vanaf, maar veel meiden hier zijn echt toppers op rijgebied, véél beter dan mij, en dan denk ik, ja, als ik even niet kan, dan kan ik er zo een paar opnoemen die dan wel op mijn paard zouden mogen
Tuurlijk. Zitten altijd wel een paar bij die er op zouden kunnen.
Alhoewel ik daar ook me twijfels over heb.
En dan gaat het niet om wie het is, maar over de manier van rijden.

geld te veel??
mijn trots!!(gekregen van mijn tante)
veel zeidigheid... licht echt NIET onder dit zadel. snik
noem eens wat 
en geen eigen paard (A)
Citaat:Ik kan zo een paar uit dit topic opsommen die er bij mij zo op zouden mogen, die ook wel eens heb zien rijden, en waarvan ik vind dat ze genoeg ervaring hebben

!
fryskhynders schreef:Flevolander schreef:Hoeveel dekkies hebben jullie dan?
GRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
geld te veel??
hahaha
nou ik HAD lekker ook 6 dekjes lekker puh, alleen geen mooie... en helaas allemaal veelzeidig terwijl ik nu een dresuur zadel heb.
dus het komt er op neer dat ik 2 witte dresuur dekjes heb (eentje gekocht voor de f proefjes op de manege) en een ANKY PAD lekker puuh![]()
mijn trots!!(gekregen van mijn tante)
en ik had echt een super mooi BR babyblauw dekjeveel zeidigheid... licht echt NIET onder dit zadel. snik
dus ik hou 1 gekregen dresuur dekje over...

Pebbs schreef:dat ben ik met je eens mel !
kirsten vind ik heel goed rijden