het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amrah

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:49

Wel een pikeur broek he;)

Euhm een lekker zitten truitje, die uit de shop zijn over het algemeen oed ademend erg fijn!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:05

je kan beter die hele winkel mee nemen haha

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:07

Te weinig geld zullen we zeggen:=, ga er dinsdag ook weer eens heen moet nog veel kopen.

Marije91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:10

Amrah schreef:
Wel een pikeur broek he;)

Euhm een lekker zitten truitje, die uit de shop zijn over het algemeen oed ademend erg fijn!

als ik wil dat m'n ma betaald wordt t waarschijnlijk geen pikeur broek.. die vind ze te duur.. Schijnheilig

hmm daar zal ik is gaan kijken Tong uitsteken

@mandy: ja dat is waar maar dat kan niet hè Schijnheilig

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:25

Tjah inderdaad duur, maar dan heb je ook wat. Vorig jaar 1 gekocht voor Jt en nu amper slijtage plekken terwijl ik hem intensief gebruik

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:35

marjow16 schreef:
nja het zag bes wel grappig uit dat hij steeds schrok van die tractor ma wel zielig voor ravenna
Maar achteraf viel het toch nog wel meej gelukkig!!

Clown Ik denk dat het wel mee viel. aangezien de pijn zeer goed te doen was tijdens het trampoliene springen en onverdragelijk was bij de tafels sjouwen Nagelbijten / Gniffelen

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:37

Deoekie schreef:
Heey!

Ik weet het zeker: ben er volgend jaar weer!! (En met Helen natuurlijk Haha! en toppers Indy en Maroc!) Morgenavond stuur ik de foto's naar jullie op! Ik vond het super gezellig!

xxx Marlou

Bedankt voor de leuke week marlou! t was egt super Knipoog . * wacht vol spanning op de foto's* Pling

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:44

Indd ben ook erg benieuwd naar de foto's!

Marije91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:46

Amrah schreef:
Tjah inderdaad duur, maar dan heb je ook wat. Vorig jaar 1 gekocht voor Jt en nu amper slijtage plekken terwijl ik hem intensief gebruik

beter!

maar mijn ma vind 60 euro voor een paardrijbroek al bijna teveel.. maargoed we zien wel wat eruit komt Schijnheilig ik wil toch wel een beetje goede rijbroek..

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:08

Haha ik heb een keer een zeer goede broek van mijn moeder gekregen en die heb ik nu nog steeds jammer was deze wel boven de 100 euro maar wel een zeer goede broek

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:17

Sommige broeken zijn zo super fijn!
Heb een broek van Eurostar en die heb ik al 7 jaar en die is nog steeds niet helemaal versleten ofzo en ik gebruik um toch wel redelijk vaak!!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:20

Ik ga morgen ook Jt shoppen Ja
Want ik heb een gat in mijn chap >.>

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:07

HELder schreef:
@Anneke: oh ja, ik weet inderdaad dan Sylvie met een nichtje had willen gaan. Ze is in het voorjaar een rondje op Maroc komen rijden en dat ging prima, maar alles zat helaas al vol. Maar ik denk dat ze volgend jaar wel wil!

@Tess_lis: Tuurlijk kom ik volgend jaar weer Knipoog Dat is nou echt iets wat ik geen jaar over wil slaan! Lekker geslapen? (Marlou zit voor zover ik weet niet op Bokt)

ik zou idd samen met sylvie gaan Haha! ik wist ook ff op maroc geprobeerd had Tong uitsteken maar ben jij dan helen? ze is dit jaar naar klein oever.. maar ik denk dat ze volgend jaar wel komt. en ik ook denk ik Tong uitsteken

marjow16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:41

Tess_Liss schreef:
marjow16 schreef:
nja het zag bes wel grappig uit dat hij steeds schrok van die tractor ma wel zielig voor ravenna
Maar achteraf viel het toch nog wel meej gelukkig!!

Ik denk dat het wel mee viel. aangezien de pijn zeer goed te doen was tijdens het trampoliene springen en onverdragelijk was bij de tafels sjouwen Nagelbijten / Gniffelen

Nouja idd... nn ze kon wel heel goed paardrijden oowk in rengalop Koe mja daar hadde nog wel meer mensen last van van die zo genaamde pijntjes hehe
nn dan hoef ik volges mij geen namen te noemen hehe

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:10

He Marlou is ook op Bokt! Leuk! Bij deze zijn we er allebei weer volgende zomer op Indy en Maroc natuurlijk!
De JTers van deze week hebben ook niet zo heel veel geluk. Hier onweert het als een gek; doet een beetje denken aan afgelopen woensdag...

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:11

@ Marjow: Of de begeleiding die tijdens de trektocht ongeveer om het uur moest stoppen Tong uitsteken

rmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:02

Hier valt het nog wel mee!
Net echt een immense regenval (?) gehad, maar nu weer t zonnetje.. Net zoals gister de hele dag en vanochtend trouwens.
Maargoed, de voorspellingen zijn alsnog niet om over naar huis te schrijven.. Rolleyes

marjow16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:06

Hier is het echt supper weer !!! 23grade nn lekkah zonnetje af en toe een wolkje maar helemaal geen regen *LOL*

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:10

rmej schreef:
Hier valt het nog wel mee!
Net echt een immense regenval (?) gehad, maar nu weer t zonnetje.. Net zoals gister de hele dag en vanochtend trouwens.
Maargoed, de voorspellingen zijn alsnog niet om over naar huis te schrijven.. Rolleyes

Voor volgende week wel _o-, zon en eind vande week helemaaal geen regen Haha!.

Had al mail terug gehad van Frouk, Lel kan overdag op de wei en s'nachts op stal Ja.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:48

de mijne mag in de padock of hoe je dat schrijft:P Ze is namelijk niet gewend aan gras, dus de hele dag op de wei doe ik maar niet Haha!

Deoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:09

Nee ze hebben zeker geen geluk Helen, ik ben gisteravond nog even wezen kijken en Esther, Dion, Aniek en Saskia waren aan het ploeteren door de buitenbak! Wij geluk dat er geen ponykamp was Haha! foto's komen eraan!!!

xxx Marlou

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:38

Go jij! Go jij! jaj, ik heb eindelijk chaps zonder een gat erin voor de trektocht Lachen
en nieuwe rijbroek Tong uitsteken

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:49

Yeeah das best handig:+!

Zal ik voor de zekerheid nog een keer een mailtje sturen over stalling voor bij de Jt ('s nachts stal en overdag paddock of weidegang)?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:22

ik denk dat je dat daar wel kan regelen. ik heb ook niet echt iets geregeld voor de stalling. Ik kreeg te horen dat dat geen enkel probleem is en dat we daar bij aankomst eben naar kijken. Stallen zijn geen probleem want alle paarden van t reelaer zelf kunnen eventueel op de wei dus er zijn genoeg stallen.

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:12

tijdens de trektocht zelf zijn er geen stallen beschikbaar voor je paard. Die moet gewoon buiten slapen.

@ rmej: oh dan hebben ze wel geluk. Hier in het westen was het vreselijk. Hopen dat het de rest van de week meevalt. Trouwens nog een complimentje voor het koken (beetje laat, maar ok Knipoog ) Ik denk dat ik het zelf niet zou aandurven voor zoveel man, maar het ging allemaal erg soepel!