Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amrah schreef:Wel een pikeur broek he;)
Euhm een lekker zitten truitje, die uit de shop zijn over het algemeen oed ademend erg fijn!

marjow16 schreef:nja het zag bes wel grappig uit dat hij steeds schrok van die tractor ma wel zielig voor ravenna
Maar achteraf viel het toch nog wel meej gelukkig!!
Ik denk dat het wel mee viel. aangezien de pijn zeer goed te doen was tijdens het trampoliene springen en onverdragelijk was bij de tafels sjouwen
Deoekie schreef:Heey!
Ik weet het zeker: ben er volgend jaar weer!! (En met Helen natuurlijken toppers Indy en Maroc!) Morgenavond stuur ik de foto's naar jullie op! Ik vond het super gezellig!
xxx Marlou
. * wacht vol spanning op de foto's*
Amrah schreef:Tjah inderdaad duur, maar dan heb je ook wat. Vorig jaar 1 gekocht voor Jt en nu amper slijtage plekken terwijl ik hem intensief gebruik
ik wil toch wel een beetje goede rijbroek.. 
HELder schreef:@Anneke: oh ja, ik weet inderdaad dan Sylvie met een nichtje had willen gaan. Ze is in het voorjaar een rondje op Maroc komen rijden en dat ging prima, maar alles zat helaas al vol. Maar ik denk dat ze volgend jaar wel wil!
@Tess_lis: Tuurlijk kom ik volgend jaar weerDat is nou echt iets wat ik geen jaar over wil slaan! Lekker geslapen? (Marlou zit voor zover ik weet niet op Bokt)
ik wist ook ff op maroc geprobeerd had
maar ben jij dan helen? ze is dit jaar naar klein oever.. maar ik denk dat ze volgend jaar wel komt. en ik ook denk ik
Tess_Liss schreef:marjow16 schreef:nja het zag bes wel grappig uit dat hij steeds schrok van die tractor ma wel zielig voor ravenna
Maar achteraf viel het toch nog wel meej gelukkig!!
Ik denk dat het wel mee viel. aangezien de pijn zeer goed te doen was tijdens het trampoliene springen en onverdragelijk was bij de tafels sjouwen
mja daar hadde nog wel meer mensen last van van die zo genaamde pijntjes hehe
rmej schreef:Hier valt het nog wel mee!
Net echt een immense regenval (?) gehad, maar nu weer t zonnetje.. Net zoals gister de hele dag en vanochtend trouwens.
Maargoed, de voorspellingen zijn alsnog niet om over naar huis te schrijven..
.
.
foto's komen eraan!!!
jaj, ik heb eindelijk chaps zonder een gat erin voor de trektocht 
) Ik denk dat ik het zelf niet zou aandurven voor zoveel man, maar het ging allemaal erg soepel!