Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liisette_ schreef:Okee, zo opeens manon !
Ze zou later toch pas naar het land gaan ?

!!
Melanieetjuh schreef:Is goed idee Melis, !
Btw..vind het ook wel beetje zielig van Maaike dat ze afstapt..:S

,
maar na een kwartiertje was ze gewoon braaf te rijden
ik had wel eerder op er gereden van de tijd dat ze ziek was maar toen hoefte ze niet echt te werken maar nu ik iets van der vroeg
echt leuk dat dominga een veulen heeft
( ik hoopp echt dat ze het gaat halen ) vast wel altijd positief denken straks lopen er bij jullie gewoon allemaal moeders en kindere in de wei
XxXFlowerXxX schreef:heey,
mou vandaag er dus weer voor het eerst op gegaan,
was net een bommaar na een kwartiertje was ze gewoon braaf te rijden
ik had wel eerder op er gereden van de tijd dat ze ziek was maar toen hoefte ze niet echt te werken maar nu ik iets van der vroeg
![]()
zo raar van maaike (dat is toch die kleinere vrouw of heb ik nu de verkeerde :p ) wel zielig voor mysterie hoop niet dat hij nu angstig wordt .echt leuk dat dominga een veulen heeft
( ik hoopp echt dat ze het gaat halen ) vast wel altijd positief denken straks lopen er bij jullie gewoon allemaal moeders en kindere in de wei
mwoehaha!
XxXFlowerXxX schreef:oww zij rijd toch altijd (meestal) op woensdag avond![]()
haha bleeee morgen al weer vrijdag
Liisette_ schreef:XxXFlowerXxX schreef:heey,
mou vandaag er dus weer voor het eerst op gegaan,
was net een bommaar na een kwartiertje was ze gewoon braaf te rijden
![]()
zo raar van maaike (dat is toch die kleinere vrouw of heb ik nu de verkeerde :p ) wel zielig voor mysterie hoop niet dat hij nu angstig wordt .echt leuk dat dominga een veulen heeft
Leuk anna, op je bommmwoehaha!
Hopelijk blijft het nu een tijdje goed!![]()
Ze is niet echt klein of groot.
Als ze rijdt, weet je zker dat zij het is.
Ze is altijd een beetje te aanwezig, vind ik dan!

)
en dressuren