Vandaag al vroeg uit de veren, ivm wedstrijden voor de jeugd vanmiddag werd er al on 9.00 les gereden. Bij aankomst bleek ik een keer op Islotti te mogen rijden. Keer wat anders toch? Dus ik spullen pakken, bij de stal neerleggen (wat een sjouw zeg, helemaal naar de box naast de zadelkamer
) en de stal in om mevrouw te pakken. Kreeg ze toch niet ineens dorst...
Duikt naar de achterste hoek en hup in de waterbak met de neus... Maar goed, even geduld hebben en dan hup halster erom en vastzetten. Lekker poetsen (o wat een straf voor haar, helemaal met zo'n berg heerlijk hooi voor haar neus
)
Zadel erop en naar de bak. Singelen, opstappen en aan de bak. Rijden ging best lekker, Ini wees me er eens op dat ik op verkeerde been zat
oeps.... Maar ging wel lekker. Wist nog dat ze moeite had met rechtergalop, maar ook dit ging goed. Moest welliswaar een paar keer opnieuw aanspringen, maar ging goed. Na de les poetsen opnieuw, dit gedaan met deken erop, aangezien het met die harde wind toch wel erg fris was... Mocht ze daarna ook nog naar buiten, samen met Widuna. Die amazone nam haar mee, ik Islotti. Men wat een wind, was blij toen ik weer op stal stond..
Ben weer heel benieuwd waar ik volgende week op mag én wanneer er weer een wedstrijd komt voor de volwassenen!

Hij heeft de hele tijd prima meegewerkt. Wilde ik zijn linkerkant poetsen? Ging hij stapje naar rechts, zodat ik de ruimte had. En andersom ook. Wilde ook graag even mijn borstels proeven, maar de conclusie "niet eetbaar" was al snel getrokken. Wisten jullie trouwens dat hij zelf zijn touw kan lospeuteren? Ik na vandaag wel. Ik zag hem met zijn touw bezig, en ineens was hij los ook. Gelijk touw gepakt en weer vastgeknoopt, maar hij blijft het wel proberen. De slimmerd!
. Heb zelf wel een rijbewijs, dus dat scheelt.
!